КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СУМСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА

 І-ІІІ СТУПЕНІВ № 15  ІМЕНІ ДМИТРА ТУРБІНА

,

384 учнів початкових класів у 15 класах

школа п’ятиденка для учнів 1-4 класів,

школа функціонує в І зміну

 

Наказом МОН України від 02.08.2006 р. «Про проведення дослідно-експериментальної роботи на базі Сумської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №15 імені Дмитра Турбіна» затверджена Програма дослідно-експериментальної роботи з теми «Підвищення педагогічної майстерності вчителів у використанні нових освітніх технологій, спрямованих на ефективний розвиток інтелектуальних здібностей дітей на основі реалізації принципів за науково-педагогічним проектом «Росток».

Головні етапи роботи експериментального закладу: впроваджені нові курси «Основи інформаційної культури», здійснюється вивчення англійської та німецької мов з 1 класу, створена та працює «Школа сприяння здоров’ю», яка з 2012 року віднесена до обласної мережі «Шкіл сприяння здоров’ю». У межах реалізації програми створена широка мережа гуртків, секцій за уподобаннями учнів, спрямованих на зміцнення фізичного та психічного здоров’я учнів.

Формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя здійснюється через упровадження реалізацію навчальної програми з навколишнього світу (за програмою «Росток») та предметів «Фізична культура» та «Основи здоров’я».

 За наказом МОН України від 02.02.2009 р. №54 «Про проведення дослідно-експериментальної роботи з теми «Науково-методичні основи використання ІКТ у навчально-виховному процесі в середовищі «1 учень – 1 комп’ютер» на базі шкільних нетбуків школа є базовим навчальним закладом Міністерства освіти і науки України для експериментального впровадження моделі навчання «1 учень – 1 комп’ютер».

             Три класи початкової школи працюють з нетбуками. 9 навчальних кабінетів забезпечені стаціонарними комп’ютерами, 5 – нетбуками, 4 – мультимедійними установками, 2 – телевізорами.

 

 

Протягом десяти років, з метою реалізації експериментальної програми «Росток», учителями початкової школи розроблена система уроків до кожної з частин підручників з математики та навколишнього світу. 

Методичний посібник для 3 класу вчителя 

Хоменко Л.М «Навколишній світ, 4 частина» проходить апробацію на Всеукраїнському рівні. Розробки вчителів Черкас Г.Г. та Литвиненко О.Г. на обласному рівні. В залежності від того, яку проблему досліджують вчителі та до складу якої творчої 

групи вони входять, результатом їх діяльності є методичні розробки уроків, збірники завдань, дидактичний і роздатковий матеріали, зразки тестових завдань для роботи з нетбуками.

Розробки вчителів Черкас Г.Г., Литвиненко О.Г, Перетятько В.С. та інших опубліковані у журналі «Все для вчителя». Вчителі Хоменко Л.М., Шевельова Н.В. отримали подяку від видавництва «Шкільний світ» як учасники Х Всеукраїнського огляду конкурсу «Панорама творчих уроків».

 

 

           Результативність роботи

 

  • Збільшилася кількість учнів, що навчаються на високому і достатньому рівнях;

  • Зростає кількість учасників та переможців у інтерактивних, Міжнародних та Всеукраїнських конкурсах «Колосок», «Кенгуру», «Соняшник», «Бобреня», «Патріот», «Диво калинове»

  • Конкурс «Совенятко» – перша десятка, перемога учнів у номінаціях«Творча особистість», «»Найкращий математик

  • Учні – переможці конкурсів «Замість ялинки букет», «Екомобіль», «Стежинами рідного краю», «Я пишаюся новою Сумщиною»