До уваги здобувачів освіти 1-4 класів:

Завдання для 1-А класу з 06.04.2020 по 17.04.2020 ( вч.Сердюк)>>

Завдання для 1-Б класу з 13.04.2020 по 17.04.2020 ( вч.Бондарева)>>

Завдання для 1-Б класу з 27.04.2020 по 30.04.2020 ( вч.Бондарева)>>

Завдання для 1-Б класу з 04.05.2020 по 08.05.2020 ( вч.Бондарева)>>

Завдання для 1-Б класу з 12.05.2020 по 15.05.2020 ( вч.Бондарева)>>

Завдання для 1-Б класу з 18.05.2020 по 22.05.2020 ( вч.Бондарева)>>

Завдання для 1-Б класу з 25.05.2020 по 29.05.2020 ( вч.Бондарева)>>

 

Англійська мова

1 класи

1  – А (Острішко)

https://www.youtube.com/watch?v=6MGRkUlFZws – повторення погоди
https://www.youtube.com/watch?v=ybt2jhCQ3lA – повторення кольорів
https://www.youtube.com/watch?v=8-SWzpdcl6E – повторення іграшок
http://www.publishing.linguist.ua/quickminds1/ – список аудіо файлів
https://www.youtube.com/watch?v=Tn8Drzged9o – літери G, H, J, K
https://www.youtube.com/watch?v=mfReSbQ7jzE – fruit song
Рекомендовано за бажанням: CD 2-55 – прослухати (підручник вправа 1, стор.68) , читати в підручнику впр.5-6, стор.111, АВ впр.1, стор.66 (з’єднати)* (у кого є дуууже велике бажання) АВ впр.2, стор.69 (знайти зайве та оте зайве розмалювати) .
Хай дітки намагаються не мовчки виконувати завдання, а вам їх пояснювати ( хай і міксуючи українську та англійську)
Наступного разу у п’ятницю.

https://www.youtube.com/watch?v=jYAWf8Y91hA – повторення кольорів (можна погратися з дітками)
https://www.youtube.com/watch?v=03XgDWozJOw – повторення привітань
https://www.youtube.com/watch?v=mXMofxtDPUQ – дні тижня
https://www.youtube.com/watch?v=KDE6i_ZZkFU – Get dressed!
https://www.youtube.com/watch?v=pHer1COWyrQ – одяг
https://www.youtube.com/watch?v=lW5TXrKbsq4 – food song
http://www.publishing.linguist.ua/quickminds1/cd3/ – список аудіо файлів
Рекомендовано за бажанням: CD 3-02 – прослухати (підручник вправа 1, стор.72) – нова лексика, читати в підручнику впр. 7, стор.111, впр.4, стор.113

06.04-10.04

https://www.youtube.com/watch?v=frN3nvhIHUk – Do you like
https://www.youtube.com/watch?v=DR-cfDsHCGA – 1,2,3…
https://www.youtube.com/watch?v=B5csN8gQY4E – ABC for children
https://www.youtube.com/watch?v=gyirJwqgcoI – Sally is wearing
https://www.youtube.com/watch?v=Kjl5sPWcD-o – Family song
http://www.publishing.linguist.ua/quickminds1/cd3/ – список аудіо файлів
Рекомендовано за бажанням: CD 3-05 – прослухати (підручник вправа 2, стор.73) – нова граматика, впр. 3, стор.73 (підручник усно)

1  – Б,   Г (вчитель Єрмоленко)

01.04

Читати впр.6, с.115 посилання на новий звук у Google Classroom.
Прослухати запис №48, CD 2,
Прописати по рядочку his, her. 
06.04-10.04

Пори року. Погода.

Підручник с. 68, впр.1-2. Аctivity Book c.66, впр.1-3.

Записиhttp://www.publishing.linguist.ua/quickminds1/cd2/, №55-57.

13.04-17.04

Одяг.

Підручник с. 72, впр.1-2.  Аctivity Book c.70, впр.1-2

Підручник с. 73, впр. 1-3. Аctivity Book c.71, впр.1-3

Записи http://www.publishing.linguist.ua/quickminds1/cd3/, № 02-04.

Літера  Zz.

21.04-24.04

Одяг.

Повторити назви одиниць одягу та кольорів у пісні http://www.publishing.linguist.ua/quickminds1/cd3/, № 07

Переглянути відеоурок    

https://www.youtube.com/watch?v=UDgzTWbzX7Q&list=PL00aRws0iIVucT4EeVMpxGnp-jgPE4ZlZ&index=3

 

Підручник с. 75, впр.1-3.  Аctivity Book c.73, впр.1-2

Записи http://www.publishing.linguist.ua/quickminds1/cd3/, № 02-04.

 Прочитати і прописати слова zip, zig. zag

27.04-30.04

Одяг.

Переглянути відеоурок   

https://www.youtube.com/watch?v=i0WOz4A1gdk&list=PL00aRws0iIVucT4EeVMpxGnp-jgPE4ZlZ&index=5

Прослухати (і переглянути у відео уроку) розповідь. Впр.1, с.76  РВ

http://www.publishing.linguist.ua/quickminds1/cd3/     № 12

Прослухати і вивчити скоромовку. Впр.3, с77

http://www.publishing.linguist.ua/quickminds1/cd3/   № 14

Аctivity Book c.74, впр.1,

 http://www.publishing.linguist.ua/quickminds1/cd3/    №13   

с.74, впр.2

 с.75, впр.2

http://www.publishing.linguist.ua/quickminds1/cd3/         №-15.

 Ознайомитися з літерою Уу.

04.05-08.05

Одяг.                                                                                                                   Переглянути відеоурок    

https://www.youtube.com/watch?v=pYQqDfJb-b8&list=PL00aRws0iIVucT4EeVMpxGnp-jgPE4ZlZ&index=9

Виконати  Впр.2,3, с.80, впр.1, 2, 3, 81 РВ,

Виконати впр.1, 2, с.78-79, АВ

Аудіозаписи

http://www.publishing.linguist.ua/quickminds1/cd3/  

1  – Б,  В,  Г (вчитель Нонко Я.С.)

30.03.

https://www.youtube.com/watch?v=6MGRkUlFZws – повторення погоди

https://www.youtube.com/watch?v=ybt2jhCQ3lA – повторення кольорів

https://www.youtube.com/watch?v=8-SWzpdcl6E – повторення іграшок

http://www.publishing.linguist.ua/quickminds1/ – список аудіо файлів

https://www.youtube.com/watch?v=Tn8Drzged9o – літери G, H, J, K

https://www.youtube.com/watch?v=mfReSbQ7jzE – fruit song

Рекомендовано за бажанням: CD 2-55 – прослухати (підручник вправа 1, стор.68) , читати в підручнику впр.5-6, стор.111, АВ впр.1, стор.66 (з’єднати)* (у кого є дуууже велике бажання) АВ впр.2, стор.69 (знайти зайве та оте зайве розмалювати) .

01.04

https://www.youtube.com/watch?v=jYAWf8Y91hA  – повторення кольорів (можна погратися з дітками)

https://www.youtube.com/watch?v=03XgDWozJOw – повторення привітань

https://www.youtube.com/watch?v=mXMofxtDPUQ – дні тижня

https://www.youtube.com/watch?v=KDE6i_ZZkFU – Get dressed!

https://www.youtube.com/watch?v=pHer1COWyrQ – одяг

https://www.youtube.com/watch?v=lW5TXrKbsq4 – food song

http://www.publishing.linguist.ua/quickminds1/cd3/ – список аудіо файлів

Рекомендовано за бажанням: CD 3-02 – прослухати (підручник вправа 1, стор.72) – нова лексика, читати в підручнику впр. 7, стор.111, впр.4, стор.113

02.04

https://www.youtube.com/watch?v=jYAWf8Y91hA  – повторення кольорів (можна погратися з дітками)

https://www.youtube.com/watch?v=03XgDWozJOw – повторення привітань

https://www.youtube.com/watch?v=mXMofxtDPUQ – дні тижня

https://www.youtube.com/watch?v=KDE6i_ZZkFU – Get dressed!

https://www.youtube.com/watch?v=pHer1COWyrQ – одяг

https://www.youtube.com/watch?v=lW5TXrKbsq4 – food song

http://www.publishing.linguist.ua/quickminds1/cd3/ – список аудіо файлів

Рекомендовано за бажанням: CD 3-02 – прослухати (підручник вправа 1, стор.72) – нова лексика, читати в підручнику впр. 7, стор.111, впр.4, стор.113

07.04

https://www.youtube.com/watch?v=frN3nvhIHUk   – Do you like

https://www.youtube.com/watch?v=DR-cfDsHCGA – 1,2,3…

https://www.youtube.com/watch?v=B5csN8gQY4E – ABC for children

https://www.youtube.com/watch?v=gyirJwqgcoI – Sally is wearing

https://www.youtube.com/watch?v=Kjl5sPWcD-o – Family song

http://www.publishing.linguist.ua/quickminds1/cd3/ – список аудіо файлів

Рекомендовано за бажанням: CD 3-05 – прослухати (підручник вправа 2, стор.73) – нова граматика, впр. 3, стор.73 (підручник усно)

09.04

http://www.publishing.linguist.ua/quickminds1/cd3/ – список аудіо файлів

https://www.youtube.com/watch?v=tQASh8bbkUY – Color Song

https://www.youtube.com/watch?v=r5WLXZspD1M – Apples and bananas

Рекомендовано за бажанням:  АВ стор.70б впр. 1, читати в підручнику впр. 5,6, стор.113

13.04

https://www.youtube.com/watch?v=KFQxBCvgx70 –одяг

https://www.youtube.com/watch?v=Q_EwuVHDb5U – одяг

https://www.youtube.com/watch?v=VMYQMGWm8yk –тобі подобається? Так\ні

Рекомендоване завдання:  продивитися відео, читати в підручнику впр. 3,4, стор.114-115

 16.04

https://www.youtube.com/watch?v=_Y_fNXEu0tAя вдягаю

https://www.youtube.com/watch?v=8f1GcEbBjhM – я вдягаю

http://www.publishing.linguist.ua/quickminds1/cd3/ – список аудіо файлів

Рекомендоване завдання:продивитися відео, прослухати CD 3-10 (нова граматика)AB cтор.72, вправа 1 (прочитати , намалювати) 

22.04

https://www.youtube.com/watch?v=j2zfnSdHq1M – звук th (відео російською)

https://www.youtube.com/watch?v=Q7sO1yBzjrE – – звук th (відео російською)

https://www.youtube.com/watch?v=85M1yxIcHpw – числівники 1-10

https://www.youtube.com/watch?v=ybt2jhCQ3lA –кольори

Im wearing… – я вдягаю…(зараз)

Are you wearing…? – ти вдягаєш…? (зараз)

Рекомендоване завдання: продивитися рекомендовані відео,  читати в підручнику впр. 5,6, стор. 115, прописувати вже вивчені літери у зошитах для прописів

27.04

https://www.youtube.com/watch?v=-EUW8GcWQhc –  англійський алфавіт (відео українською)

https://www.youtube.com/watch?v=U8Drq3F4oJw – правила читання Uu

http://www.publishing.linguist.ua/quickminds1/cd3/ – список аудіо файлів

https://www.youtube.com/watch?v=i0WOz4A1gdk&list=PL00aRws0iIVucT4EeVMpxGnp-jgPE4ZlZ&index=6 урок стор. 76-77

Рекомендоване завдання:  продивитися рекомендовані відео , вправа 3, 4, стор.116,  на повторення  CD 3-10 –грам.структура, АВ стор.75, впр.2  (CD 3-15)

30.04

https://www.youtube.com/watch?v=pg2cNsgYAvA – англійський алфавіт

https://www.youtube.com/watch?v=rKLdoH0bUdY&list=PL00aRws0iIVucT4EeVMpxGnp-jgPE4ZlZ&index=8 – урок стор.79

http://www.publishing.linguist.ua/quickminds1/cd3/ – список аудіо файлів

Рекомендоване завдання:  продивитися рекомендовані відео , вправа 5, 6, стор.117 (читати), стор.78, впр.1 (CD 3-16)

04.05

https://www.youtube.com/watch?v=pYQqDfJb-b8&list=PL00aRws0iIVucT4EeVMpxGnp-jgPE4ZlZ&index=9 – урок стор.80

http://www.publishing.linguist.ua/quickminds1/cd3/ список аудіо файлів

Рекомендоване завдання:  продивитися рекомендоване відео , вправа 7, стор.117 (читати), AB стор.79, впр.1 (CD 3 -23)

07.05

https://www.youtube.com/watch?v=_Ir0Mc6Qilo I can, I can’t

https://www.youtube.com/watch?v=8-PQ7_yGa08 – I can

http://www.publishing.linguist.ua/quickminds1/cd3/ – список аудіо файлів

I can – я можу

I can’t – я не можу

Рекомендоване завдання:  продивитися рекомендовані відео, AB стор.79, впр.1 (CD 3 -23), намалювати, що ти можеш робити\не можеш робити

 12.05        

Рекомендоване домашнє завдання: прописати в зошиті слова green (грін -зелений), tree (трі-дерево), book (бук-книга), look (лук-подивитися) по 1 рядочку

 14.05

 Рекомендоване домашнє завдання: впр.5, стор.119 (читати)б повторювати слова з теми “Одяг” (стор.72)




2 клас

Домашнє завдання для учнів 2 – А класу  (06.04.2020 – 24.04.2020) вч. Перетятько В.С.>>

Діагностичні роботи 2-А вч. Перетятько В.С.

30.04-укр.мова -діагностична  робота  з  мовних знань  і  вмінь  (письмово  40  хв)  
08.05 укр.мова-діагностична  робота.Читання  вголос(  Усно  ) Vaiber
13.05математика-діагностична  робота. Властивості  множення.Одиниці  довжини (письмово  40хв).
07.05 Навколишній  світ -діагностична  робота.”Речі  створені  людьми  “(письмово    20  хв).Vaiber,

Завантажити (DOCX, 11.23MB)

<<Перелік посилань для опрацювання необхідного матеріалу  для учнів  2 Б, В класів з 27.04 по 08.05>>

<<Перелік посилань для опрацювання необхідного матеріалу  для учнів  2 Б, В класів з 18.05 по 29.05>>

<<Корисні посилання 04.05-08.05>>

Перелік посилань

для опрацювання необхідного матеріалу

 для учнів паралелі 2 класу

 Українська мова

Перегляд та повторення казок

Українська народна казка «Пан Коцький» https://www.youtube.com/watch?v=PM3kuW_Ybk8

Українська народна казка  «Круть та Верть» https://www.youtube.com/watch?v=Ugs_yoVnaEE

Математика

Повторення таблиці множення

https://www.youtube.com/watch?v=Mcc1k5ItZi8

Навколишній світ

Перегляд та повторення  казок «Дванадцять місяців», «Як Квітень до Березня в гості їздив»

https://www.youtube.com/watch?v=oY2znksZh-A

https://www.youtube.com/watch?v=nCEs1yLE0dQ

Практична робота. Майстер клас з ліплення сови з пластиліну

https://www.youtube.com/watch?v=V2q9hayW5bk

Мистецтво

Створення малюнка «Котики вербові»

https://www.youtube.com/watch?v=PyQ1FAmq0XE

Англійська мова

– Прослухати аудіофайл № 14, виконати вправу 1, стор. 58 Activity Book

– Прочитати-прослухати аудіофайл 8 стор. 55, вправу 2 (на повторення вивченого матеріалу)
– виконати Quiz time на стор. 61 підручника 
– завдання на стор.61 вислати як файл

На допомогу учню

http://www.publishing.linguist.ua/quickminds2/cd3/ – список аудіо файлів

https://www.youtube.com/watch?v=sizWHV1CGGE – види спорту

http://activities.quickmindsapps.es/Games%202/index.html?SCB/0/0

http://activities.quickmindsapps.es/DVD1/index.html?SCB/0/0

Повторення алфавіту https://youtu.be/hq3yfQnllfQ

Повторення кольорів https://youtu.be/tkpfg-1FJLU

Повторення цифр https://youtu.be/D0Ajq682yrA

ПОДОРОЖУЄМО АВТОБУСОМ HTTPS://YOUTU.BE/I46ICOFAVDU

ПОВТОРЮЄМО ДНІ ТИЖНЯ  HTTPS://YOUTU.BE/MXMOFXTDPUQ

ПОВТОРЮЄМО МІСЯЦІ HTTPS://YOUTU.BE/FE9BNYRZFVK

Тварини https://youtu.be/6RSpB3Glu_Q

2  – В

https://www.youtube.com/watch?v=BvzHqls5vJ8 – in the countryside Quick Minds
http://www.publishing.linguist.ua/quickminds2/cd3/ – список аудіо файлів
Рекомендоване завдання: продивитися рекомендоване відео, прослухати CD 3 – 23( підручник впр.1, стор.64 ), впр.2, стор.64 (прослухати ще раз і показати тваринок в множині, які чуєш у відео). На повторення: впр.1,2, стор.95 (відповіді письмові, наприклад 1а, 2b, 3c…)

02.04

https://www.youtube.com/watch?v=dku0lnp_nLs – The My Room Song
https://www.youtube.com/watch?v=oV_idfKcCdQ – At the Zoo
Рекомендоване завдання: продивитися рекомендовані відео, виконати письмово АВ стор.63, впр.2; прослухати CD 3 – 26 (підручник стор.65, вправа 3); намалювати тварину та описати її за прикладом: It’s a cow. It is white and black. The cow has got 4 legs, two eyes, one nose.

06.04-10.04

https://www.youtube.com/watch?v=_u3Gws2a_TU – впр.1, стор.66
http://www.publishing.linguist.ua/quickminds2/cd3/ – список аудіо файлів
Рекомендоване завдання: продивитися рекомендоване відео 1), прочитати впр.1, стор.66, перекласти, впр.2, стор.67 (усно: подивись на малюнок та обери)

2  – Б,   Г,  Д (Нонко Я.С.)

16.03

– Прослухати аудіофайл № 14, виконати вправу 1, стор. 58 Activity Book
– Прочитати-прослухати аудіофайл 8 стор. 55, вправу 2 (на повторення вивченого матеріалу)
– виконати Quiz time на стор. 61 підручника
– завдання на стор.61 вислати як файл

На допомогу учню

http://www.publishing.linguist.ua/quickminds2/cd3/ – список аудіо файлів

https://www.youtube.com/watch?v=sizWHV1CGGE – види спорту

19.03

http://www.publishing.linguist.ua/quickminds2/cd3/ – список аудіо файлів

https://www.youtube.com/watch?v=l3n86mJvJtI  – In the countryside

https://www.youtube.com/watch?v=hewioIU4a64 – Domestic animals

http://easy-english.com.ua/noun-singular-and-plural/ – множина та однина іменників

https://www.youtube.com/watch?v=Ef0IvYiDfH4 – Однина і множина іменників в англійській мові

https://vseosvita.ua/library/zavdanna-z-temi-mnozina-imennikiv-v-anglijskij-movi-dla-ucniv-4-klasu-60180.html

Рекомендоване завдання: продивитися рекомендовані відео, прослухати CD 3 – 21 (підручник стор.63, вправа 1), CD 3 – 22 (підручник стор.63, вправа 2), виконати усно вправу 3, стор.63

23.03

http://www.publishing.linguist.ua/quickminds2/cd3/ – список аудіо файлів

https://www.youtube.com/watch?v=zgJle_VO7Gk – Animal Sounds Song

https://www.youtube.com/watch?v=Ut-HbauKzDw – Transportation Song

https://teacheng.info/theory/grammar/plural-nouns/ – множина іменників

https://znanija.com/task/29026605 – завдання на складання речень

https://www.youtube.com/watch?v=pWepfJ-8XU0 – Have a Pet

Рекомендоване завдання: продивитися рекомендовані відео, виконати письмово АВ стор.62, впр.1; стор.63, впр.1

 30.03

https://www.youtube.com/watch?v=BvzHqls5vJ8 – in the countryside  Quick Minds

http://www.publishing.linguist.ua/quickminds2/cd3/ – список аудіо файлів

Рекомендоване завдання: продивитися рекомендоване відео, прослухати CD 3 – 23( підручник впр.1, стор.64 ), впр.2, стор.64 (прослухати ще раз і показати тваринок в множині, які чуєш у відео). На повторення: впр.1,2, стор.95 (відповіді письмові, наприклад 1а, 2b, 3c…)

03.04

https://www.youtube.com/watch?v=dku0lnp_nLs – The My Room Song

https://www.youtube.com/watch?v=oV_idfKcCdQ – At the Zoo

Рекомендоване завдання: продивитися рекомендовані відео, виконати письмово АВ стор.63, впр.2;  прослухати CD 3 – 26 (підручник стор.65, вправа 3); намалювати тварину та описати її за прикладом: It’s a cow. It is white and black.  The cow has got 4 legs, two eyes, one nose.

07.04

1) https://www.youtube.com/watch?v=_u3Gws2a_TU – впр.1, стор.66

http://www.publishing.linguist.ua/quickminds2/cd3/ – список аудіо файлів

Рекомендоване завдання: продивитися рекомендоване відео 1), прочитати впр.1, стор.66, перекласти, впр.2, стор.67 (усно: подивись на малюнок та обери)

10.04

https://www.youtube.com/watch?v=tgUSHk6JaTY – пісня про спорт

http://www.publishing.linguist.ua/quickminds2/cd3/ – список аудіо файлів

Рекомендоване завдання: прослухати  та виконати CD 3 – 31 (підручник стор.67, вправа 2), прослухати та сказати CD 3 – 30( підручник впр.4, стор.67 ). На повторення: впр.1, 2, стор.98 (усно), прослухати пісню про спорт

What do you like? What do you like? What do you like? Baseball, baseball. I like baseball. Basketball, basketball. I like basketball. Volleyball, volleyball. I like volleyball. Soccer, soccer. I like soccer. Baseball, basketball, volleyball, soccer. I like sports! Hurray! What do you like? What do you like? What do you like? Diving, diving. I like diving. Swimming, swimming. I like swimming. Skiing, skiing. I like skiing. Skating, skating. I like skating. Diving, swimming, skiing, skating. I like sports! Hurray! What do you like? What do you like? What do you like? Tennis, tennis. I like tennis. Badminton, badminton. I like badminton. Fencing, fencing. I like fencing. Boxing, boxing. I like boxing. Tennis, badminton, fencing, boxing. I like sports! Hurray! Hurray!

14.04

https://www.youtube.com/watch?v=g7kK989HiRQназви шкільних предметів

https://www.youtube.com/watch?v=mgSm4EoUYTQ  – Do you like…Me too

Рекомендоване завдання: прослухати пісню на відпрацювання фрази «Do you like…,  Me too, I like…»

 16.04

https://www.youtube.com/watch?v=jxcJjoYXGGQ  – повністю урок  «Парк розваг» (англійською)

https://www.youtube.com/watch?v=jxcJjoYXGGQ – слухати нові слова з 2:00 до 06:18

https://www.youtube.com/watch?v=SVmiwGNjEeU – нові слова (дуже цікаво)

https://www.youtube.com/watch?v=6pLFxeumlpEобличчя

http://www.publishing.linguist.ua/quickminds2/cd3/список аудіо файлів (CD 3 – 34)нові слова

Рекомендоване завдання: продивитися рекомендовані відео, прослухати аудіо файл (CD 3 – 34),  виписати слова в словник (див. додаток), вправа 1, стор. 71 (письмово), АВ стор.70, вправа.1 (з’єднати)

 22.04.

https://www.youtube.com/results?search_query=in+on+under+song&sp=eAE%253D – прийменники

https://www.youtube.com/watch?v=XVL1l5LdXc8 – я хотів би

https://www.youtube.com/watch?v=ibTiIaI6KsEя маю\ я не маю…

https://www.youtube.com/watch?v=hD1kDoXuvws –обличчя

https://www.youtube.com/watch?v=nW6rsG78B9Y – урок  2 з теми «Парк розваг» стор.71+ AВ стор.71 (на повторення)

         !!! Коли учні дивляться відео урок, вони працюють з підручником та з Activity Book

Рекомендоване завдання: продивитися рекомендовані відео, АВ вправа 2, стор. 70, виписати в словник впр.2, стор.71 (грам. структури) На повторення: стор.100 (Подивись та скажи; Спитай та відповідай)

          I’d like to… –я б хотів

27.04

https://www.youtube.com/watch?v=41cJ0mqWses – назви шкільних предметів

https://www.youtube.com/watch?v=0VLxWIHRD4E – числівники 1-20

https://www.youtube.com/watch?v=svrkthG2950форми

https://www.youtube.com/watch?v=tDq2-yDv8qU – урок 3 з теми «Парк розваг» стор.72+ AВ стор.72

https://www.youtube.com/watch?v=oAI0dcT8ZlQ&list=PL00aRws0iIVurssVvX8Y2ogWLBqSZN8t4&index=32 – на повторення

!!! Коли учні дивляться відео урок, вони працюють з підручником та з Activity Book

Рекомендоване завдання: продивитися рекомендовані відео, напиши, щоб ти хотів зробити весною

 30.04  

https://www.youtube.com/watch?v=Lgw3NQXZ2zo&list=PL00aRws0iIVurssVvX8Y2ogWLBqSZN8t4&index=24 – урок 4 з теми «Парк розваг» стор.73+ AВ стор.73

https://www.youtube.com/watch?v=oAI0dcT8ZlQ&list=PL00aRws0iIVurssVvX8Y2ogWLBqSZN8t4&index=32 – на повторення урок «Культура»

!!! Коли учні дивляться відео урок, вони працюють з підручником та з Activity Book

Рекомендоване завдання: продивитися рекомендовані відео, ABстор.90 (письмово)

 04.05

https://www.youtube.com/watch?v=Lf1NaGkN2zg – урок 5-6 з теми «Парк розваг» стор. 74-75+ AВ стор.74

https://www.youtube.com/watch?v=ZWu5P7OuMIE –я можу\не можу

!!! Коли учні дивляться відео урок, вони працюють з підручником та з Activity Book

 07.05

https://www.youtube.com/watch?v=HNCsWqz7tNQ – урок 7 з теми «Парк розваг»  стор.76+ AВ стор.95

!!! Коли учні дивляться відео урок, вони працюють з підручником та з Activity Book

12.05

https://www.youtube.com/watch?v=eiLSZL1quXQ&list=PL00aRws0iIVurssVvX8Y2ogWLBqSZN8t4&index=35 – урок 10 з теми «Парк розваг»   стор.104 + AВ стор.95

!!! Коли учні дивляться відео урок, вони працюють з підручником та з Activity Book

14.05

https://www.youtube.com/watch?v=5ROP4Tl0WKo&list=PL00aRws0iIVurssVvX8Y2ogWLBqSZN8t4&index=29  – урок 8 з теми «Парк розваг»  стор.77+ AВ стор.77

!!! Коли учні дивляться відео урок, вони працюють з підручником та з Activity Book

 



3 клас

Завдання  вчителя Литвиненко О.Г. 3-А клас  >>>>>>

Завдання для 3-В класу з 13.04.2020 по 17.04.2020 ( вч.Павленко)>>

Англійська мова

3  – А, В 

01.04

Вивчити неправильні дієслова на с.98, 101
Виконати вправу 5, с.103

3 –  Г ( для обох підгруп)

Вивчити правила утворення минулого неозначеного часу ст. 94
У окремому зошиті виконати:
Вп 2 ст 94 письмово
Вп 3 ст 95 письмово
Вп 3 ст 97 читати і перекладати
Вп 4 ст 97 письмово
06.04-10.04
В. 1 ст. 98 виписати та перекласти слова у словнику, прочитати та перекласти речення у вправі
В. 2 ст. 99 читати та перекладати
Вп. 1 ст. 101  виписати та перекласти слова у словнику, прочитати та перекласти речення у вправі
Вп. 2 ст. 102 написати 5 речень, використовуючи дієслова у вправі про те, що ви робили вчора
 
С .97,в.1 виписати слова в словник , прочитати, перекласти речення
с.99 , в.2 читати, перекладати
с. 101 , в.1 , виписати слова в словник прочитати перекладати речення
с.108 , в.2 написати 5 речень про те ,що ти робив учора
13.04-17.04
В. 3 ст. 102 читати та перекладати
В. 5 ст. 103 скласти запитання та дати відповіді на них письмово
Вп. 1 ст. 104  читати, перекладати
Вп. 3 ст. 104 письмово вставити слова
21.04-24.04
в. 1 ст. 106 письмово
в. 1 ст. 108 читати, перекладати, виписати слова у словник, вивчити їх
в. 2 ст. 108 читати та перекладати
написати твір 8-9 речень про свої минулі вихідні

04.05-08.05

Вп 2 ст. 114 вивчити часову форму майбутнього часу

Переглянути відео для вивчення часової форми

https://www.youtube.com/watch?v=UI9IvLUkok0

в. 3 ст. 115 читати та перекладати

в. 1 ст. 116 вивчити слова, записати у словник та перекласти

в. 2,3 ст. 116 письмово

вп. 3 ст. 117 письмово

вп. 2 ст. 118 читати та перекладати

3  – А, Б , В (Єрмоленко)

06.04-10.04

Дозвілля.

Минулі події. Неправильні дієслова.

Вправа 2, 3, с.102 (усно), впр.6, с.103 (письмово)

РЗ с.62-63.

*інд завд. див. у Classroom

13.04-17.04

Повторення теми “Дозвілля».

Виконання тестів. Минулий простий час. Спеціальні питання.

Вправа 1, 3, 4 с.106-107 (письмово), впр.2, с.107 (усно)

*інд завд. див. у Classroom.

21.04-24.04

Природа. Погода.

Прослухати, записати в словники та вивчити нові слова. Впр.1, с. 108, впр.3, с.111.

Повторити назви місяців. С.110 https://drive.google.com/drive/u/0/folders/0B0XnOMNiJ4qZYmdwNFM5Wm1rUzA      (U-06-les1-p 108-T1, U-06-les1-p 110-T1, U-06-les2-p 111-T3)

Виконати впр.1, с.108 (читати, перекладати), впр.2, с.109 (усно), впр.3, с.109 (письмово)

WB с.66, 67

27.04-30.04

Природа. Погода. Майбутный простий час.

https://www.youtube.com/watch?v=1wvgedkGpTo

Виконати впр.3, с.115 (усно)

https://drive.google.com/drive/u/0/folders/0B0XnOMNiJ4qZYmdwNFM5Wm1rUzA 

U-06-les 4-p 115-T4

Виконати вправу 4, с.115 (усно)

WB с.68, 69

04.05-08.05

Свята. Великдень.

Ознайомитися з новою лексикою. Впр.1, с.118

https://drive.google.com/drive/u/0/folders/0B0XnOMNiJ4qZYmdwNFM5Wm1rUzA 

U-06-les 6-p 118-T1

Прочитати і перекласти текст впр.2, с.118

https://drive.google.com/drive/u/0/folders/0B0XnOMNiJ4qZYmdwNFM5Wm1rUzA 

U-06-les 6-p 118-T2

Виконати впр.4, с.119 письмово. (Цей текст і опис погоди будуть на к. р. з монологічного мовлення.

Ті, хто не будуть на конференції, самостійно опрацьовують ст.118-119.




4 клас

Завдання для 4-А класу з 13.04.2020 по 17.04.2020 ( вч.Бакурова)>>

Завдання для учнів 4-А класу  ( 21.04.2020р. по 24.04.2020р. вч.Бакурова)>>

 

Англійська мова

4 -А (Острішко)

с.141, в.4 описати малюнок використовуючи слова у прямокутнику
с.143 ,в.1 вивчити слова
с.144 , в.3 а. читати,
перекладати
с.144 , в.3 в письмово
с.145, в.4 скласти діалог використовуючи слова в кольорових рамках

4 Б, В 

 30.03-03.04

Вп 1 ст 137 вивчити слова
Вп 2 ст 137 читати перекладати
Вп 3 ст 138 письмово
Вп 1 ст 139 вивчити слова
Вп 2 ст 139 читати перекладати
Вп 3 ст 140 письмово
06.04-10.04
Вп. 4 ст. 141 описати малюнок, використовуючи слова у прямокутнику
Вп. 1 ст. 143 вивчити слова
Вп. 3а ст. 144 читати та перекладати
Вп. 3в ст 144 письмово
Вп. 4 ст. 145 скласти письмовий діалог, використовуючи слова у кольорових рамках.
13.04-17.04
Вп. 1 ст. 146 виписати слова у словник, перекласти їх та вивчити
Вп. 2 ст. 146-147 читати та перекладати
Вп. 4 ст 148 читати та перекладати , знайти місця за описом письмово
Вп. 1 ст. 149 читати та перекладати.
21.04-24.04
в. 3 ст. 150 читати та перекладати
в. 4 ст. 151 письмово
в. 1 ст. 152 письмово
в. 3 ст. 154-155 читати та переладати
описати свою вулицю у 10 реченнях
04.05-08.05

в. 1 с. 166 вивчити слова

с. 166-167 в. 2 письмово

в. 4,5 с. 168 письмово

в. 1 с. 169 вивчити слова

в. 2 с. 169 читати та перекладати

с. 171-172 в. 5 читати та перекладати

в. 6 с. 173 письмово

4 – В  (вчитель Єрмоленко)

 01.04

Вивчити назви споруд на с.137,139, записати їх у словник. Вивчити прислівники місця. (Переклад надісланий класному керівнику у групу в Viber)
Виконати вправу №3, с.140.
4 -А, Б, В (Єрмоленко)
 06.04-10.04

Місто. Подорож містом.

Записати і вивчити нові слова с.143, 146.

Вправа 3, с.144 (усно)

Вправа 2, с.146 (вивчити любий діалог, або скласти свій)

13.04-17.04

Місто. Подорож містом.

Вправа 4, с.148 (усно).

Вправа 3, 4, с 150-151 (письмово).

21.04-24.04

Подорож.

Засоби подорожування.

Ознайомитися із словами на с.157, записати в словники, вивчити.

Ознайомитися з формами об’єктних займенників. https://www.youtube.com/watch?v=i4DpbLPg2jY

Вправа 1, с.160 (прослухати, записати в словники, вивчити)

******Вправа 2, с 160-161 (письмово)

https://drive.google.com/drive/folders/0B0XnOMNiJ4qZWTl2eTBLbGdDQms

 Unit 6, Less.2, Task 2, p.160

27.04-30.04

Подорож.

Ознайомитися із словами на с.163, записати в словники, вивчити.

Повторити форми особових об’єктних займенників. https://www.youtube.com/watch?v=i4DpbLPg2jY

Вправа 2, с.163 (прослухати, прочитати, перекласти) https://drive.google.com/drive/folders/0B0XnOMNiJ4qZWTl2eTBLbGdDQms

 Unit 6, Less.3, Task 2, p.163

Вправа 3, с.164. Скласти розповідь, відповідаючи на питання тесту. На високий рівень – вивчити напам’ять.

Вправа 4,5, с 162 (письмово)

04.05-08.05

Подорож.

Опрацювати нові слова на с.166. Записати в словники, вивчити.

https://drive.google.com/drive/folders/0B0XnOMNiJ4qZWTl2eTBLbGdDQms

Unit 6, Less.4, Task 2, p.166

на с.169

https://drive.google.com/drive/folders/0B0XnOMNiJ4qZWTl2eTBLbGdDQms

Unit 6, Less.3, Task 2, p.163.169

Виконати впр.2, с. 166 (усно)

Виконати впр.5.с.168 (письмово)

Рекомендаційні завдання з інформатики

Гаращенко Інни Василівни

з 16.03.2020 р. по 20.03.2020 р.

з 30.03.2020 р. по 03.04.2020 р.

Клас

Тема уроку

Форма роботи

2 клас

Інструктаж з БЖД. Дії з фрагментами зображення

Ознайомлення з презентацією

https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=BFE669A0ADEF7F28!4349&ithint=file%2cpptx&authkey=!

ADO9A37OohtSAos

3 клас

Інструктаж з БЖД. Середовище редактора презентацій. Відкриття презентації. Запуск на перегляд презентації.

Ознайомлення з презентацією

https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=FA5D45696FB78!1482&ithint=file%2cpptx&authkey=

!AHr73FXXJu8BbcM

Відео-урок

https://www.youtube.com/watch?v=3OpIlcBEE_E

4клас

Інструктаж з БЖД.  Алгоритми з розгалуженням. Логічне слідування «Якщо – то – інакше».

Ознайомлення з презентацією

https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=FA5D45696FB78!1656&ithint=file%2cpptx&authkey=

!ADlv2cgSbgnj9cY

Відео-урок

https://www.youtube.com/watch?v=Ck7uFSMP5l4

2 клас

Інструктаж з БЖД. Команди і виконавці команд. Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів.

Ознайомлення з презентацією

https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=BFE669A0ADEF7F28!4342&ithint=file%2cpptx&authkey=

!ACp2V1AtZ2izTYM

Відео-урок

https://www.youtube.com/watch?v=OrB7lct6ilM

3 клас

Інструктаж з БЖД. Створення простих презентацій. Збереження презентацій.

Ознайомлення з презентацією

https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=FA5D45696FB78!1501&ithint=file%2cpptx&authkey=

!ABQ1WhomUAUIwDQ

4клас

Інструктаж з БЖД.  Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням для виконавців у середовищі Scratch.

Ознайомлення з презентацією

https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=FA5D45696FB78!1662&ithint=file%2cpptx&authkey=

!AKqZvtoDQcQ5GXg

Відео-урок

https://www.youtube.com/watch?v=wLRjjaOf3IY

з 06.04.2020 р. по 10.04.2020 р.

 

Класи

Тема уроку

Форма роботи

2

Інструктаж з БЖД. Алгоритми в нашому житті

Ознайомлення з презентацією

https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=BFE669A0ADEF7F28!4354&ithint=file%2cpptx&authkey=

!ADNqPVl4trRWXyM

3

Інструктаж з БЖД. Вставляння та форматування текстових об’єктів слайду.

Ознайомлення з презентацією

https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=FA5D45696FB78!1486&ithint=file%2cpptx&authkey=

!AIS535USI1IfjNI

4

Інструктаж з БЖД.  Алгоритми з повторенням.

Ознайомлення з презентацією

https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=FA5D45696FB78!1664&ithint=file%2cpptx&authkey=

!AHtIN16lC08R6G4

Навчальна програма

https://studio.code.org/s/artist/stage/1/puzzle/1

з 13.04.2020 р. по 24.04.2020 р.

Класи

Тема уроку

Форма роботи

2

Правила складання алгоритмів

Робота в Google Classroom

Ознайомлення з презентацією

https://docs.google.com/presentation/d/1py6pqEXQu

PtPLe2SQOxf-eUMA4xAl9ee

та натискаєте Ctrl+F5

Інтерактивна гра

http://igraem.pro/igraem-i-uchimsya/volk-koza-i-kapusta/

Онлайн тест

http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/pd

rychniki/ya-dosldzhyyu-svt-pdrychnik-dlya-2-klasy-zakladv

-zagalno-seredno-osvti-y-2-h-chastinah-chastina-2-kornnko-m-m-

kramarovska-s-m-zaretska-t/13243-yak-skladati-algoritmi/

yak-skladati-algoritmi

3

Вставляння та переміщення графічних об’єктів слайду.

Робота в Google Classroom

Ознайомлення з презентацією

https://docs.google.com/presentation/d/1R8wdmH-JQ8UCkQdjn

-AyPt5KuMiQIIZ6 та натискаєте Ctrl+F5

4

Алгоритми з повторенням.

Робота в Google Classroom

Ознайомлення з презентацією

https://docs.google.com/presentation/d/12SjoQcZexrg68

_2wTI_TPAJXtxRLDqqb/

та натискаєте Ctrl+F5

2

Середовище програмування Скретч

Робота в Google Classroom

Ознайомлення з презентацією

https://docs.google.com/presentation/d/1lR1ey7FKGvb

-iwpRXRWCCsQimZnn2iqy/edit#slide=id.p1 та натискаєте Ctrl+F5

Знайомство з програмою Скретч

https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted

Онлайн тест

http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/pdrychniki/ya-

dosldzhyyu-svt-pdrychnik-dlya-2-klasy-zakladv-zagalno-seredno-

osvti-y-2-h-chastinah-chastina-2-kornnko-m-m-kramarovska-s-m-

zaretska-t/pratsyumo-v-skretch/25206-seredovishce-programyvannya-skretch

3

Створення графічних об’єктів презентації.

Робота в Google Classroom

Ознайомлення з презентацією

https://docs.google.com/presentation/d/1-iyqP5vZd9OKFx2z7

u0tZegFi9S36Civ/edit#slide=id.p1 та натискаєте Ctrl+F5

4

Створення та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному середовищі.

Робота в Google Classroom

Ознайомлення з презентацією

https://docs.google.com/presentation/d/1Fi9KpLHrQOOJpf

GGDhDnPuXVFZYIxbx2/edit#slide=id.p1 та натискаєте Ctrl+F5

з 27.04.2020 р. по 08.05.2020 р.

Класи

Тема уроку

Форма роботи

2

Графічний редактор середовища Скретч. Створення малюнків за готовими алгоритмами

Робота в Google Classroom

Ознайомлення з презентацією

https://drive.google.com/file/d/1t-0cx6Fdv2nH0nMVVaOX-

TXMJX8AoDE7/view?usp=sharing  та натискаєте Ctrl+F5

Онлайн тест

http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/pdrychniki/ya

-dosldzhyyu-svt-pdrychnik-dlya-2-klasy-zakladv-zagalno-seredno

-osvti-y-2-h-chastinah-chastina-2-kornnko-m-m-kramarovska-s-m-

zaretska-t/yak-stvoryuvati-obkti-v-skretch/yak-stvoryuvati-obkti-

v-skretch?direct

3

Створення простих презентацій. Фотоальбом.

Робота в Google Classroom

Ознайомлення з презентацією

https://drive.google.com/file/d/12AL6Z-mQ3bqrwJ-xxG1GKue

tY91GY8Hq/view?usp=sharing  та натискаєте Ctrl+F5;

опрацювати сторінки 46-47 робочого зошита;

виконуємо практичне завдання на ст.112 підручника

4

Середовище редактора презентацій.

Робота в Google Classroom

Ознайомлення з презентацією

https://drive.google.com/file/d/1aW8yXLulUN4NMTr4KKM

xdvgBEAyR9d08/view?usp=sharing та натискаєте Ctrl+F5

2

Складання власних графічних алгоритмів

Робота в Google Classroom

Ознайомлення з презентацією

https://drive.google.com/file/d/1ejX-hYe842u9Mhogrno_

71VA3eGqB3oS/view?usp=sharing  та натискаєте Ctrl+F5

Знайомство з програмою Скретч

https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted

3

Алгоритми і виконавці.

Робота в Google Classroom

Ознайомлення з презентацією

https://drive.google.com/file/d/1lfrGeFuhWNZBbO4KW

gsshMx6naEZR9WS/view?usp=sharing та натискаєте Ctrl+F5;

опрацювати сторінки 48-49 робочого зошита; виконуємо практичне завдання на ст.117 підручника

4

Комп’ютерна презентація, її об’єкти. Робота з об’єктами на слайдах презентації.

Робота в Google Classroom

Ознайомлення з презентацією

https://drive.google.com/file/d/10lftmJKGLs6NS6R0

R46sT1Wj5teMj4cI/view?usp=sharing та натискаєте Ctrl+F5

Завантажити (DOCX, 17KB)

Переглянути відеоуроки можна  на :

https://www.youtube.com/playlist?list=PL5vqV-t0Um0ThvwVrp_Jr5fHE_OPGrz3C&fbclid=IwAR0o-L406bSZXbWRQHllEvfEAWtMZmJnFWCo5mJDOVzDFzq5Vsh3GiLN9qY&app=desktop

Цікаво провести час з користю можна:

https://vchy.com.ua/?fbclid=IwAR3P9UJEaLns22dgv8sLH7pOBBbOE8EHA0cAEzFS9AKGrvNE9VM6Mave9pE

https://urokok.com.ua/methodical-cabinet/1542-cikav-praktichni-zavdannya-dlya-pochatkovih-klasiv-pid-chas-vimushenih-kanikul-karantin.html?fbclid=IwAR3grIWxr0ZmtDdxf0coxhuZs8WUN3msNg4JIQDNaA0bWCyDClM3pTHJj2c

 А також запроваджене навчання шляхом спілкування через e-mail, Viber, Telegram. Завдання відправлятимуться  вчителями згідно діючого розкладу занять.