Українська мова

9 –  А, Б, В, Г

(з 16.03 по 20.03)

Опрацювати п.27 – п.28.

Виконати вправу №332, №330 або №335

Написати есе “Хочеш мати  сильний дух – зміцнюй тіло”.

Написати аудіодиктанти  за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=0ZreRPzi140&list=PL47_m_Ga4Aec6ETHHf3IRgqx9bejZu2NO

9 –  А

з 06.04 по 10.04

Опрацювати п. 29. Виконати впр.359, впр. 360.

https://youtu.be/4PwMDo_yUVQ

https://youtu.be/NB5sq4ES_8k

https://youtu.be/yh_b4PfD1Bo

Опрацювати п. 29. Виконати впр.364, впр. 367.

https://youtu.be/4PwMDo_yUVQ

https://youtu.be/NB5sq4ES_8k

https://youtu.be/yh_b4PfD1Bo

 

9 –  Б( Буряченко)

з 06.04 по 10.04

Опрацювати п. 29. Виконати впр.359, впр. 360.

https://youtu.be/4PwMDo_yUVQ

https://youtu.be/NB5sq4ES_8k

https://youtu.be/yh_b4PfD1Bo

Опрацювати п. 29. Виконати впр.364, впр. 367.

https://youtu.be/4PwMDo_yUVQ

https://youtu.be/NB5sq4ES_8k

https://youtu.be/yh_b4PfD1Bo

9 – Б, Г (Підопригора)

з 06.04 по 10.04

Параграф 29, впр.359, 361, 362.

з 21.04 по 24.04

Параграф 31.  Впр 380 (усно), впр 381(І,ІІ,ІІІ), впр 388 (ІІ) –письмово.

з 27.04 по 30.04

Написати переказ за впр 520.

з 04.05 по 08.05

Параграф 29, впр.359, 361, 362.

з 11.05 по 15.05

Виконати тестування с.183-184, скласти три різних за будовою речення із висловами с. 185 + синтаксичний розбір одного.

з 22.05 по 29.05

Параграфи 36-38, остання вправа кожного.

 

9 –  В

(з 23.03 по 27.03)

Словосполучення. Речення, його види. Редагування словосполучень і речень, у яких допущено граматичні помилки.

https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwi-64LZ2KjoAhVlk4sKHQN5A_wQuAIILjAA&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DTWDx2eCW0j8&usg=AOvVaw1XNKQW9m8KsMLkPB_pULmJ

https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiEmsH42KjoAhVqwosKHUlxBdwQuAIILDAA&url=https%3A%2F%2Fznoclub.com%2Fpidgotovka-do-zno%2F1202-top-10-leksichnikh-pomilok-ukrajinskoji-movi.html&usg=AOvVaw1uwZu4UFbOrecbFKQA0v2B

Повторення вивченого.
 Наголоси 

https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjl0ciZ2ajoAhXktYsKHZhkC38QuAIIPDAC&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DwMdTR9EQ1t0&usg=AOvVaw08ThcN5heUCmfQqQUN977P

https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjytP3s2ajoAhVp16YKHRVrDaUQuAIIKzAA&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DwzEVQFxd8L4&usg=AOvVaw3SAYAMG1l85WKuD6_a6Nzn

Повторення вивченого.

Головні та другорядні члени речення.

https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwibr-HtzqjoAhVHUZoKHUc5DVYQuAIIPzAC&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DT7a1XcNEYA4&usg=AOvVaw0unkDiLR6TSH7CGhPT-Eox

https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwibr-HtzqjoAhVHUZoKHUc5DVYQuAIILjAA&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D-Jnq4WQMFr4&usg=AOvVaw3EaTtFbGUttn15uWwIPIBb

 

Українська література

9 –  А, Б, В, Г

(з 16.03 по 20.03,     з 30.03 по 03.04)

Прочитати твори Т.Шевченка “Кавказ”, “І мертвим, і живим…”, “Катерина” та “Наймичка”.

Написати паспорт твору “Катерина”.

Вивчити напамять уривок із поеми “І мертвим, і живим…” від слів “…доборолась Україна до самого краю…” до слів   “…в  хату не пускають…”.

Переглянути відеофрагмент  https://www.youtube.com/watch?v=5PXXe9CO7-c

9 –  А (Гончаренко)

з 06.04 по 10.04

Переглянути фільм студії О.Довженка за мотивами твору Т.Шевченка «Наймичка»

https://www.youtube.com/watch?v=b57dCzuPATs

Прочитати поему Т.Шевченка «Наймичка», скласти паспорт твору або візуалізований конспект.

Виконати тестові завдання в Google-Classroom (паролі входу є в щоденниках).

з 13.04 по 17.04

Списати до зошитів таблицю за твором «У нашім раї на землі…»: https://cutt.ly/KtF3tkr

Прослухати аудіокнигу Тарас Шевченко «У нашім раї на землі…»: https://youtu.be/JGOT93UDLDo

Скласти порівняльну таблицю образів покритки та матері-селянки за твором «У нашім раї на землі…» .

Скласти інформативне ґроно до образу матері за твором «У нашім раї на землі…».

Виконати тестові завдання в Google-Classroom (паролі входу є в щоденниках)

з 21.04 по 24.04

Прочитати поему Тараса Шевченка «Марія»: http://litopys.org.ua/shevchenko/shev2130.htm

Прослухати аудіокнигу Тарас Шевченко «Марія»: https://www.youtube.com/watch?v=j6c4NBcdOcE

Виконати письмово творче завдання: уявіть, що життєві ситуації Катерини, Ганни та Марії стали темами для телевізійних ток-шоу. Який назву (заголовок) мала б такий медіапродукт. Наведіть 2-3 приклади до кожної історії.

Виконати тестові завдання в Google-Classroom (паролі входу є в щоденниках)

з 27.04 по 30.04

Попрацювати з інтелект-картою «Тарас Шевченко: поезія заслання»: https://drive.google.com/open?id=1BPl4paELu7u-ivv_hG994IC195FGcg6C

Прослухати аудіокнигу Тарас Шевченко «Росли укупочці, зросли»:https://www.youtube.com/watch?v=2VjHp9_5qa4

Прослухати аудіокнигу Тарас Шевченко «Доля»: https://www.youtube.com/watch?v=W4I1yZGTphY

Переглянути відео Тарас Шевченко «Доля»: https://www.youtube.com/watch?v=1mJaj8y5OIg

Вивчити напам’ять вірш «Доля Т.Г. Шевченка

Виконати тестові завдання в Google-Classroom (паролі входу є в щоденниках)

з 04.05 по 08.05

Прослухати аудіокнигу Тарас Шевченко «Ісаія. Глава 35»: https://www.youtube.com/watch?v=ys2BytADdp4

Прослухати аудіокнигу Тарас Шевченко «Давидові Псалми»: https://youtu.be/jHbKR0eC_Hs

Попрацювати з презентацією: https://cutt.ly/kt8zLOc

Виписати із Біблії або творів біблійної тематики Т. Шевченка афоризми та вивчити їх напам’ять.

Виконати тестові завдання в Google-Classroom (паролі входу є в щоденниках)

з 12.05 по 15.05

Опрацювати біографію Письменника за підручником С. 250-254. Попрацюйте з презентацією Пантелеймон Куліш: https://cutt.ly/Dyexpxc.

Перегляньте відео «Пантелеймон Куліш: письменник, мислитель,

особистість». Режим доступу: https://youtu.be/aBPl2QcHH3o

Прочитати роман-хроніку «Чорна рада»

з 18.05 по 22.05

Опрацювати матеріал ментальної карти «Чорна рада. П. Куліш»: https://cutt.ly/YysVSIA

Пригадати зміст роману П. Куліша «Чорна рада»: https://wordwall.net/play/1805/205/163

Виконати тестові завдання. Персонажі роману П. Куліша «Чорна рада»: https://naurok.com.ua/test/start/347066

9 –  А (Буряченко)

з 06.04 по 10.04

Прочитати біографічні дані письменника в підручнику с.277-283. Письмово завдання 1 с.284

Переглянути фільм ,,Невгамовний Куліш” на ютуб за посиланням:

http://hradoli.com/nevgamovniy-panteleymon-chastina-1 частина 1 – Гра Долі.

Прочитати роман «Чорна рада».

Переглянути історичний фільм ,,Чорна рада” на ютуб за посиланням:

 

9 –  В

з 06.04 по 10.04

стр.291-292(письмово)

з 27.04 по 30.04

РОбота з підручником стр.293-308 .виписати елементи сюжету.

9 –  Г (Підопригора)

з 06.04 по 10.04 (Підопригора)

С.234-238 (поеми прочитати повністю), с.237-238 виконати тестові завдання письмово.

з 21.04 по 24.04 (Підопригора)

С.243-248, тести письмово

з 27.04 по 30.04 (Підопригора)

Написати твір «Мої роздуми після прочитання поем Т.Шевченка, розповісти напам’ять телефоном уривок із поеми «Сон», вірш «Доля» Т.Шевченка.

з 04.05 по 08.05 (Підопригора)

С.234-238 (поеми прочитати повністю), с.237-238 виконати тестові завдання письмово.

з 11.05 по 15.05 (Підопригора)

С.275-288,  с. 291 тести письмово

з 22.05 по 29.05 (Підопригора)

За довідником повторити поняття з теорії літератури, с.326 тести

Інформатика

9 А, Б, В, Г

(16.03-20.03, 23.03 – 27.03,  30.03-03.04)

Намалювати в графічному редакторі Inkscape (програма безкоштовна) малюнок за зразком. Інструкція у  Гугл-класі.

Опрацювати параграф 9.1-9.2

Переглянути відео за посиланням

Створіть тест з інформатики для учнів 9 -го класу з теми: “Мережеві технології”. Надішліть тест вчителю інформатики на адресу

Афананасьєва О.В. –Afinafox@ukr.net

Бойко І.В. – Djodda5@gmail.com

Переглянути відео за посиланням

Виконати завдання з підручника №5 на с.257

06.04-24.04

Опрацювати параграф 9.3

Переглянути відео за посиланням

Створіть сайт “Інтернет магазин непродовольчих товарів( Увага! Можна обрати власну тему сайту)“.

 Критерії оцінювання сайту:

  1. Сайт повинен містити не менше 4-х сторінок;
  2. Одна зі сторінок повинна містити 2 підсторінки.
  3. Контент: текст, зображення, гіперпосилання, відео, віджет – карта.
  4. Гіперпосилання на ваш сайт завантажити на гугл клас.
27.04-29.05
Тема: Розв’язування компетентнісних задач.
 
Опрацювати параграф 10.1
Відео урок за посиланням:
Увага! Для виконання завдання у Гугл-класі необхідно повторити:
– параграф 2.4 “Інструменти пошуку в Інтернеті”;
– Розділ 3 “Комп’ютерні презентації”;
– Теми  “Текстовий процесор” та “Електронні таблиці”.
 
 
https://drive.google.com/open?id=1CqOey-7wh0E0pubM64FcP9kOaThKtC5F  папка з матеріалами до завдання

 

 

Хімія

9 – А, Б

Вчитель Матвєєнко О.І.

(16.03-20.03)

Опрацювати  параграф 35, 36, № 443, 446, 447

Урок

https://www.schoollife.org.ua/vuglevody-glyukoza-budova-glyukozy-yak-aldegidospyrtu-tsyklichna-forma-glyukozy-11-klas-himiya/

Презентація

https://naurok.com.ua/prezentaciya-vuglevodi-glyukoza-9-klas-23130.html

 

23.03

Тема «Вуглеводи»

  • Робота з підручником параграф  24, 25, відповісти на запитання після параграфа
  • дослід

http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/hmya-10-klas/laboratorniyi-dosld-2-okisnennya-glyukozi-s

  • відеоматеріали

 https://www.youtube.com/watch?v=jFmA5NLbmtI

  • контроль

Контроль знань  Тема «Глюкоза» Варіант 1.

Які речовини називають вуглеводами? (1б.)

За якою ознакою класифікують вуглеводи? (1б.)

Чому говорячи про вуглеводи, пригадують процес фотосинтезу? (1б.)

Запишіть рівняння реакції фотосинтезу (1.5 б.)

Запишіть структурну формулу глюкози. Чому ця речовина набуває волошкового забарвлення в розчині купрум (ІІ) гідроксиду? (1.5 б.)

Опишіть процес молочнокислого бродіння глюкози. (2б.)

Запишіть рівняння реакції взаємодії глюкози з воднем.  (2б.)

Розрахувати масову частку Карбону в глюкозі ( 2б)

Контроль знань  Тема «Глюкоза» Варіант 2.

  1. Запишіть загальну формулу вуглеводів.(1б.)
  2. Що означає назва «дисахарид»? (1б.)
  3. Чому говорячи про вуглеводи, пригадують процес фотосинтезу? Запишіть рівняння реакції фотосинтезу (1.5 б.)
  4. Запишіть структурну формулу глюкози. Чому ця речовина набуває помаранчевого забарвлення під час нагрівання з купрум (ІІ) гідроксидом? (1б.), відповідь підтвердіть рівнянням реакції (1.5б)
  5. Опишіть процес спиртового бродіння глюкози. (2б.)
  6. Запишіть рівняння реакції взаємодії глюкози з воднем.  (2 б.)
  7. Розрахувати масову частку Оксигену в глюкозі (2б.)

30.03-03.04

Опрацювати параграф 37; провести вдома лабораторний дослід № 13,14 (с.214)

06.04-10.04

Опрацювати параграф 37; провести вдома лабораторний дослід № 13,14 (с.214). досліди оформити в зошиті за відповідним планом.

  13.04 -17.04

Дати письмові відповіді на запитання: (відповіді відправляти  на  платформу classroom)

Контроль знань з теми «Вуглеводи»

1.Укажіть функціональні групи, що входять до складу моле­кули глюкози:

               а)—ОН  б) — NО2      в)  — СООН    г)  — СОН

2. За складом молекули глюкоза належить до:

           а) одноатомних спиртів; б) багатоатомних спиртів;

           в) альдегідів;                    г) альдегідо спиртів.

 3. Укажіть відносну молекулярну масу глюкози:

           а) 60; б) 180; в) 182; г) 196.

4. Укажіть, якій кількості речовини відповідають 1800 г глю­кози:

          а) 1 моль; б) 180 моль; в) 100 моль; г) 10 моль.

5. Зазначте твердження, що характеризують відмінність між глюкозою та фруктозою:

     а) молекули мають різну кількість атомів Карбону;

     б) мо­лекули відрізняються кількістю гідроксигруп;

     в) у глюкози відсутня кетоногрупа;

     г) фруктозі не властива реакція «сріб­ного дзеркала».

6. Глюкоза і фруктоза є:

           а) ізомерами; б) гомологами; в) оксигеновмісними речови­нами;

           г) природними полімерами.

7. Зазначте фізичні властивості глюкози:

             а) тверда кристалічна речовина білого кольору;

             б) гірка на смак;

             в) солодка на смак;                               

              г) добре розчиняється у воді.

8. Зазначте хімічні властивості глюкози:

    а) взаємодіє з купрум(ІІ) гідроксидом за звичайної темпе­ратури;

    б) взаємодіє з купрум(ІІ) гідроксидом під час нагрі­вання;

    в ) вступає в реакцію «срібного дзеркала»;

    г) взаємо­діє з натрій хлоридом. 

д) може відновлюватися

 Напишіть рівняння реакцій.

 20.04 -24.04

  1. Вивчити тему «Аміни як органічні основи. Хімічні властивості метанаміну».
  2. Переглянути відеоурок «Нітрогеновмісні сполуки» https://www.youtube.com/watch?v=co6Ae1Kn6io

Завантажити (DOCX, 61KB)

 27.04 -30.04

Вивчити тему «Аміни як органічні основи. Хімічні властивості метанаміну».

Переглянути відеоурок «Нітрогеновмісні сполуки» https://www.youtube.com/watch?v=co6Ae1Kn6io

 Конспект уроку>>>>>>>>>>>>

 04.05 -08.05

  1. Виконати вправи на платформі Classroom (будуть розміщені 30.04.20)
  2. Вивчити тему «Хімічні властивості аніліну. Одержання аніліну».
  3. Переглянути відеоурок «Нітрогеновмісні сполуки» https://www.youtube.com/watch?v=co6Ae1Kn6io

Завантажити (DOCX, 156KB)

 12.05 -15.05

  1. Опрацювати параграф 38
  2. Виконати вправи на платформі Classroom (будуть розміщені 12.05.20)

      Готуватися до підсумкової контрольної роботи. (орієнтовно 15.05.20)

 18.05 -22.05

  1. Опрацювати параграф 39
  2. Дати відповіді на запитання 481-484 (усно)

9 – В, Г

(16.03-20.03,  30.03-03.04)

Вчитель Чередніченко Н.І.

Опрацювати параграф 34, скласти конспект, впр. 419; 410; 411.

Опрацювати параграф 35, скласти конспект, впр. 425; 435.

Опрацювати параграф 36, скласти конспект, впр. 450; 447.

06.04-10.04

Опрацювати параграф 37, скласти короткий конспект, переглянути відео, виконати письмово завдання № 460, 463, 464, 462,  готуватись до тест контролю, виконати практичну роботу ст.. 215 – 217, дослід 1 можливо виконати вдома, решту за інтернет джерелами.

Додаткова інформація буде подана в гул класі

https://www.youtube.com/watch?v=u4eBK-FwG50

https://www.youtube.com/watch?v=iP3xF5eBjcw

https://www.youtube.com/watch?v=jQM52vSQSvE

https://www.youtube.com/watch?v=K9cZ9mHaCaM

https://www.youtube.com/watch?v=sCgJHcF3Fu4

13.04-17.04

1.Опрацювати параграф 38,

2.Скласти короткий конспект,

3.За матеріалами в гул класі опрацювати тему аміни, насичені аміни, скласти конспект.

4.Виконати письмово завдання № 471, 446, 447,

5.Переглянути відео, презентації, конспекти(в гул класі)

6.Готуватись до тест контролю (в середу тест буде викладено в гул класі), виконати до п’ятниці.

Додаткова інформація буде подана в гул класі

https://www.youtube.com/watch?v=co6Ae1Kn6io

https://www.youtube.com/watch?v=pr4p-deMp4w

https://www.youtube.com/watch?v=kgPNNXQ89u0

21.04-24.04

Опрацювати параграф 38,

за матеріалами в гул класі опрацювати тему білки, скласти конспект.

виконати письмово завдання №476, 303,304 – ст. 155

переглянути відео, презентації, конспекти(в гул класі)

готуватись до тест контролю (в середу тест буде викладено в гул класі), виконати до п’ятниці.

додаткова інформація буде подана в гул класі

https://www.youtube.com/watch?v=Vgo6r2fzokg

https://www.youtube.com/watch?v=kfeIvrpwwtA

https://www.youtube.com/watch?v=SgxeBRBvPck

https://www.youtube.com/watch?v=geyz_MDx4UE

27.04-30.04

Опрацювати параграф 39,

За матеріалами в гул класі опрацювати тему, скласти конспект.

Виконати письмово завдання №483,484,369,370

Переглянути відео, презентації, конспекти(в гул класі)

Готуватись до тест контролю (в середу тест буде викладено в гул класі), виконати до п’ятниці.

04.05-08.05

За матеріалами в гул класі опрацювати тему: ферменти, гормони, вітаміни, поживні речовини. Макро та мікроелементи. Ліки корисні чи небезпечні.

За матеріалами в гул класі опрацювати тему, скласти конспект, надіслати в гул клас

Виконати письмово завдання №464,460, *479 надіслати в гул клас до п,ятниці

Переглянути відео, презентації, конспекти(в гул класі)

Готуватись до тест контролю (в середу тест буде викладено в гул класі), виконати до п’ятниці.

12.05-15.05

  1. За матеріалами в гул класі опрацювати тему: Вплив алкоголю на здоров’я підлітка. Хімія для здоров’я. Хімічний склад  сонячної системи. Ядерні  реакції.
  2. За матеріалами в гул класі опрацювати тему, скласти конспект, надіслати в гул клас
  3. Виконати письмово завдання № 305, 306, 300 ст.155 надіслати в гул клас до п,ятниці
  4. Переглянути відео, презентації, конспекти(в гул класі)

5.  Готуватись до тест контролю (в середу тест буде викладено в гул класі), виконати до п’ятниці.

18.05-22.05

  1. За матеріалами в гул класі опрацювати тему: хімія на захисті здоров,я. хімія в харчовій промисловості. Значення хімії для розв,язання сировинної проблеми.
  2. За матеріалами в гул класі опрацювати тему, скласти конспект, надіслати в гул клас
  3. Виконати письмово завдання № 268, 279, 289 надіслати в гул клас до п’ятниці

4. Переглянути відео, презентації, конспекти(в гул класі) надіслати в гул клас.

25.05-29.05

Повторити матеріал другого семестру.

Скласти алгоритми розв,язку типових задач ( за бажанням)

Трудове навчання

9 –  А, Б, В, Г(Дівчата)

(16.03-01.05, 

04.05-08.05, 12.05-15.05, 18.05-29.05)

Завдання для учнів розміщується за посиланням Цікава справа(https://allavakula.blogspot.com/) або https://classroom.google.com 

Код доступу:  5f7jkdd   

9 –  А, Б, В, Г(Хлопці)

(16.03-01.05, 

04.05-08.05, 12.05-15.05, 18.05-29.05)

Завдання для учнів розміщується за посиланням

https://simmasternet.blogspot.com/?fbclid=IwAR054xgyeXG_7c92q9zAEVP0PEAlv8C5wvGNfG-xlwX2K-UZqaiIMpYRikw

Англійська мова

9 – А (Єрмоленко)

Britain https://www.youtube.com/watch?v=Q7Aq50-fuZg&feature=youtu.be

06.04-10.04

Британія сьогодні.

Виконати вправу 3, с.196 (усно)

Вправа 4, с.198.Скласти запитання і дати на них відповіді (А –для першого варіанту, В – для другого варіанту) письмово.

Виконати впр. 5,6, с.198 (письмово). Посилання буде у Classroom.

13.04-17.04

Міста Британії.

Виконати вправу 1в, с.202 (усно)

Виконати країнознавчий тест. Посилання у Сlassroom.

Переглянути фільм про Лондон. Посилання  у Classroom. Виконати  завдання до фільму.

21.04-24.04

Міста Британії. Listening.

Прослухати текст.

https://drive.google.com/drive/folders/0BwXhjtj9eqT4cmtGMXJ3bk5jX0k

(Unit 4_les-2_page-207_task1)

Виконати вправу 1(а,в,с) с.207-208 (письмово)

Прослухати текст.

https://drive.google.com/drive/folders/0BwXhjtj9eqT4cmtGMXJ3bk5jX0k

(Unit 4_les-2_page-209_task3)

Виконати впр.3(с), с.210 (письмово)

27.04-30.04

Міста Британії.

Повторення Passive Voice.

https://www.youtube.com/watch?v=HTvD2VGcsEo https://www.youtube.com/watch?v=nRGLDD0BBdc

Виконати тренувальні вправи на с.210-212

Виконати вправу 2, с.214. Оберіть на карті споруду (пам’ятку, місцевість) і розпитайте дорогу. (вкажіть де ви знаходитесь.)

04.05-08.05

Міста Британії.

Прослухати текст впр.1, с.218, доповнити речення.

https://drive.google.com/drive/folders/0BwXhjtj9eqT4cmtGMXJ3bk5jX0k

Unit 4_les-2_page-218_task -1

Виконати вправу 2(a,b), с.218-220. b-письмово

9 – Б, В,Г

Мовні кліше для вживання в повсякденному побуті

https://www.youtube.com/watch?time_continue=391&v=L3C5aVirQ3I&feature=emb_logo

Тема «Third conditional Unreal Conditional in the past»

 https://youtu.be/cC435ieBoZU

https://www.youtube.com/watch?v=cC435ieBoZU&feature=youtu.be

Instagram, Telegram, Viber

9 – Б(Чорна)

06.04-10.04

Opportunities

Stidents Book C. 98-99, впр.3,4Словникова роботам

Opportunities

Power Book C. 88-89. Повторити правила непрямих запитань

Підготувати монологічне повідомлення “The Country Sroke Me Most”

13.04-17.04

Виконати Sample Test 2

Opportunities

Power Book C. 95. Повторити вичену лексику

Places of Interest

Виконати пробні тести 6-10

27.04-30.04

Opportunities New

Civilisation

Students Book

C.118-119- Словникова робота

Впр.2, 3, 6 ,с. 119-120(письмово)

Opportunities New

Civilisation

Students Book  Vocabulary

с.119 (впр.7-8)

04.05-08.05

New Opportunities

Lesson 38

Повторити Wish-sentences.

Виконати впр.7,8, 10 ,с. 121

New Opportunities

Lesson 38

Повторити Wish-sentences.

Виконати впр.9, 11 ,с. 121

New Opportunities

Lesson 39

Опрацювати лексику

Виконати впр.7 – 11 ,с. 123

12.05-15.05

Семестровий контроль читання 12.05  10.00

Виконати подані завдання на платформі Classroom

Повторити вивчений граматичний та лексичний матеріал

Семестровий контроль  аудіювання 14.05 

10.00 – 11.00

Виконати подані завдання на платформі Classroom

18.05-22.05

Повторити вивчену лексику

Повторити граматичний матеріал Grammar Focus

20.05 Семестровий контроль письма 10.00 –10.45

22.05 Семестровий контроль усного мовлення 10.00 –10.45

9 – Б

06.04-10.04(Острішко)

На платформіa ILEARN 02.04 o 14.00 взяти участь у вебінари о 15.00, виконати тести на ПРАВИЛА УЗГОДЖЕННЯ ЧАСІВ та ПОДОРОЖ ( спробувати набрати по 100 балів )

 

Німецька мова

9 – Б

06.04-10.04

  • Опрацювати с.96-99;
  • Welche Speisen magst du?; Einkaufen und kochen;

***виконати письмово  вправи 2, 3, 4, 5, 6 – с.61-62; 2, 3, 4, 5, 6 – с.63-64; (Робочий зошит).

13.04-17.04

Святкуємо вдома

  • Опрацювати с.100-103;
  • Im Supermarkt;
  • Wir kochen gern;

***виконати письмово  вправи 1, 2, 5, 6, 7 – с.65-66; 2, 3, 4, 5, 6 – с.67-68; (Робочий зошит)

 

21.04-24.04

Святкуємо вдома

  • Опрацювати с.104-107;
  • Wir decken den Tisch;
  • Wir haben Besuch;

***виконати письмово  вправи 2, 4, 5, 6,  – с.69-70; 2, 3, 4, 5 – с.71-72; (Робочий зошит)

27.04-30.04

  • Опрацювати с.108-111;
  • Wir feiern Geburtstag;
  • Schöne Geschenke;

***виконати письмово  вправи 1, 2, 3, 4  – с.73; 2, 3, 4, 6 – с.74-75; (Робочий зошит)

04.05-08.05

  • Опрацювати с.112-115;
  • Was gehört zum guten Ton?;
  • Wiederholung;

***виконати письмово  вправи  2, 3, 4  – с.76; 1, 2, 3, 4, 5 – с.77-78; (Робочий зошит)

9 – В,Г

06.04-10.04

  • Опрацювати с.80-86;
  • Wie sieht eine Zeitung aus?; Rundfunk und Fernsehen;

***виконати письмово  вправи 6 – с.82; 4, – с.84-85;

13.04-17.04

Мас-медіа

  • Опрацювати с.86-90;
  • Meine Liblingsfernsehsendung; Das moderne Fernsehen;

***виконати письмово  вправи 7 – с.88; 7 – с.90;

21.04-24.04

Мас-медіа

  • Опрацювати с.91-96;
  • Warum ärgert mich die Werbung?;
  • Kommunikationsmittel heute;

***виконати письмово  вправи 6 – с.93; 6 – с.96;

27.04-30.04

  • Опрацювати с.97-101;
  • Ohne Internet geht es gar nicht mehr;
  • Beliebte Websites;

***виконати письмово  вправи 6 – с.98; 6 – с.101;

04.05-08.05

  • Опрацювати с.102-106;
  • Die Massenmedien in der Ukraine;
  • Wiederholung;

***виконати письмово  вправe 4 – с.104; підготувати презентацію про мас-медіа в Україні;

Історія України

9 –  А, Б, В, Г

(з 17.03 по 20.03)
§20, ст. 174 завдання 2, 5, 6 виконати письмово.
 
9 –  А, Б
(з 30.03 по 03.04)
 
Суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях у 60-70-ті рр. XXст.

Перейти за посиланням, виконати завдання classroom.google.com

Код: jvuewpz

Занотувати слайди презентації, розкрити їх зміст.

(з 06.04 по 10.04)

Особливості суспільно-політичного життя на буковині та закарпатті в другій половині 19 століття

Ст.184-193 читати, ст 193 відповісти на питання письмово

* Презентація “І. Франко”

Перейти за посиланням, виконати завдання classroom.google.com

Код: jvuewpz

Занотувати слайди презентації, розкрити їх зміст

(з 13.04 по 17.04)

Наддніпрянська Україна на початку 20 століття

Ст196-197 читати

Дивитись відео https://www.youtube.com/watch?v=Ng3nr85YM1k

Ст.202, №1,№3,№6 письмово

classroom.google.com

Код: jvuewpz

Записати конспект ( надано в гуглкласі)

(з 21.04 по 24.04)

Революція 1905-1907 років в Україні.

Ст.208-216  читати.

Дивитись відео https://www.youtube.com/watch?v=ygwv0pfleI0

Ст.222, №1-6 письмово classroom.google.com

Код: jvuewpz

Скласти ментальну карту з теми

Інструкція  ↓

https://www.youtube.com/watch?v=YkVrPgwy8AA

(з 27.04 по 30.04)

Суспільно-політичне життя в Наддніпрянській Україні 1907-1914рр.

Практичне заняття.

Ст.216-223  читати.

Дивитись відео

https://www.youtube.com/watch?v=zCnhBmJSTpY,

коротко записати тези з відео

Готуватися до підсумкового уроку.

Ст.222-223, оформити практичну роботу

classroom.google.com

Код: jvuewpz

з 04.05 по 08.05

Узагальнення з розділу “Наддніпрянська Україна на початку ХХ століття”

Ст.196-223 повторити.

Дивитись відео для повторення 

https://www.youtube.com/watch?v=4a9Uudd08FQ ,

У п’ятицю 08/09 о 14 годині буде надано посилання на контрольний тест

classroom.google.com

Код: jvuewpz

9 –  В, Г
(з 27.04 по 30.04)

Розділ УІ,УІІ Наддніпрянська Україна та  західноукраїнські землі  на початку ХХ ст. Соціально-економічний розвиток.

Опрацювати параграфи 23,27.

Заповнити таблицю в зошиті

 

 

Наддніпрянська Україна

Західноукраїнські землі 

Промисловість

А)важка

Б)легка

 

 

Сільське господарство

 

 

Кооперативний рух

 

 

з 12.05 по 15.05

Розділ УІ,УІІ Наддніпрянська Україна та  західноукраїнські землі  на початку ХХ ст.

Суспільно – політичне життя.

Опрацювати параграфи 24, 25, 26, 28-29.

Заповнити таблицю в зошиті

Напрями політичного руху

Наддніпрянська Україна

Західноукраїнські землі 

Соціалістична течія

 

 

Ліберально – демократична течія

По 2 характер

них приклади діяльності

 

Націоналістична течія

 

 

Скласти хронологічну таблицю з теми «Події революції 1905 -1907 рр. в Україні.»

Скласти сенкан «Петро Столипін.»

з 18.05 по 24.05

Розділ УІІІ Повсякденне життя та культура України у середині ХІХ – на початку ХХ ст.

Урок узагальнення знань до курсу.

Опрацювати параграфи 30 -33.

Заповнити таблицю в зошиті

Галузь культури

Діяч культури

Досягнення в діяльності

 

 

По 2-3  характерних приклади

Скласти простий  план із 7 пунктів з теми: «Головні події на українських землях в 19 – на початку ХХ ст.»

Всесвітня історія

9 – В, Г

(з 17.03 по 20.03)

Теми

Домашнє завдання

Франція.Німеччина.

Великобританія.

Опрацювати параграфи 18, 19, 20. Заповнити таблицю в зошиті

Країна

Економіка

Політика

Суспільство

 

Політика

   
       

(з 06.04 по 10.04)

США. Японія. Китай. Туреччина.

Опрацювати параграфи 21, 24, 25, 26. Продовжити заповнювати таблицю в зошиті

Країна

Економіка

Політика

Суспільство

 

Політика

   
       

 

(з 13.04 по 17.04)

Міжнародні відносини. Розвиток культури та повсякденне життя.

Опрацювати параграфи 29, 30, 31, 32, 33.

Скласти ментальну карту на одну з тем : 1.Наука 2.Техніка. 3.Образотворче мистецтво.4.Архітектура.5.Становище жінки в суспільстві.

Практична робота «Масове виробництво. Масова культура.» за параграфом 32  буде проведена 23 квітня.

 

9 – А, Б

(з 17.03 по 20.03)

§19 читати, скласти конспект про внутрішню і зовнішню політику Бісмарка. ст. 121 номера завдань 1-9 відповідати.

(з 30.03 по 03.04)

Втрата Великою Британією промислової першості. Реформи Д. Ллойд-Джорджа.

Ст. 122-127 читати, скласти короткий конспект. Ст.127 №9 письмово.

Перейти за посиланням, виконати завдання classroom.google.com

Код: ouo45zp

(з 06.04 по 10.04)

Великі реформи в Росії. Зовнішня колоніальна політика Російської імперії. Революція 1905-1907 років.

Ст. 134-141.  читати, скласти короткий конспект. Ст.140 будь які 3 питання дати відповідь  письмово, решта питань – усно.

Перейти за посиланням, виконати завдання  classroom.google.com

Код: ouo45zp

(з 13.04 по 17.04)

Австро Угорщина дуалістична монархія утворення нових держав на балканах

Ст.141-145.  читати, скласти короткий конспект. Ст.145 будь які 3 питання дати відповідь  письмово, решта питань – усно.

Перейти за посиланням, виконати завдання classroom.google.com

Код: ouo45zp

(з 21.04 по 24.04)

Доба Мейдзі” в Японії

Ст.146-150.  читати, скласти короткий конспект. Ст.150 дати відповідь  усно.

Перейти за посиланням, виконати завдання

 Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=iTku2dW3JZE

classroom.google.com

Код: ouo45zp.

(з 27.04 по 30.04)

Сунь ятсен Сіньхайська революція

Ст.151-156.  читати, скласти короткий конспект. Ст.155 дати відповідь  усно. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=BQfZDWoaehc

Перейти за посиланням, виконати завдання

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=368458

** Розробити макет сторінки Сунь Ятсена у одній з соціальних мереж. На які групи він міг би бути підписаний, кого б додав у друзі? Під проєктом додати короткий коментар.

classroom.google.com

Код: ouo45zp

з 04.05 по 08.05

Спроби модернізації Османської імперії

26 читати, скласти короткий конспект. Ст.159 дати відповідь усно.

Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=XLj4UbpPLqQ

Перейти за посиланням, виконати завдання

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=818050

classroom.google.com

Код: ouo45zp

 

Правознавство

9 – В, Г

(з 06.04 по 10.04)

Злочини та кримінальна відповідальність неповнолітніх.

Опрацювати параграфи 24, 25.

 Виконати письмово завдання 2, с.177,  завдання І А с.179.

з 12.05 по 17.05

Розділ У Юристи в нашому житті.

Юридичні професії.

Опрацювати параграфи 26, 27, 28.

Заповнити таблицю в зошиті

Назва професії

Зміст діяльності

 

 

з 18.05 по 24.05

Розділ У Юристи в нашому житті.

Судове засідання.

Опрацювати параграф 29.

Переглянути серію навчальних відеофільмів «Знайомство із судом.»

Скласти сенкан з теми : «Адвокат», «Суддя», «Прокурор», «Слідчий»,  «Нотаріус», «Юрисконсульт», «Поліцейський» (2 на вибір)

Географія

9 –  А, Б, В, Г

з 16.03 по 20.03
 
Параграфи 30 – 32, робота з атласом, заповнити таблицю по машинобудуванню України «Основні галузі та їх центри»
 
з 30.03 по 03.04

1.Опрацюйте параграфи 33 – 37  підручника

2. Охарактеризуйте проблеми та перспективи розвитку легкої промисловості в Україні у вигляді таблиці у зошиті:

Проблеми галузі

Перспективи розвитку

   

3. Підготуйте віртуальну екскурсію про народні промисли України у вигляді презентації (за бажанням для додаткової оцінки, і надішліть на електронну адресу shvachko_vita@meta.ua до 08 квітня

4. Згрупуйте виробництва харчової промисловості за використанням сировини (рослинна, тваринна) та чинника розміщення у вигляді таблиці у зошиті.

з 06.04 по 10.04

«Транспорт України». «Транспорт світу»

  1. Перегляньте відеофрагменти:

https://www.youtube.com/watch?v=I0Rx-zwtHYs – Транспорт України

https://www.youtube.com/watch?v=GrVdVMXb_TU – Залізничний транспорт, його роль у перевезенні вантажів

https://www.youtube.com/watch?v=dU7_CoMXTx0 – Автомобільний транспорт

https://www.youtube.com/watch?v=V2i7kmCtDDg – Значення транзитних перевезень

https://www.youtube.com/watch?v=-SUfBasfe0k – Коли запрацює річковий транспорт в Україні

  1. Перегляньте презентацію:

https://www.youtube.com/watch?v=1QBSn7EXsXo – Транспорт світу

  1. Опрацюйте параграфи 38 – 40підручника.
  2. Виконайте таблицю у зошиті.

Транспорт України

Вид транспорту

Місце за пасажирообігом

Місце за вантажообігом

Найважливіші магістралі

Найбільші транспортні вузли

 

 

 

 

 

  1. Знайдіть та запишіть поняття «малий каботаж», «великий каботаж». Випишіть у зошит визначення поняття «країна зручного прапора», переваги, якими користуються власники суден під «зручним прапором» та найбільші країни, які пропонують «зручний прапор».
  2. Дайте короткі письмові відповіді на питання, користуючись картами атласу, підручником, інтернет-ресурсами.

а) Країна світу із найрозвинутішою мережею автомобільних доріг.

б) Запишіть три морські порти Азовського моря.

в) Вкажіть три найбільші судноплавні канали світу.

г) Країна світу із найбільшою густотою залізниць.

ґ) Запишіть три міжнародні аеропорти на території України.

д) Вкажіть три країни світу із найбільшим торговельним флотом.

е) У якій області знаходиться залізничний вузол Новоград-Волинський?

є) У якій області знаходиться залізничний вузол Куп’янськ?

з 13.04 по 17.04

Завантажити (DOCX, 479KB)

 

з 21.04 по 24.04

Завантажити (DOCX, 15KB)

з 27.04 по 30.04

Завантажити (DOCX, 2.36MB)

 з 04.05 по 08.05

Завантажити (DOCX, 19KB)

з 12.05 по 22.05

Поняття про глобальні проблеми людства, причини їх виникнення. Сталий розвитокстратегія людства на ХХІ століття.

Оскільки, це останній розділ у курсі географії 9 класу, який носить узагальнюючий характер, то пропоную опрацювати параграфи 47 – 49 підручника.

Завершенням буде тест по цій темі в кінці тижня.

 

Алгебра

9 – А
(з 16.03 по 20.03,     з 30.03 по 03.04)
п.30, №30.3; 30.6; 30.8; 30.16
п.31  №31.3-31.8; 31.12-31.14; 31.18; 31.20; 31.24; 31.38-31.41
п.32 №32.2-32.8; 32.14; 32.22-32.30; 32.44
ДПА 2013р. варіант №11-25(1-2 частини)
з 06.04 по 10.04
Опрацювати п.34, виконати вправи №34.1 , 34.4, 34.6, 34.10, 34.12, 34.16, 34.20
з 13.04 по 17.04
п.35 опрацювати, № 35.2, 35.4, 35.6, 35.12.
з 21.04 по 24.04
№35.15 , 35.17 , 35.30.
з 27.04 по 30.04
Вівторок о 12.00 к/р по геометртчній прогресіі, повторити п.1-10 , виконати вправи № 9.10 , 10.10 , 9.22 ,8.5(з дослідженням)
з 04.05 по 08.05
4.05 с/р об 11.00; повторити п. 12-15; №12.33 , 12.34 , 14.4 , 15.17
з 12.05 по 15.05
Повторити &4-6 , №19.29 , 21.19 , 25.6 , 27.38 , готуємося до річної к/р
 
9 – Б,Г
(з 16.03 по 20.03,     з 30.03 по 03.04)
Повторити параграф 3, пункт 19. Виконати вправи з підручника за номерами 19.5; 19.7; 19.9; 19.11.
matematikatests.in.ua (тести з математики, алгебра 9 клас. Тест 20. Сума n перших членів геометричної прогресії).
 
з 06.04 по 24.04
 Комбінаторика, її мета і задачі. Комбінаторні правила суми і добутку.

 Опрацювати пункт 21 на с.212.

 Переглянути відео урок на каналі «Топ Школа» https://www.youtube.com/watch?89hUMPho62c

Розв¢язати вправи 21.2;  21.4;  21.7;  21.9;  21.10;  21.12.

 Тест 21. Комбінаторні правила суми і добутку на matematikatests.in.ua

Випадкова подія. Частота випадкової події.

Опрацювати пункт 22 на с.216.

 Переглянути відео урок на каналі «Топ Школа» https://www.youtube.com/watch?v=czAbfnlW6cE

Випадкова подія. Частота та ймовірність випадкової події.

   Розв’язати вправи  22.8;  22.10; 22.11.

Тест 22. Частота та ймовірність випадкової події на matematikatests.in.ua

Класичне означення ймовірності.

Опрацювати пункт 23 на с.224.

Переглянути відео урок на каналі «Топ Школа» Класичне означення ймовірності.

https://www.youtube.com/watch?v=kfHgLLAENjE

Розв’язати вправи 23.10;  23.16; 23.18.

Тест 23. Класичне означення ймовірності на matematikatests.in.ua

з 27.04 по 08.05

Тема. Початкові відомості про статистику. Статистичні дані. Способи подання даних та їх обробка.         

Опрацювати пункт 24 на с.235 підручника.

Переглянути відео урок

https://www.youtube.com/watch?v=Ylj8moDXb0M 

Розв’язати вправи № 24.6, 24.8, 24.9; 24.11.   Тести 1-2. Самостійна робота.

з 12.05 по 15.05

Тема. Контрольна робота. Основи комбінаторики, теорії ймовірності та статистики

Viber. Classroom. Контрольна робота (тестування + завдання)

 
9 – В
16.03-20.03
&18, номера 18.9, 18.12, 18.18, 18.20, 18.28, 18.46(1)*
https://www.youtube.com/watch?v=IfLxdFJvcUI&feature=youtu.be

з теми «Сума перших п членів геометричної прогресії».

https://www.youtube.com/watch?v=w2lx95ZtRzE

Опрацювання підручника с.185-186, номери 19.2, 19.4, 19.5, 19.6, 19.10

06.04-10.04

Повторити параграф 3 п.15-19
Тести с.194-195

Повторити параграф 3 п. 15 – 19, виконати самостійну роботу.

 

ОСНОВИ КОМБІНАТОРИКИ,ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТЕЙ ТА СТАТИСТИКИ
Опрацювати п.21, Номери 21.1, 21.3, 21.4, 21.6, 21.8, 21.10, 21.17*
https://youtu.be/89hUMPho62c

13.04-24.04

Частота та ймовірність випадкової події. Класичне означення ймовірності

https://vseosvita.ua/library/video-urok-castota-ta-jmovirnist-vipadkovoi-podii-9-klas-algebra-240033.html

https://www.youtube.com/watch?v=U6zec0RAJ1M

Опраювати п.22, п.23  №№ 23.3; 23.4; 23.10; 23.12;23.17

Онлайн тестування

Початкові відомості про статистику

https://www.youtube.com/watch?v=Ylj8moDXb0M

Опрацювати п.24  №№ 24.1;24.3; 24.5 (1)

27.04-30.04

Повторити  п.24

№ 24.11;   24.13

30.04 Онлайн тестування

04.05-12.05

Повторити формули скороченого множення та їх застосування.

№ 20.2 (1-5), №20.3 (1), 20.20(1)

Повторити властивості та графіки основних видів функцій.

№ 20.18,  20.35

12.05-15.05

Повторити тему «Рівняння і системи рівнянь»

№№ 4.15(3,5), № 5.56(1,4), 20.61(1,3)

Повторити як розв’язуються текстові задачі

№№ 20.66,20.57

19.05 онлайн контрольне тестування

Фізика

9 –  А, Б, В, Г

з 16.03 по 20.03

Тема: Закони Ньютона.

Опрацювати параграфи 30, 31, 32.

Виконати: вправа 31 №4, 5 і вправа 32 №3 – письмово; вправа 32 №2, 4 – усно.

Інтернет-ресурси:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=IsDErYiPzlI&list=PLvtJKssE5Nri3tJqj1YcRFWIMy9d6aGmW&index=11&t=0s
  2. https://www.youtube.com/watch?v=ZvRjSPzFG_0&list=PLvtJKssE5Nri3tJqj1YcRFWIMy9d6aGmW&index=11

https://www.youtube.com/watch?v=xSLqv9lokbU&list=PLvtJKssE5Nri3tJqj1YcRFWIMy9d6aGmW&index=12

з 30.03 по 03.04

Тема: Закон Всесвітнього тяжіння. Прискорення вільного падіння.

Опрацювати параграф 33

Виконати: вправа 33 №1, 3, 5

з 06.04 по 10.04

Тема: Рух тіла під дією декількох сил.

Опрацювати параграф 35.

Роз’вязати задачі №20.11, 20.7 (за збірником). Приклади розв’язування будуть надані у Googlclass.

06.04 по 10.04

Тема: Імпульс. Закон збереження імпульсу.

Опрацювати параграф 36.

Роз’вязати задачі №22.12, 22.16, 22.19 (за збірником). Приклади розв’язування будуть надані у Googleclass.

21.04 по 24.04

Підготовка до оцінювання з теми «Рух тіла під дією сили тяжіння. Рух тіла під дією кількох сил»

Повторити параграфи 34, 35.

Задачі, аналогічні до задач оцінювання:  №19.20, 19.23, 19.14, 20.13 (за збірником). Дата оцінювання буде  у Googleclass.

27.04 по 30.04

28.04 – 10.00 – 11.00 –оцінювання з теми «Рух тіла під дією сили тяжіння. Рух тіла під дією кількох сил.» Завдання будуть надані у Googleclass.

Опрацювати параграф 37. Відповісти на контрольні запитання після параграфу на ст.. 233.

За бажанням – проект на оцінку «Досягнення української космонавтики». Результати оформити у вигляді презентації і кинути у лєнту Googleclass.

04.05 по 08.05

Опрацювати параграф 38.

Виконати лабораторну роботу «Вивчення закону збереження енергії».  Завдання до лабораторної роботи  у лєнті  Googleclass.

12.05 по 15.05

Повторити параграфи 37, 38.

Виконати вправу 37 (ст.234) №2, 3; №23.16, 23.18 (за збірником)

18.05 по 22.05

Опрацювати параграфи 39, 40.

Проект «Основні види та причини забруднення довкілля Сумщини». Форма звітності – презентація.

 

Геометрія

9 –   А

з 06.04 по 10.04

п.24, № 24.26, 24.37, 24.39, 24.43

з 13.04 по 17.04

п.25, № 25.9, 25.14, 25.16, 25.25.

з 21.04 по 24.04

п. 26, № 26.6 , 26.14 , 26.13

з 27.04 по 30.04

Тести, понеділок, 27.04 о 12.00. Опрацювати п.27 , виконати вправи № 27.3 , 27.10 , 27.14

з 04.05 по 08.05

с/р 5.05 об11.00, повторити п.25-27 , № 25.24 , 26.17, готуємось до к/р

з 12.05 по 15.05

13.05 об 11.00 к/р по стереометріі, повторити &2-5 , № 6.20 , 6.26 , 7.28 , 11.19 ,18.38 готуємось до річноі к/р

 

9 –   В    (17.03)

Рух фігури. Паралельне перенесення.
Опрацювати &17
Номери 17.1, 17.3, 17.5, 17.7, 17.11

з 06.04 по 10.04

СИМЕТРІЯ ВІДНОСНО ТОЧКИ І ПРЯМОЇ
Опрацювати п. 18, Номери 18.1, 18.3, 18.12
https://youtu.be/hbIoEzvA5xs

Повторити п.18,Номери 18.5, 18.7, 18.20

з 13.04 по 24.04

Поворот

Опрацювати п.19, скласти конспект

https://www.youtube.com/watch?v=Ox5y-dgLFpI

№№ 19.1; 19.5; 19.15; 19.17

Подібність фігур

Опрацювати п.20, скласти конспект

https://www.youtube.com/watch?v=pARDH5aLQ08

№20.3; 20.5

Онлайн тестування

Повторити п.17 – 20

Тести с.204 – 206

з 27.04 по 30.04

Повторити п.19, 20, підготуватися до тестування

29.04 онлайн тестування

Виконати с.204 – 206

з 04.05 по 12.05

Повторити тему «Трикутники»

№21.1, 21.3, 21.4

Повторити тему «Чотирикутники. Многокутники»

№21.8, №21.17,№ 21.23, №21.27

з 12.05 по 15.05

Повторити «Коло і круг»

№21.31

Повторити «Декартові координати та вектори на площині»

№№21.35, 21.50, 21.57,21.61

19.05 онлайн контрольне тестування

9 –  Б, Г

з 16.03 по 20.03

Опрацювати параграф 2, пункт 6 на с.51-52. Розв’язати задачі 6.4; 6.6; 6.9.

з 06.04 по 24.04

Довжина кола. Довжина дуги кола.

 Опрацювати параграф 2, пункт7 на с.62-63.

 Переглянути презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-dovzhina-kola-ta-yogo-elementiv-ploscha-kruga-ta-yogo-elementiv-9-klas-91556.html

Розв’язати задачі 7.2;  7.4;  7.9; 7.23(1-2); 7.25.

Площа круга та його частин.

 Опрацювати параграф 2, пункт 7 на с. 64-66.

Переглянути презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-dovzhina-kola-ta-yogo-elementiv-ploscha-kruga-ta-yogo-elementiv-9-klas-91556.html

Розв’язати задачі 7.6;  7.27;  7.39.

з 27.04 по 08.05

Тема. Контрольна робота.  «Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга»  

Тема.  Поняття про переміщення фігури. Паралельне перенесення. Рівність фігур. Опрацювати параграф 5, пункт 17 на с.157 підручника. 

Переглянути відео уроки 

 https://www.youtube.com/watch?v=0Y7_IAgSmVs                              https://www.youtube.com/watch?v=Dkii3uTnCvE            https://www.youtube.com/watch?v=jTZR-lR5qsE 

 Розв’язати задачі  №17.20;  №17.27.Тест 1

 з 12.04 по 15.05

Тема. Симетрія відносно точки і прямої. Поворот

Опрацювати параграф 5, пункти 18, 19 на с.167, 175.              Переглянути відео уроки:

https://www.youtube.com/watch?v=wv7P5-YwLNI (Симетрія відносно точки) 

https://www.youtube.com/watch?v=m9bDbmX0pmc (Симетрія відносно прямої)  

https://www.youtube.com/watch?v=Po-sRb2V048 (Поворот)

https://www.youtube.com/watch?v=PoSXGcKHhI8 (Симетрія відносно точки, прямої, поворот)  Розв’язати задачі №18.19; 19.15. Практичні завдання № 18.1; 19.1; №19.5.

Зарубіжна література

9 –  А, Б, В, Г

з 16.03 по 20.03

Вивчити напам’ять вірш М. Лермонтова за власним вибором (в оригіналі або в перекладі).

Читати роман М. Лермонтова «Герой нашого часу» (с. 132-168). Можна переглянути відповідний фільм.

Читати, переказувати повість О. де Бальзака «Гобсек» (с. 181-200).

 

 06.04 – 10.04.

1.     Законспектувати матеріали підручника з питань:

а) Життєвий шлях Оноре де Бальзака (с. 177-181);

б) «Людська комедія» О. де Бальзака як об’єднання більшості творів митця (с. 175-177).

2. За прочитаною повістю О. де Бальзака скласти сюжетний план твору.

 13.04 – 17.04

 1. За прочитаною повістю О. де Бальзака «Гобсек» дати письмову відповідь на питання: «Що уособлює собою образ Гобсека?» (обсяг 1–1,5 сторінки).

2.     За матеріалом про «нову» драму наприкінці ХІХ-початку ХХ ст. (с. 233-234; 236-238 підручника) скласти схему:

 «Нова» драма наприкінці ХІХ-початку ХХ ст.».

1. Час з’явлення

2. Новий глядач

3. Провідна роль оновлення театру належала…

4. Мета “нової” драми

5. Завдання нового театру 

6. Родоначальник “нової” драми

7. Нові жанри п’єс

8. Приклади творів “нової” драми

 

3.     За допомогою Інтернет-ресурсів скласти загальну характеристику п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім» (задум, провідні ідеї, сюжет, головні герої, авторська позиція) обсягом 1 сторінка формату А4.

  20.04 – 24.04

1.     Читати або переглянути відео вистави «Пігмаліон» Бернарда Шоу.

2.  Скласти розповідь (можна план або схему) про перетворення Елізи Дулітл на леді.

3. Розв’язати літературознавчу задачу: Як пов’язані п’єса Б.Шоу «Пігмаліон» та давньогрецький міф про Пігмаліона? (коротко).

 27.04 – 15.05

БЛОК IV. З 27.04 по 30.04

  1. Скласти та заповнити поширену (не менше 12 пунктів) особистісну анкету головного героя «нової» драми (за розглянутими творами Г.Ібсена або Б.Шоу – за власним вибором). На початку роботи не забудьте вказати, про кого піде мова та з якого твору цей герой (це вже будуть перші два пункти анкети).
  2. Виконати контрольну роботу за темою «Нові тенденції у драматургії кінця ХІХ-початку ХХ століття» (Завдання для контрольної роботи додаються).

БЛОК V. З 04.05 по 08.05

  1. За допомогою будь-якої додаткової літератури або інших джерел скласти тези історико-літературного дослідження за темою «Шолом-Алейхем і Україна» (не всю біографію, а тільки те, що стосується зв’язків письменника з нашою країною). Тези – це основні положення, конкретні фактичні матеріали, що стосуються теми. Виконати письмово у зошиті.
  2. За допомогою Інтернет-ресурсів виконати індивідуальне (по класах) пошукове завдання у формі електронної доповіді на одну стандартну сторінку формату А4:

тема для 9-А класу: «Зображення історичного зламу, який пройшов крізь долю людини і народу на межі ХІХ-ХХ століть у творі Шолома-Алейхема «Тев’є-молочар»;

тема для 9-Б класу: «Образна система твору Шолома-Алейхема «Тев’є-молочар»;

тема для 9-В класу: «Філософські проблеми у творі Шолома-Алейхема «Тев’є-молочар»;

тема для 9-Г класу: «Історія створення твору Шолома-Алейхема «Тев’є-молочар».

Прошу виконати це завдання у друкованому вигляді на основі декількох електронних файлів. При цьому не поплутайте теми – для кожного класу окрема тема.

 БЛОК VI. З 11.05 по 15.05

  1. Читати онлайн твір Еріка Вольфа Сігела «Історія одного кохання»
  2. Скласти відгук на цей прочитаний твір на тему: «Чим мене вразила ця історія?»
  3. Виконати тести за змістом «Історії одного кохання» Е.В. Сігела (тест додається).

Завдання

 для контрольної роботи

учням 9-х класів

 за темою «Нові тенденції у драматургії кінця ХІХ-початку ХХ століття»

(різнорівневі завдання)

 

Середній рівень (до 6 балів)

  1. Виконайте тестові завдання:
  1. До якого роду літератури належать твори «нової» драми?

а) до епосу;             б) до лірики;               в) до драми.

  1. Хто з авторів НЕ є представником «нової» драми?

а) Г. Ібсен;              б) О. де Бальзак;         в) Б. Шоу.

  1. Коли у світовій культурі з’явилася «нова» драма?

а) на межі ХІХ і ХХ століття;        б) у середині ХХ століття;           в) на початку ХХІ століття.

  1. Який з названих творів є яскравим прикладом «нової» драматургії?

а) «Гобсек»;           б) «Євгеній Онєгін»;           в) міф про Пігмаліона;          г) «Пігмаліон».

  1. Еліза Дулітл є героїнею драматичного твору:

а) «Ляльковий дім»;        б) «Пігмаліон»;          в) «Візит дами»;           г) «Міщанин-шляхтич».

  1. Головною героїнею п’єси «Ляльковий дім» є:

а) Нора;         б) Евеліна;          в) Еліза;           г) Крістіна.

 

  1. Знайдіть відповідності між творами та авторами:

№ твору

Твори

Код автора

Автори

1

«Людська комедія»

А

Г. Ібсен

2

Герой нашого часу»

Б

Б. Шоу

3

«Пігмаліон»

В

О. де Бальзак

4

«Ляльковий дім»

Г

М.Ю. Лермонтов

  1. Дайте відповідь на питання: Хто з героїв п’єс «нової» драми мені сподобався і чому?

Достатній рівень (до 9 балів)

  1. Поясніть сенс терміну: «нова» драма кінця ХІХ-початку ХХ століття.
  2. Назвіть імена драматургів, які створювали п’єси «нової» драматургії, разом із назвами цих їхніх п’єс.
  3. Знайдіть відповідності між героями п’єс «нової» драми та їх вчинками:

Вчинки героїв

Код героя

Герої

1. Одружується з об’єктом свого кохання

А

 Генрі Хіггінс

2. Змінюється до невпізнання

Б

Нора

3. Ставить експерімент над людиною

В

Еліза

4. Залишає сім’ю

Г

Фредді Ейнсфорд

Високий рівень (до 12 балів)

  1. Виконайте текстологічне дослідження за однією з тем:
  • Що спільного є в сюжетах п’єси Б. Шоу «Пігмаліон» та комедії Ж.Б. Мольєра «Міщанин-шляхтич»?
  • Чому такі різні п’єси: «Ляльковий дім» Г.Ібсена та «Пігмаліон» Б.Шоу – відносяться до до одного виду – «нова» драма?
  1. Дайте визначення літературознавчого терміну «відкритий фінал художнього твору».Створіть власний варіант можливої подальшої долі героїв одної з розглянутих «нових» драм («Ляльковий дім» Г.Ібсена або «Пігмаліон» Б.Шоу).

Коментарі до виконання роботи:

  1. Ви обираєте для себе один конкретний рівень завдань, – той, які завдання ви можете виконати самостійно.
  2. У достатньому рівні перше завдання повинно бути обсягом не менше сторінки.
  3. Завдання високого рівня – для тих учнів, які орієнтуються у текстах названих творів.
  4. У високому рівні обсяг першого завдання – не менше двох сторінок. У другому завданні обсяг не нормується.

18.05-29.05

БЛОК VІІ. З 18.05 по 22.05

  1. Прочитайте повість М.О. Булгакова «Собаче серце» або перегляньте відеофільм за вказаним твором.
  2. Виконайте пошукову роботу за змістом названого твору: «Про який медичний експеримент іде мова у повісті? На який соціальний експеримент революційної доби натякає автор цим сюжетом?»

БЛОК VІІІ. З 25.05 по 29.05.

  1. Перегляньте фільм за романом Р.Д. Бредбері «451˚ за Фаренгейтом».
  2. Оформіть (як би від імені автора) плакат-застереження прийдешнім поколінням.

 Рекомендації до виконання:

  • подумайте, що непокоїть автора у майбутньому?
  • сформулюйте 1-2 реченнями побажання автора, чого не можна допустити в майбутньому і як це зробити (або чого не можна робити, щоб цього не сталося);
  • оформіть це попередження красиво, яскраво (можна намалювати на А4, надрукувати кольорово, використати один слайд презентаціїї тощо – згідно вашій фантазії). Важливо, щоб ця ваша маленька робота «прозвучала» як заповіт нащадкам.

Список літератури на літо за програмою 10 класу

Шановні діти, звертаю вашу увагу на цей список. У нього включені не всі програмові твори за 10 клас, а тільки ті, яких немає у підручнику або великі за обсягом, а також ті, що виносяться на позакласне читання.

Я не знаю, наскільки довго буде в нашому розпорядженні класрум, тому раджу вам цей список собі роздрукувати або якось зберегти, щоб він був у вас під рукою.

За списком літератури нічого надсилати не треба, просто читайте твори  протягом літа. Добрих вам канікул, гарного настрою, приємних відкриттів!

  1. Гомер. «Одіссея».
  2. Данте Аліґ’єрі. «Божественна комедія» (ч. 1 «Пекло»).
  3. В. Шекспір. «Гамлет».
  4. Е.Т.А. Гофман. «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер».
  5. Стендаль. «Червоне і чорне».
  6. Ф.М. Достоєвський. «Злочин і кара».
  7. Оскар Уайльд. «Портрет Доріана Грея».
  8. Густав Флобер. «Пані Боварі»
  9. Моріс Метерлінк. «Синій птах».
  10. Паоло Коельйо. «Алхімік».
  11. Йоанна Яґелло. «Кава з кардамоном».

Основи здоров'я

9 –  А, Б, В, Г

(з 16.03 по 20.03,     з 30.03 по 03.04)

Опрацювати § 21-22.

Презентація на тему “Стосунки й рівні спілкування …

vseosvita.ua › бібліотека › основи здоров’я

Цінність родини. Чинники міцної родини. Готовність до …

sites.google.com › socialna-skladova-zdorov-a

 

30.03-03.04

  1. Намалювати плакат на тему «Я обираю здоровий спосіб життя»*.
  2. Створити презентацію «Я і моє здоров’я»*.
  3. Прийняти участь в спортивному челенджі для батьків та школярів до 03 квітня 2020*.

Сімейний спорт-челендж. Healthy Schools  https://www.facebook.com/HealthySchools.UA

 

*За бажанням

06.04-24.04

I    Опрацювати § 25-27.

II   Виконати практичні завдання:

  1. Моделюй і набувай життєвих навичок, стор.135.

III   Пройти тест за посиланням:

  1. Репродуктивне здоров’я молоді

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=352904

  1. Репродуктивне здоров’я молоді

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=536544

  1. Репродуктивне здоров’я молоді

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=511690

  1. Репродуктивне здоров’я молоді

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=486106

27.04-08.05

Опрацювати параграф 24-27

https://naurok.com.ua/reproduktivne-zdorov-ya-molodi-v-ukra-ni-negativni-naslidki-rannih-statevih-stosunkiv-64220.html

Виконуйте тести

Безпека як потреба людини. Види і рівні загроз.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=894464

Безпека як потреба людини. Види і рівні загроз.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=324215

Безпека як потреба людини. Види і рівні загроз.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=130454

Безпека як потреба людини. Види і рівні загроз.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=685556

https://classroom.google.com/ 

код класу  xexh53w

12.04-29.05

Опрацювати параграф  28-30.

Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=NAntiZ9yHFU

Виконати тест до 20.05 Підсумковий тест: “Соціальна складова здоров’я” 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=785405

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=954061

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=692981

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=374090

Біологія

9 –  А, Б, В, Г

(з 16.03 по 20.03,     з 30.03 по 03.04)
 
Опрацювати параграфи 37-40. Звернути увагу на питання з зірочкою вкінці кожного параграфа.