Українська мова

6-А, Б, В, Г

(16.03-20.03, 30.03-03.04)

Опрацювати параграф 46, 47. 

Виконати вправу №385, №391, №397.

Написати твір-опис на тему “Спочиває вітер у споришах”, використовуючи присвійні прикметники.

Пройти  тестування с.160-161, результати надіслати вчителю на Viber до 23 березня.

6- Б, Г (Підопригора)

06.04-10.04

Повторити параграфи 46-51, впр. 401, 410, 424.

21.04-24.04

Параграфи 53, 54 впр 447, 452 (усно), 449, 453, 454, 455 (письмово).

27.04-01.05

Параграфи 57-58, 59, впр 489, 493, 496 (письмово), тести с186-187 №1-6 письмово, впр 504 (письмово).

04.05-08.05

Повторити параграфи 46-51, впр. 401, 410, 424.

11.05-15.05

Параграфи 60-61, впр 508, 509, 511, 512, 519.

22.05-29.05

Параграфи 66-68, остання вправа кожного

6-  В (Ткаченко)

06.04-10.04

стр.152(правило)вправа402.404(письмово)

13.04-17.04

ст.152  вправа 401,402.

стр.154-155.  вправа 411

21.04-24.04

Перегляд фільму Чорна рада стр.290 таблиця історичні постаті і виагадані.

27.04-01.05

стр.160-161 тестові завдання

Українська література

6-А, Б, В, Г

(16.03-20.03, 30.03-03.04)

Дочитати В.Нестайко “Тореодор із Васюківки” ч.1.

Написати мініатюру “Ризиковані пригоди, які навчають дружити”.

Скласти план до твору “Тореодор із Васюківки” ч.1.

6-Б (Підопригора)

06.04-10.04(Підопригора)

Прочитати до кінця повість Я.Стельмаха «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера», написати план розділу 9 і указати в ньому елементи сюжету. 2.Вивчити напам’ять прозовий уривок із повісті (60 слів на вибір учнів).

21.04-24.04(Підопригора)

С.194-208, опрацювати, прочитати до 22 розділу включно Леся Вороніна «Таємне товариство боягузів», написати план 12розділу, зазначити в ньому елементи сюжету.

27.04-01.05 (Підопригора)

Прочитати Леся Вороніна, написати план повісті, виписати портрети Сашка Смика, Клима Джури.

04.05-08.05 (Підопригора)

Прочитати до кінця повість Я.Стельмаха «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера», написати план розділу 9 і указати в ньому елементи сюжету. 2.Вивчити напам’ять прозовий уривок із повісті (60 слів на вибір учнів).

11.05-15.05 (Підопригора)

С.223-228,с.225 №5 і с.226 дз №2 письмово.

22.05-29.05 (Підопригора)

За довідником повторити поняття з теорії літератури, прочитати Остап Вишня «Перший диктант».

6-В

27.04-01.05

Проблема сміливості і боягузтва письмовий твір

6-Г (ГОНЧАРЕНКО)

06.04-10.04

Опрацювати відеоматеріал за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=YKhXqN-h6gs

Опрацювати біографію Ярослава Стельмаха, прочитати твір «Митькозавр із Юрківки…» С. 179 – 193  підручника, виконати письмово завдання : записати тему, ідею, проблематику твору.

 Виконати тестові завдання в Google-Classroom (паролі входу є в щоденниках).

06.04-10.04

Опрацювати образ Клима, користуючись пам’яткою на С.236 (письмово)

Скласти і записати до зошитів інструкцію, як знайти справжнього друга.

 Виконати тестові завдання в GoogleClassroom (паролі входу є в щоденниках).

21.04-24.04

Переглянути відео «Леся Воронина.”Таємне товариство боягузів”»: https://www.youtube.com/watch?v=iMjx4yUKQgg

Заповнити таблицю «Емоції та риси характеру Клима» (дивися в Google-Classroom).

Напишіть відповідь на запитання: Чи можна вважати Клима Джуру супергероєм? (завдання виконати в зошитах)

 Виконати тестові завдання в Google-Classroom (паролі входу є в щоденниках)

27.04-01.05

Переглянути відео «Леся Воронина.”Таємне товариство боягузів”»: https://www.youtube.com/watch?v=iMjx4yUKQgg

Написати інтерв’ю  з головним героєм твору Лесі Ворониної «Таємне товариство боягузів» (завдання виконати в зошитах)

Заповнити таблицю «Емоції та риси характеру Клима» (дивися в Google-Classroom).

Виконати тестові завдання в Google-Classroom (паролі входу є в щоденниках)

04.05-08.05

Опрацювати біографію Леоніда Глібова за підручником С. 216-218, виписати визначення: «гумор», «сатира», «байка», «алегорія». Прослухати аудіозапис байки Л. Глібова : https://www.youtube.com/watch?v=Dy9f3D06rZo

Виконати тестування: https://naurok.com.ua/profile/542838

Виконати тестові завдання в Google-Classroom (паролі входу є в щоденниках)

12.05-15.05

Опрацювати біографію Степана Руданського за підручником С. 223-227, виписати визначення: «співомовка», «інверсія».

Переглянути відео «Степан Руданський – духовна єдність поколінь»: https://www.youtube.com/watch?v=hlAYuVJmRxE

Переглянути відеофрагмент «Як виготовляли дьоготь?»: https://www.youtube.com/watch?v=i0Pgsltf8Eo

Виконати тестування «Що ви знаєте про Степана Руданського? Відомі та невідомі факти»: https://kalynivka.city/read/test/21512/scho-vi-znaete-pro-stepana-rudanskogo-test-dlya-tih-hto-zbiraetsya-na

Виконати тестові завдання в Google-Classroom (паролі входу є в щоденниках)

18.05-22.05

Опрацювати біографію Павла Глазового за підручником С. 229-233, виписати визначення: «співомовка», «інверсія».

Написати твір-мініатюру «Особливості творів П.Глазового»

Переглянути гумореску П.Глазового «Кухлик» : https://yandex.ua/video/preview/?filmId=15764595237063819173&text=Павло+Глазовий

Інформатика

6-А, Б, В, Г 

(16.03-20.03, 23.03 – 27.03,  30.03-03.04)

Опрацюйте відеопрезентацію 

Опрацювати ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ на с.109-111.

Виконати завдання  з підручника Інформатика авт.О.Коршунова №1, №2 с.109.

06.04-17.04

Вкладені алгоритмічні структури повторення з лічильником

Підручник сторінка 114. Завдання «Ялинка».

Перегляньте відео за посиланням:

                     1.Намалюйте ряд ялинок, використовуючи інструкції з відео. Збережіть файл з назвою ЗАВДАННЯ 1.    

  1. Модернізуйте свою програму так, щоб гілочки ялинки були густіші і рядів гілочок було більше. Збережіть файл з назвою ЗАВДАННЯ 2.
  2. Модернізуйте свою програму так, щоб товщина олівця, з кожною наступною ялинкою ставала все товща. Збережіть файл з назвою ЗАВДАННЯ 3
  3. Модернізуйте свою програму так, щоб кожна наступна ялинка змінювала свій колір. Збережіть файл з назвою ЗАВДАННЯ 4.
  4. * Спробуйте додати ще один вкладений цикл і намалювати цілий ліс ялинок. Збережіть файл з назвою ЗАВДАННЯ 5.
  5. Для надсилання файлів необхідно в коментарях вказати своє прізвище та ім’я.

21.04-01.05

Пройти тест за посиланням: https://forms.gle/LcDfgKJMZe8pWCyu8

Опрацювати:

Завантажити (DOCX, 206KB)

Завантажити (DOCX, 416KB)

04.05-15.05

Завантажити (DOCX, 1.24MB)

18.05-29.05

Завантажити (DOCX, 230KB)

Трудове навчання

6-А, Б, В, Г  (Дівчата)

(16.03-01.05, 

04.05-08.05, 12.05-15.05, 18.05-29.05)

Завдання для учнів розміщується за посиланням Цікава справа(https://allavakula.blogspot.com/) або https://classroom.google.com 

 

6-А, Б, В, Г  (Хлопці)

(16.03-01.05, 

04.05-08.05, 12.05-15.05, 18.05-29.05)

Завдання для учнів розміщується за посиланням: 

https://simmasternet.blogspot.com/?fbclid=IwAR054xgyeXG_7c92q9zAEVP0PEAlv8C5wvGNfG-xlwX2K-UZqaiIMpYRikw

Математика

6-А

(16.03)

Розв’язування задач за допомогою рівнянь.

Опрацювати §3 п.6, опрацювати матеріал, розв’язати № 125(а), пройти онлайн-тест з сайту  naurok, відправити результат учителю; переглянути відео-урок.

https://naurok.com.ua/test/zadachi-na-rivnyannya-41144.html

(17.03)

Опрацювати §4 п.2, розв’язати № 205, відправити роботу вчителю.

(18.03)

Прямокутні координати на площині. Розв’язування вправ.

Повторити  §4 п.2, розв’язати № 207, відправити роботу вчителю.

(19.03)

Графіки залежності величин. Функціональна залежність.

Повторити §4, розв’язати № 210, 214, 193*; відправити учителю.

(20.03)

Поняття логічного слідування.

Опрацювати §5 п.1, скласти конспект, виконати № 228, 229.

(30.03)

Заперечення слідувань.

Опрацювати §5 п.2,  скласти конспект,  прослухати аудіо-урок, розв’язати №241, 242, відправити учителю; виконати самостійну роботу з теми: «Графік», відправити  учителю.

(31.03)

Обернене твердження.

Опрацювати §5 п.3, скласти конспект, прослухати аудіо-урок, розв’язати № 253, 254, побудувати обернені твердження,  відправити роботу вчителю.

(01.04)

Слідування й рівносильність.

Опрацювати  §5 п.4, скласти конспект,  розв’язати № 279 (записати математично). 283,  відправити роботу вчителю; виконати самостійну роботу з теми: «Обернене твердження, слідування», відправити учтителю.

(02.04)

Слідування й властивості предметів.

Опрацювати §5 п.5 прослухати аудіо-урок,  розв’язати №  294 (письмово), 297, відправити учителю.

 (03.04)

Малюнки й означення геометричних понять.

Опрацювати §1 п.1 частина 4, скласти конспект, переглянути відео-урок, виконати №  2, 4, 16.

 06.04-10.04

Розв’язування вправ. Самостійна робота.

Повторити  §1 п.1, частина 4,  розв’язати № 7, 10, 18(а), виконати онлайн самостійну роботу, відправити учителю.

Властивості геометричних фігур. Класифікація фігур за властивостями.

Опрацювати §1 п.2, скласти коротенький конспект, прослухати аудіо-урок, розв’язати № 30, 32,  відправити роботу вчителю.

Задачі на побудову. Побудова відрізка, рівного даному.

Опрацювати  §1 п.3,  скласти конспект, переглянути презентацію та відео-урок,  розв’язати № 73, виконати завдання вчителя,  відправити учтителю.

 Відео https://www.youtube.com/watch?v=4NOwI0ff3AA

https://www.youtube.com/watch?v=JCLeqBnU5wE

Побудова кута, рівного даному. Побудова трикутника, рівного даному.

Опрацювати §1 п.3,  переглянути презентацію та відео-урок,   розв’язати № 77, виконати завдання вчителя,  відправити учителю.

 Кут https://www.youtube.com/watch?v=6aTu0Nd8IrY

Трикутник https://www.youtube.com/watch?v=BcdhvzLd4OA

Побудова бісектриси кута.

Опрацювати §1 п.3 частина 4, скласти конспект, переглянути відео-уроки, виконати завдання вчителя.

https://www.youtube.com/watch?v=EetaNcG6uyY

https://www.youtube.com/watch?v=b3iYHpCWuRo

 13.04-17.04

Поділ відрізка навпіл. Побудова прямої, перпендикулярної до даної та прохідної через дану точку.

Опрацювати  §1 п.3, записати в зошит Задачу 5, Задачу 6, розв’язати № 55(2), 66(а).  відправити учителю.

https://www.youtube.com/watch?v=x7H08l6uyu8

https://www.youtube.com/watch?v=nR4Iw3qrH2Q

https://www.youtube.com/watch?v=gR_1JI6IyvA

Задачі на побудову.

Повторити §1 п.3, переглянути відео-урок,  розв’язати № 58,  відправити роботу вчителю.

https://www.youtube.com/watch?v=P-Q826vzLsY

Самостійна робота з теми: «Задачі на побудову».

Повторити §1 п.3, виконати самостійну роботу, надіслану вчителем,   відправити роботу вчителю в classroom.

Чудові точки в трикутнику.

Опрацювати §1 п.4, скласти коротенький конспект,  переглянути  відео-урок,   розв’язати № 93 (а,б),   відправити учителю.

https://www.youtube.com/watch?v=G-aIO_WHfnk

https://www.youtube.com/watch?v=IR3GckYSJx0

Просторові фігури та їх зображення.

Опрацювати §2 п.1, скласти конспект, № 130, 131 перекреслити в зошити, відправити вчителю.

 21.04-24.04

Многогранники.

Опрацювати §2 п.2, переглянути відео-урок,  розв’язати № 156, 162 ,  відправити роботу вчителю.

https://www.youtube.com/watch?v=xzNZqhKabmY

https://www.youtube.com/watch?v=xzNZqhKabmY&t=44s

Тіла обертання.

Опрацювати §2 п.2,  переглянути відео-урок. № 195, 189(а,б),  відправити роботу вчителю.

https://www.youtube.com/watch?v=Syn0bAxnlc0

https://www.youtube.com/watch?v=p-oXT0fMrkY

https://www.youtube.com/watch?v=BRyxahBAJL8

Розв’язування вправ.

Повторити §1 п.3, §2 п. 1,2,   розв’язати № 115(1), 116(1), відправити учителю.

https://www.youtube.com/watch?v=fdPXH54sfsY

Самостійна робота з теми: «Геометричні фігури».

Повторити §1 п.3, §2 п. 1,2,  виконати самостійну роботу,  відправити учителю в classroom.

 27.04-01.05

Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи.

Повторити  §3 п.6, § 5 третьої частини,  розв’язати № 150, відправити учителю.

Контрольна робота з теми : «Геометричні фігури на площині та в просторі».

Виконати контрольну роботу , відправити роботу вчителю в сlassroom.

Вимір величин. Довжина, площа , об’єм.

Опрацювати §3 п.1,  переглянути відео-уроки,  № 215, 216,   відправити роботу вчителю.

https://www.youtube.com/watch?v=j_OwWwTrNyU

https://www.youtube.com/watch?v=PmOeFHYQuVM

Розв’язування вправ.

Повторити §3 п.1,   розв’язати № 219, відправити учителю.

04.05-08.05

Вимірювання кутів, транспортир.

Опрацювати   §3 п.2, коротенький конспект, переглянути відео-уроки,  розв’язати № 252, 259(а-г), відправити учителю.

https://www.youtube.com/watch?v=GrsCXkDCU3Y

Розв’язування с вправ.

Повторити §3 п.2,  розв’язати № 251, 257(а), відправити учителю.

Самостійна робота.

Повторити §3 п.1, 2, виконати самостійну роботу,   відправити роботу вчителю в classroom .

Краса і симетрія.

Опрацювати §4 п.1, коротенький конспект, переглянути відео-уроки,   розв’язати № 288, 306, відправити учителю.

https://www.youtube.com/watch?v=q4QP3mtNDWo

https://www.youtube.com/watch?v=Ar9VcfLd_dg

https://www.youtube.com/watch?v=LMpaApU-ftA

https://www.youtube.com/watch?v=2jvouPV_Luc

Перетворення площин. Рівні фігури.

Опрацювати §4 п.2, переглянути відео-уроки ,   розв’язати № 315, 318,відправити учителю в classroom.

https://www.youtube.com/watch?v=n3am1VkukeY

https://www.youtube.com/watch?v=gpH_DcKdrfY

https://www.youtube.com/watch?v=7Q7FePqA6wk

12.05-15.05

Правильні многокутники.

Опрацювати §4 п.3, переглянути відео-уроки , коротенький конспект,   розв’язати № 368, 375(б). відправити учителю.

https://www.youtube.com/watch?v=GfDxHnrNDS4

https://www.youtube.com/watch?v=uiQ7q6jgSGg

Правильні многогранники.  Розв’язування задач.

Опрацювати   §4 п.4,  коротенький конспект, переглянути відео-уроки,  розв’язати  № 388, 389, відправити роботу вчителю.

https://www.youtube.com/watch?v=kZ2RlgbZYt0

https://www.youtube.com/watch?v=FMpBHeCEgHA

Самостійна робота.

Повторити §4 п.1-4,   виконати самостійну роботу, відправити учителю в classroom.

Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи.

Повторити §4 п.1-4,  виконати завдання, надіслані вчителем,  відправити розв’язування вчителю.

18.05-22.05

Контрольна робота з теми: «Геометричні величини та їх вимір. Симетрія фігур».

Виконати контрольну роботу , відправити роботу вчителю в сlassroom.

Повторення . Арифметика раціональних чисел.

Переглянути відео-уроки, виконати тест з сайту naurok, відправити вчителю.

https://www.youtube.com/watch?v=s5MI3K-6OCs

https://www.youtube.com/watch?v=2ixPH7Y8xV8

https://www.youtube.com/watch?v=AYtqZmyleME

https://www.youtube.com/watch?v=8Dg-edqdlfU

 тест   https://naurok.com.ua/test/racionalni-chisla-ta-di-nad-nimi-povtorennya-426718.html

Повторення.  Розв’язування рівнянь.

Переглянути відео-уроки, виконати тест з сайту naurok, відправити вчителю.

https://www.youtube.com/watch?v=nqAJ3fSfndk

https://www.youtube.com/watch?v=9zI2p3IWJbg

 тест  https://naurok.com.ua/test/rivnyannya-vlastivosti-rivnyan-425323.html

Повторення. Розв’язування  рівнянь.

Переглянути відео-урок, виконати завдання вчителя, відправити вчителю.

https://www.youtube.com/watch?v=mChmoEIO6_E

Повторення.  Контрольна робота.

Виконати  контрольну роботу,  відправити учителю в classroom.

25.05-29.05

Повторення. Пропорція.

Повторити §1 п.3, §2 п. 1,2,  виконати завдання вчителя, переглянути відео-уроки.

https://www.youtube.com/watch?v=w6AqQEe_-4w

https://www.youtube.com/watch?v=f3qHgvhfjKk

Повторення. Задачі на проценти.

Повторити  §3 п.6, § 5 третьої частини, виконати тест.

https://www.youtube.com/watch?v=ACTtQI8htN4

https://www.youtube.com/watch?v=7S2-x9AMNvI

Повторення. Задачі на рух.

Повторити §3 п.1,  переглянути відео-уроки,  № 215, відправити роботу вчителю.

https://www.youtube.com/watch?v=mmbGODv6RBk

https://www.youtube.com/watch?v=aT5tndP17hc

Повторення. Функціональна залежність.

Повторити §3 п.1,   розв’язати № 219, відправити учителю.

https://www.youtube.com/watch?v=hmUJdHOJuIQ

https://www.youtube.com/watch?v=u74-lu4tkyA

Повторення. Вимір величин.

Повторити §1 п.3, §2 п. 1,2,  виконати тест.




6- Б

16.03-20.03

Тема. Раціональні числа. Розкриття дужок. Коефіцієнт

Підручник Математика-6, частина 3, §3 п.1-2 опрацювати, вивчити правила, повторити властивості множення (звернути увагу на знаки!).

В допомогу учню:

https://www.youtube.com/watch?v=osL5-6CKYvU

https://www.youtube.com/watch?v=Fx3FDHTi_D4

  • Виконати вправи з підручника: 38,39,42,43,45,46,48,52
  • Пройти тести:

https://naurok.com.ua/test/pravila-rozkrittya-duzhok-50543.html

Код доступу 257644

https://matematikatests.in.ua/rozkryttya-duzhok-test-42-6-klas/

https://naurok.com.ua/test/rozpodilna-vlastivist-mnozhennya-49126.html

Код доступу 447869

 

 30.03.- 03.04., 06.04-10.04

Поняття рівняння. Розв’язування рівнянь

Підручник Математика-6, частина 3, §3 п.4 опрацювати, вивчити правила, вивчити властивості рівнянь, оволодіти прийомами рівносильних перетворень

В допомогу учню:

https://www.youtube.com/watch?v=TkVRSdUvG_g

https://www.youtube.com/watch?v=MAvdDD1sigU

  • Виконати вправи з підручника: 61,63,66,72,75,82, 87,89,90,96,103,106
  • Пройти тести:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=429809

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=777919

Розклад онлайн уроків на платформі Zoom

вчителя математики Циби С. М.

6-б з 11-00 по 13-00 вт, пт
 13.04-24.04

Тема. Прямокутні координати на площині. Графіки залежності величин. Функціональна залежність.

Підручник Математика-6, частина 3, §4 п.1-2 опрацювати, вивчити означення, правила

Розклад онлайн-уроків на платформі ZOOM:

Клас

Час

Дата

6-б

11.00-13.00

14.04, 17.04, 21.04, 24.04

В допомогу учню:

https://www.youtube.com/watch?v=KXNM_BtyGIs

https://www.youtube.com/watch?v=BwK4z3KHNBs

  • Виконати вправи з підручника: 168,169,171,174,177,181,182,183,190, 193, 196, 200,203,204,207, 208,209,216,218

Пройти тести:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=959822

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=123781




6- В, Г

(16.03)

Виконати домашню самостійну роботу по варіантах.

(16.03)

Рівняння. Розв’язування рівнянь.
Опрацювати &3 п.4 с.15-17
Номери 69,70,72,73,75

06.04-10.04

РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ ЗА ДОПОМОГОЮ РІВНЯНЬ
Опрацювати конспект, параграф 3 п.6
Номери 115(а),117(а), 119(а),149(а)


Повторити правила, номер  150, 160


КООРДИНАТНА ПЛОЩИНА
Опрацювати параграф 4 п.1
Номери 168, 169

https://youtu.be/LSS-mgqZhRE

13.04-24.04

Повторити параграф ; п.1   №№178, 193

Опрацювати параграф 4 п.2

https://www.youtube.com/watch?v=KYg3qiIWu24

https://www.youtube.com/watch?v=wdlZDgawNZs

№204(для перших трьох значень), №  205(а, в)

Онлайн тестування

Ознайомитись параграф 5  п.1 №228, п.2 № 241, № 250(а), п.3 № 253, п.4 № 281

27.04-30.04

Геометричні фігури на площині

Опрацювати ЧАСТИНА 4, параграф1 п.1, скласти конспект,

№3, №6, №8, № 10

https://www.youtube.com/watch?v=PjW7tbqk8cI&list=RDCMUCHdRz5QS64Ctu8_bjq_KC8A&start_radio=1

https://www.youtube.com/watch?v=rqzdGtM4zyI

Параграф 1 п.2 опрацювати,  №28 (а), №32, №46, № 52 *

Задачі на побудову

Параграф 1 п.3, скласти конспект(задачі 1 – 6)

Задача1      https://www.youtube.com/watch?v=JCLeqBnU5wE

                    https://www.youtube.com/watch?v=HLR8sKAOhNE

Задача 2     https://www.youtube.com/watch?v=geE_JFhtVDA

Задача 3     https://www.youtube.com/watch?v=T2px4aeh8GI

Задача 4    https://www.youtube.com/watch?v=9vyKQAXC7I8

Задача 5    https://www.youtube.com/watch?v=x7H08l6uyu8

                  https://www.youtube.com/watch?v=IB8DJPbzMm4

Задача 6    https://www.youtube.com/watch?v=gR_1JI6IyvA

 № 55 (а)    (https://www.youtube.com/watch?v=0ivV5EDQ2K0)

 № 66 (а, б)

04.05-08.05

Опрацювати параграф 1 п.4

№ 93(а), № 96 (б)*

https://www.youtube.com/watch?v=mMK7PlXOIcE

https://www.youtube.com/watch?v=fdPXH54sfsY

https://www.youtube.com/watch?v=jE5aT31nqQ4

https://www.youtube.com/watch?v=kT45kJkY_38

https://www.youtube.com/watch?v=EFMg26n4Ua8

06.05 пройти онлайн тест

Опрацювати параграф 2 п.1  №146

Опрацювати параграф 2 п.1 №160, № 177*

12.05-15.05

Опрацювати параграф 3

п.1, вивчити перетворення одиниць вимірювання, формули площі поверхні й обєму прямокутного паралелепіпеда й куба  с.63.

Номери 216 (у підручнику), 217(а), 219(в), 240

п.2 , номери 250(усно), 251

https://www.youtube.com/watch?v=DbSkEhQj6ww

https://www.youtube.com/watch?time_continue=51&v=_YfFXIs0MH8&feature=emb_logo

Повторити п.1-2, номери 233, 281(а)

Ознайомитись параграф 4

п.1 ,2 номери 306(а),315

Номери 403 (б), 405

20.05 онлайн контрольна робота

Навколишній світ

6-А, Б

30.03-03.04

Вчитель Чередніченко Н.І.

Опрацювати параграфи 10-14.
1. Параграф 10- вивчити будову органа слуху, скласти письмово 10 запитань до параграфа.
2. Параграф 11-виконати письмові завдання.
3. Параграф 12, 13 виписати визначення, провести досліди вдома, записати висновки.
4. Параграф 14. Вивчити схему будови ока людини, замалювати та підписати.

06.04-10.04

Опрацювати параграф 1, 2,3,4, скласти короткий конспект, переглянути відео, виконати письмові завдання у параграфі, готуватись до тест контролю.

Додаткова інформація буде подана в гул класі

https://www.youtube.com/watch?v=eUjPYIACZ9M

https://www.youtube.com/watch?v=jRJOKQsNeIo

https://www.youtube.com/watch?v=BP6LzQ_5eHc

https://www.youtube.com/watch?v=kgLB386J_xo

https://www.youtube.com/watch?v=ndjxMybuW7g

https://www.youtube.com/watch?v=E8ZJAyrUXCY

13.04-17.04

1. Опрацювати параграф 5,6,7,

2. Виписати визначення, виконати письмові завдання у параграфах,

3. Заповнити таблицю записати в зошит:

Рослинна клітина

Тваринна клітина

 

органела

функції

органела

функції

4. Виконати та оформити лаб. Роботу за відео (в гул класі) та здати  (в гул класі).

5. Переглянути відео, презентації, конспекти(в гул класі)

6. Готуватись до тест контролю (в середу тест буде викладено в гул класі), виконати до п’ятниці.

Додаткова інформація буде подана в гул класі

https://www.youtube.com/watch?v=Ia6pXrva5sE

https://www.youtube.com/watch?v=GNtEBjB5GN8

https://www.youtube.com/watch?v=gJIKAiBhILs

https://www.youtube.com/watch?v=1sxc5YnIfv4

https://www.youtube.com/watch?v=bBymW0PtVT0

https://www.youtube.com/watch?v=JIprddaQw9k

https://www.youtube.com/watch?v=z3OXdOzwEkw

https://www.youtube.com/watch?v=V5BrV49iZUQ

https://www.youtube.com/watch?v=fQp1y7s_t2E

https://www.youtube.com/watch?v=VMxJXUWyLuI

21.04-24.04

Опрацювати параграф 8,9,  виписати визначення, виконати письмові завдання у параграфах,  заповнити зошит, скласти ланцюги живлення

переглянути відео, презентації, конспекти(в гул класі)

готуватись до тест контролю (в середу тест буде викладено в гул класі), виконати до п’ятниці

додаткова інформація буде подана в гул класі

https://www.youtube.com/watch?v=veGDQfprk2U

https://www.youtube.com/watch?v=GGJwf_eDjxw

https://www.youtube.com/watch?v=9R5nMvkZrC8

https://www.youtube.com/watch?v=UopR-W72urA

27.04-01.05

Опрацювати параграф 10, виписати визначення, виконати письмові завдання у параграфах, заповнити зошит.

Розлянути схеми ст..53,54

Переглянути відео, презентації, конспекти(в гул класі)

Готуватись до тест контролю (в середу тест буде викладено в гул класі), виконати до п’ятниці.

04.05 -08.05

Опрацювати параграф 11,

виписати визначення, виконати письмові завдання у параграфах,

заповнити зошит.

ст..63 (пояснити в робочому зошиті та надіслати в гул клас); ст.. 65 впр 2,3,4 письмово виконати та  надіслати в гул клас до п,ятниці, переглянути відео, презентації, конспекти(в гул класі)

Готуватись до тест контролю (в середу тест буде викладено в гул класі), виконати до п’ятниці.

12.05 -15.05

1.Опрацювати параграф 12, 13. Розподіл, живих організмів по землі.  Пристосованість організмів до навколишнього середовища.

  1. виписати визначення, виконати письмові завдання у параграфах,
  2. заповнити зошит.
  3. переглянути відео, презентації, конспекти(в гул класі)

5.  готуватись до тест контролю (в середу тест буде викладено в гул класі), виконати до п’ятниці

18.05 -22.05

1.Опрацювати параграф 14. Поняття про екологію, поняття про охорону природи, природоохоронні території .

2.Скласти короткий конспект за матеріалами в гул клас, надіслати в гул клас до п,ятниці.

3. Переглянути відео, презентації, конспекти(в гул класі)

4. Готуватись до тест контролю (в середу тест буде викладено в гул класі), виконати до п’ятниці.

18.05 -29.05

  1. Повторити матеріал другого семестру.
  2. В літній період зробити гербарій на 20 рослин (за бажанням)



6- В, Г

Вчитель Матвєєнко О.І.

Вивчити будову ока

6- В,Г

Вчитель Матвєєнко О.І.

 

  • Повторити тему «Будова ока» за малюнком:

  • Знати функції складових ока
  1. Кришталик – самонастраюється на різкість зображення 1 –
  2. Промені світла, проходячи крізь рогівку та криш­талик, заломлюються, і зображення на сіт­ківці виходить переверненим. 

3.Зіниця – саморегулює доступ світла

4.райдужна оболонка – надає кольору очам

  1. війковий мяз – здійснює акомодацію- око пристосоване бачити і близькі і далекі предмети
  2. скловидне тіло (очне яблуко)
  3. Сигнали, що надійшли через зорові нерви до головного мозку, переробляють­ся в зоровому центрі кори великих півкуль. Там перевернуте зображення знову перевертається, і ми бачимо предмет у тому положенні, яке він має насправді. 
  4. Сітківка складається з двох видів рецепторів — 150 млн паличок та 7 млн колбочок (названі за формою клітин). Палички дають чорно-біле зображення, працюють також у темряві. Кол­бочки, що здатні сприймати тільки денне світло, формують кольорове зображення. 

На сітківці виникає зменшене перевернуте зображення.

30.03-03.04

За зошитом з друкованою основою:

  • опрацювати параграф 1, 2
  • виконати всі завдання в тексті параграфів

06.04-10.04

(за зошитом №4)

За зошитом з друкованою основою:

  • опрацювати параграф 3,4
  • виконати завдання (письмово): стор.11, №1; стор. 12, № 2-заповни таблицю, записи зроби тезами; стор.13, №1

важливі поняття теми:

  • Біосфера – це оболонка Землі, в якій усі процеси протікають з активною участю живих організмів.
  • Жива речовина – це сукупність всіх живих організмів планети
  • Грунт – верхній родючий щар землі.
  • Гумус – головний елемент родючого грунту

13.04 -17.04

І. Дати письмові відповіді на запитання: (відповіді відправляти  на  платформу google classroom)

Контроль знань.                

Тема «Біосфера» (І)                         

  1. Закінчити речення:

          А. Біосфера – це …;      Б. Гумус – це …;

           В. Дихання – це …;      Г. Всі живі організми складаються з …

           Д. В.Вернадський – засновник вчення про …; (3.5 б.)

  1. У чому проявляється зв’язок біосфери з атмосферою. (2б.)
  2. Опишіть зв’язок біосфери з гідросферою. (2 б.)
  3. Назви приклади позитивного впливу людини на біосферу:

             1) …

             2) …

             3) …                                                                       (3 б.)

  1. Назви приклади негативного впливу людини на біосферу:

             1) …

             2) …

             3) …                                                                       (3 б.)

  1. Наведіть приклад взаємодії живого об’єкта з оболонками планети (1.5б.)

ІІ. Опрацювати параграф 5

21.04 -24.04

  1. Опрацювати параграф 6
  2. Виконати завдання №1 або 2 на стор.25
  3. Виконати завдання стор.28
  4. Фото виконаних завдань відправляти на  платформу google classroom

 27.04 -01.05

Опрацювати параграф 7, виділити тези.

На допомогу відео фрагмент «Будова клітини»   https://www.youtube.com/watch?v=bBymWOPtVTO

В робочому зошиті (маленькому) дати відповіді на запитання 1,2- стор.33 (відповідь повинна поміститися на одній сторінці зошита)- відповідь надсилаєте на google classroom до 01.05.20.

04.05 -08.05

  1. Опрацювати параграф 8,виділити тези.
  2. Виконати завдання :

         №1, стор.36

  1. У робочому зошиті написати про:

А) значення бактерій в природі (тезово).

Б) значення рослин в природі планети Земля. (тезово).

  1. На допомогу відео фрагмент «Будова клітини» https://www.youtube.com/watch?v=eUjPYIACZ9M

Відповіді прислати на google classroom до 08.05.20

12.05 -15.05

  1. Опрацювати параграф 9,10 виділити тези.
  2. Виконати завдання :
  • Виписати до робочого зошита визначення «автотрофи», «гетеротрофи».
  • Стор.44, №1- заповнити таблицю – уважно прочитайте завдання!
  • Стор.46, №2-складіть схему, яка не дублює ту, що на стор.47. Вірш – за бажанням, на оцінку це не вплине, але за вірш можна одержати додаткову оцінку.
  • Стор.48, №1

Відповіді прислати на google classroom до 14.05.20

На допомогу: https://www.youtube.com/watch?v=UopR-W72urA

18.05 -22.05

  1. Опрацювати параграф 11 виділити тези.
  2. Виконати завдання :
  • Стор.62, №1-
  • Стор.63, №1(три пункта)
  • Стор.65, №2

Відповідаєте на запитання користуючись зошитом (Інтернет не потрібен – ви показуєте вміння розуміти текст, відбирати інформацію, аналізувати її)

Відповіді прислати на google classroom до 20.05.20

Англійська мова

6-А, Б (Погрібна)
(з 16.03 по 20.03)
Ст 142 вп 1 опрацювати лексику
Ст 143 всі вправи 
Ст 144 читати та перекладати текст
Ст 145 вп 2 письмово
Ст 146 вп 4 письмово
Ст 146 вп 5 читати, перекладати
Повторити правила утворення теперішнього доконаного часу (https://youtu.be/sRI57T8gtvY)
(з 30.03 по 03.04)
Вп 1,2,3,4 ст 151 письмово
Виконати самостійну роботу
(з 06.04 по 10.04)
Вп. 4,5 ,6 ст 152 письмово
вп. 7 ст. 153 письмово
Вп. 1 ст. 153-154 читати та перекладати
Вп. 2 ст 154 письмово.
(з 13.04 по 17.04)
Вп. 4 ст 154-155 читати та перекладати
вп. 5 ст. 155 скласти діалог за зразком вправи 4 письмово
Вп. 1 ст. 157 читати та перекладати та вивчити назви країн та національностей
Вп. 2 ст 158 письмово
Написати електронного листа другу про свою останню подорож (у минулому часі, з додаванням фото) – 12 речень.
(з 21.04 по 24.04)
в. 4 ст. 158-159 письмово
в. 1 ст. 160 письмово
вп. 2в ст. 161-162  читати та прекладати
в. 3 ст. 163  читати та прекладати
вп. 4,5 ст. 164-165 письмово
в. 6 ст. 167  за планом описати місто, яке б ви хотіли відвідати у 14 реченнях.
(з 04.05 по 08.05)

в. 1,2 с 180 письмово

в. 3а с. 181 письмово

в. 4 с. 182 письмово

в. 5 с. 183 письмово

в. 6 с 183 створити діалог

в. 9а с 184 письмово

 
6-Б (Острішко)
(з 06.04 по 10.04)
 
с.152,в 4,5,6 письмово
с.153 , в.7 письмово
с.153- 154 читати, перекладати
с.154 ,в.2 письмово



 
6-В, Г
(з 16.03 по 20.03)

Travelling                           Viber (group)

https://www.youtube.com/watch?v=u_YnxQRCD9g

https://www.youtube.com/watch?v=EuxMexBqhQg&list=PLf4sgizpEKiwwjj6U7MIXRYMeJ_9uFVBw&index=3

https://www.listenaminute.com/t/travelling.html. Тема «travelling».

6-В
(з 06.04 по 10.04)

Визначні пам’ятки різних країн та міст

Виконати впр.3,с. 163 (читаєм, перекладаєм, виписати назви визначних місць у кожній країні)

Впр.4,с. 164 (письмово)

Визначні місця Києва.

 Слвникова робота с. 164

Виконати впр.5,с. 164 (Читати, перекладати, письмово виконати завдання до тексту)

Впр.6,с. 167 (письмово)

Визначні місця Лондона

Слвникова робота.

Виконати Впр.3, с. 168. (Читати, перекладати, письмово виконати завдання до тексту)

Повторити ступені порівнянні прикметників.

(з 13.04 по 17.04)

Означений артикль

Опрацювати  § 3, 4, pages 197-198, таблицю на с.171

Впр.1,с. 172(усно), впр.2а, с.172(усно), впр.2б, с. 172(письмово)

Впр.3а,с. 173(усно), впр3б,с. 173(письмово)

Впр.1,с. 174(письмово)

Виконати впр. 2,с. 174 (Читати, перекладати, опрацювати слова  тексту)

Виконати Впр.5, с. 176. (Читати, перекладати, опрацювати слова до тексту)

Впр.6а,с. 176 (скласти питання та дати на них відповіді,  згідно запропанованим рекламним оголошенням)

(з 21.04 по 01.05)

 Повторення граматичного матеріалу

Виконати подані завдання на платформі Classroom

(з 04.05 по 08.05)

Повторити Теперешні часи

Виконати подані завдання на платформі Classroom

Впр.3,с. 187(Читати, перекладати, опрацювати слова  тексту)

Виконати впр. 5,с. 189 (письмово)

Скласти пазл аба кросворд зі словами за темою «Англомовні країни»

English-speaking countries

Виконати подані завдання на платформі Classroom

з 12.05 по 15.05

Семестровий контроль читання 12.00 14.05 

Виконати подані завдання на платформі Classroom

Семестровий контроль  аудіювання 14.05 

12.00 – 13.00

Виконати подані завдання на платформі Classroom

з 18.05 по 22.05

18.05 Семестровий контроль письма  12.00 – 12.45

Повторити вивчену лексику

Повторити граматичний матеріал

22.05 Семестровий контроль усного мовлення  12.00 – 12.45

6-Г
(з 06.04 по 10.04)
116, вправа 1(б), усно
с. 117, вправа 1(с), усно
с. 117, вправа 2(а, б), усно
с. 118, записати слова в словник, перекласти
с. 119, вправа 4, усно
 

Географія

6-А, Б, В, Г 
(з 16.03 по 20.03)
 
Параграфи 38 – 41, вивчити поняття і виписати в робочий зошит. Завдання: здійсніть віртуальну подорож Чорним морем, назвіть затоки, протоки, острови та півострови.
 з 30.03 по 03.04

1. Опрацюйте параграфи 40, 41 підручника

2. Перегляньте відео фрагменти (за бажанням)

https://www.youtube.com/watch?v=fG3aSH4xplw – Як діють океанічні течії

https://www.youtube.com/watch?v=oFiaVTwXpsE– Таємниці Світового океану

https://www.youtube.com/watch?v=c0zBpfXQWNY– Презентація: «Багатство вод Світового океану»

3. Заповніть таблицю, користуючись параграфами підручника:

Рухи води у Світовому океані

Вид руху води

Причина утворення

Хвилі

 

Цунамі

 

Припливи і відпливи

 

Океанічні течії

 

Життя у Світовому океані

Групи організмів

Область поширення

Приклади

Планктон

Населяють поверхню та товщу води і яких переносять хвилі і течії.

Дрібні водорості, черв’яки, рачки, креветки, медузи.

Нектон

   

Бентос

   

4. Запишіть у зошит схему.

Природні ресурси Світового океану

(речовини та сили, що використовує людина)

водні

– у морській воді є багато розчинених речовин

– опріснення води

біологічні

– планктон

– риба, молюски, краби, креветки, водорості

– морські звірі (кити, тюлені)

мінеральні

– корисні копалини

енергетичні

– енергія припливів

– енергія течій

– енергія хвиль

– енергія прибою

 з 06.04 по 10.04

«Води суходолу. Річки»

  1. Опрацюйте параграфи 42 – 43 підручника
  2. Перегляньте відеофрагменти: https://www.youtube.com/watch?v=TGi8ZMI3uY8 – Води суходолу 6 клас

https://www.youtube.com/watch?v=QEBHTJGKew4 – Живлення, водний режим, робота річок

  1. Запишіть і вивчіть визначення понять: «річка», «витік», «гирло», «притоки», «річкова система», «річковий басейн», «вододіл», «річкова долина», «русло (річище)», «заплава», «тераси».
  2. Виконайте схеми у зошиті.

Живлення річок

дощове

 

Конго Амазонка

снігове

 

Об,

Маккензі

льодовикове

 

Амудар’я, Міссурі

підземне

 

Ніл

змішане

 

Дніпро,

Міссісіпі

Робота річок

руйнівна

(річкова ерозія)

 

утворюються пороги, водоспади, каньйони

транспортна

 

 

зруйновані матеріали річки можуть переносити на значні відстані

творча

 

 

в гирлах річок можуть утворюватися дельти

  1. Виконайте таблицю.

Фази водного режиму річки

Фаза водного режиму

Характеристика

Повінь

 

Межень

 

Паводок

 

Льодостав

 

 

  1. Знайдіть на фізичній карті річки: Дніпро, Дунай, Волга, Янцзи, Ніл, Амазонка, Міссісіпі.

Пройти тест за посиланням:

  1. Світовий океан

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=365918

  1. Світовий океан

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=710496

  1. Світовий океан

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=258290

  1. Світовий океан

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=286156

 

 з 13.04 по 17.04

Завантажити (DOCX, 26KB)

 з 21.04 по 24.04

Завантажити (DOCX, 224KB)

 з 27.04 по 30.04

Завантажити (DOCX, 344KB)

 з 04.05 по 08.05

Завантажити (DOCX, 14KB)

 з 12.05 по 15.05

Кількість населення Землі. Розселення населення на Землі, його густота. Людські раси. Найбільші за площею і чисельністю населення держави світу та держави-сусіди України на політичній карті світу. 

  1. Опрацюйте параграфи 53, 54підручника.
  2. Перегляньте презентацію
  3. Заповніть у зошиті таблицю, користуючись текстом підручника.

Раса

Характерні зовнішні ознаки

Райони поширення

 

 

 

  1. Запишіть у зошиті:
  • Країни, з якими межує Україна;
  • 5 найбільших за площею країн;
  • 5 країн – карликів.

 

 з 18.05 по 22.05

Зміни компонентів географічної оболонки під впливом людської діяльності. Зміни природних комплексів Землі. Забруднення довкілля та його охорона.

Оскільки, це останній розділ у курсі географії 6 класу, який носить узагальнюючий характер, то пропоную опрацювати параграфи 49 – 55 підручника.

Завершенням буде тест по цій темі в кінці тижня.

Історія

6-А, Б, В, Г
(з 17.03 по 20.03)
§33-34 читати, ст. 130 заповнити таблицю в зошиті письмово, ст.133скласти питання до кросворду.
 
(з 30.03 по 03.04)
“Золотий вік за Перікла”, господарство в Стародавній Греції.

ст.134-140 читати, виписати реформи Перикла, ст.136 виконати тренувальну вправу за посиланням.

Перейти за посиланням, виконати завдання classroom.google.com

Код :xh3ay66

(з 06.04 по 10.04)

Культура Давньої Греції.

ст.146-150 читати, ,ст.151виконати завдання (усно), ст146 виконати завдання письмово( коротко1-3 реч.)

Перейти за посиланням, виконати завдання classroom.google.com

Код :xh3ay66

(з 13.04 по 17.04)

Утворення імперії Александра Македонського. Практична робота № 4 “Формування життєвої позиції діяча”

ст.152-158 читати,  ст.152 , ст.157 (Діємо: практичні завдання) виконати завдання письмово( коротко1-3 реч.)

Перейти за посиланням, виконати завдання classroom.google.com

Код :xh3ay66

(з 21.04 по 24.04)

Антична цивілізація та її сусіди узагальнення. Виникнення міста Рим.Римська республіка.

ст.164-170 читати,  ст.170 відповідати на питання. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=_53oBQpeOqs скласти тези до відео письмово.

У середу, о 14 годині буде надано посилання на тест з теми “Антична цивілізація та її сусіди”. Відповіді прийматиму протягом 20 хвилин. Будь ласка, будьте готові.

Перейти за посиланням, виконати завдання classroom.google.com

Код :xh3ay66

з 27.04 по 30.04

Антична цивілізація та її сусіди узагальнення. Виникнення міста Рим.Римська республіка.

ст.171-179 читати,   відповідати на питання вкінці параграфів. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Gmm1NMUPaEE скласти тези до відео письмово.

Перейти за посиланням, виконати завдання classroom.google.com

Код :xh3ay66

з 04.05 по 08.05

Утворення Римської імперії. Октавіан Август.

48-49 читати, відповідати на питання вкінці параграфів.(усно)

https://www.youtube.com/watch?v=nYbbFz1saf8

 У п’ятицю 08/09 о 14 годині буде надано посилання на контрольний тест

Перейти за посиланням, виконати завдання classroom.google.com

Код :xh3ay66

Зарубіжна література

 
6-А, Б (Серпенінова)
(з 16.03 по 20.03)

Мацуо Басьо. Хайку.

Записати у зошит визначення хайку, знати визначення. Подивитись презентацію про Мацуо Басьо за посиланням:  http://www.myshared.ru/slide/1146254/

Буктрейлер :  https://www.youtube.com/watch?v=RHXG9L4knw0

          Опрацювати матеріал підручника. Підготувати усну розповідь про Мацуо Басьо. Вивчити чотири хайку (за вибором учнів). Підготувати відповіді на запитання в кінці теми (усно).

(30.03)

Роберт Бернс. «Моє серце в верховині…»

Опрацювати матеріал підручника, підготувати переказ статті.

Записати у зошит визначення – антитеза; виписати елементи фольклору (традиційні образи, постійні епітети, повтори).

Вивчити вірш напам’ять.

(03.04)

Генрі Лонгфелло. Поема «Пісня про Гайавату». Підготувати виразне читання поеми. Виписати у зошит цитати стосовно ідеї миру,  національного єднання. Вивчити на пам’ять уривок «Люлька згоди» («Трубка миру»).

(з 06.04 по 10.04)

Тема.Рей Дуглас Бредбері. «Усмішка».

Завдання.

  1. Опрацювати матеріал підручника про Р.Д. Бредбері.
  2. Підготувати переказ статті про письменника.
  3. Прочитати оповідання «Усмішка».
  4. Підготувати переказ тексту оповідання.
  5. Відповідати на запитання до твору(усно).

На допомогу учню : http://svitliteraturu.com/load/dopomoga_uchnju_iz_zar_lit/6_klas/r_bredberi_dopomoga_uchnju/15-1-0-163

http://svitliteraturu.com/load/dopomoga_uchnju_iz_zar_lit/6_klas/r_bredberi_usmishka_dopomoga_uchnju/15-1-0-752

https://youtu.be/qa2Dkxlvfqw

(з 06.04 по 17.04)

Тема. Рей Дуглас Бредбері. «Усмішка». Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.

Завдання.

  1. Запишіть тему уроку в зошит.
  2. Напишіть паспорт твору «Усмішка» за планом : жанр, місце та час дії, тема, ідея, головні герої, символи.
  3. Запишіть схему (за змістом оповідання «Усмішка»).

Свято

До 2061 року

2061 року

  1. Характеризувати образу Тома (усно).

(з 21.04 по 24.04)

Тема. Роберт Шеклі. « Запах думок». Утвердження сили людської думки у творі.

Завдання.

  1. Опрацювати матеріал підручника за темою.
  2. Скласти план статті про Роберта Шеклі.
  3. Прочитати твір «Запах думок».
  4. Пояснити назву твору «Запах думок» (письмово).
  5. Переглянути експрес-урок за посиланням : https://youtu.be/3CSd8lNLF1k
  6. Переглянути буктрейлер : https://youtu.be/r5vtFkyJ1bg
  7. Переглянути презентацію : https://vseosvita.ua/library/prezentacia-rsekli-zapah-dumki-30884.html

(з 27.04 по 30.04)

Тема. Роберт Шеклі. «Запах думок». Духовне і фізичне випробування Кліві. Роздуми автора про майбутнє людини та людства.

Завдання.

            Письмово.

  1. Довести, що «Запах думки» – фантастичне оповідання.
  2. Назвати якості, які допомогли Кліві вижити на невідомій планеті.

(з 04.05 по 08.05)

Тема. Сучасна література. Зростання і взаємини зі світом. Астрід Ліндгрен. «Міо, мій Міо».

Завдання.

  1. Опрацювати матеріал підручника про життя і творчість Астрід Ліндгрен.
  2. Письмово. Скласти план статті підручника про Астрід Ліндгрен.
  3. Прочитати повість-казку «Міо, мій Міо».
  4. Переглянути фільм «Міо, мій Міо» за посиланням.

https://www.ivi.ru/watch/51484

(з 12.05 по 15.05)

Тема. Астрід Ліндгрен. «Міо, мій Міо». Образи головних героїв.

Завдання. Заповнити таблицю «Елементи чарівної казки у повісті «Міо, мій Міо»

Чарівна казка

«Міо, мій Міо»

Незвичне народження героя

 

Казковий герой покидає домівку й потрапляє до дивного світу

 

Два світи : світ добра й світ зла

 

Чудесні помічники героя

 

Чарівні предмети

 

Подолання труднощів

 

Перемога світу добра над світом зла

 

з 18.05 по 22.05

Тема. Міхаель Андрес Гельмут Енде. «Джим Ґудзик і машиніст Лукас».

Моральну цінності, що утверджуються у творі (дружба, кохання, сім’я, повага до інших, любов до батьківщини).

Завдання.

  1. Опрацювати матеріал підручника про Міхаеля Енде.
  2. Письмово. Скласти план статті про Міхаеля Енде.
  3. Прочитати казку «Джим Ґудзик і машиніст Лукас» (переглянути мультфільм). Записати моральні цінності, що утверджуються у творі.



6-В, Г

(з 16.03 по 20.03)

У зошиті записати біографічні дані про Мацуо Басьо (с. 170-171).

Вивчити напам’ять вірш Р. Бернса «Моє серце в верховині…» (с. 178).

Виразно читати по книзі (с. 190-191) «Листівки з видами міст» Дж. Родарі.

Читати на позакласне читання 3-4 вірші у прозі І.С. Тургенєва.

06.04 – 10.04

1. Звіт про виконання завдань з 16.03 по 20.03 та з 30.03 по 03.04.:

1) Заповніть схему

 Життєвий та творчий шлях Мацуо Басьо

 1. В якій країні та в якому столітті жив поет?

2. Якою була його доля?

3. Хто допомагав поетові?

4. Чим він прославився?

5. Які легенди залишилися про нього?

2) Дайте визначення лиричного жанру хайку (або хоку).

3) Про що пише Роберт Бернс у вірші «Моє серце в верховині»?

4) Яку мету поставив перед собою Джанні Родарі, працюючи над поетичним твором «Листівки з видами міст»?

5) Прокоментуйте зміст одного із прочитаних вами вірша у прозі І.С. Тургенєва.

2. Контрольна робота. Твір-опис пейзажу. Оберіть будь-яку картину з пейзажем та детально опишіть її. (Позначте Автора картини, її назву, який пейзаж змалював автор, які використав кольори, про що він розповів глядачеві; які почуття викликає цей художній твір).

 13.04 – 17.04

1. Прочитайте оповідання Р. Бредбері «Усмішка» та Р. Шеклі «Запах думок».

2. Характеристика героя. Чим Том (герой оповідання Р. Бредбері «Усмішка») відрізнявся від своїх сучасників?

3. Поясніть назву оповідання Р. Шеклі «Запах думок».

20.04 – 24.04

1.  Прочитайте повість А. Ліндґрен «Міо, мій Міо».

2.  Опишіть життя героя в домі нерідних батьків.

3.  Поясніть зміну імені героя.

4. Перекажіть письмово невеликий епізод з повісті (не більше за 1 сторінку зошита) про одну із пригод Міо.

27.04 – 15.05

БЛОК IV. З 27.04 по 30.04

  1. Згадайте основні ознаки оповідних літературних творів. Заповніть таблицю:

Жанри літератури

Оповідання

Повість

Роман

1. Обсяг творів (за розміром)

 

 

 

2. Кількість героїв

 

 

 

3. Кількість описаних подій (сюжетних ліній)

 

 

 

4. Який проміжок часу змальовується

 

 

 

  1. Знайдіть відповідності між творами та їх жанрами:

Твори

Жанри

1.   І. Крилов. «Квартет»

А.    міф

2.   Жуль Верн. «П’ятнадцятирічний капітан»

Б.    байка

3.   А.П. Чехов. «Товстий і тонкий»

В.    оповідання

4.   Ч. Діккенс. «Різдвяна пісня в прозі»

Г.    повість

5.   Роберт Бернс. «Моє серце в верховині»

Д.    роман

6.   Дж. Лондон. «Жага до життя»

Е.    вірш

7.   «Дедал та Ікар»

Ж.   хайку

8.   М. Гоголь. «Ніч перед Різдвом»

 

9.   Р. Бредбері. «Усмішка»

 

10.  Езоп. «Лисиця і виноград»

 

11.  В. Короленко. «Сліпий музикант»

 

12.  Поетичні твори Мацуо Басьо

 

Приклад оформлення:    1Ж, 2Е   і т.д.

БЛОК V. З 04.05 по 08.05

  1. Прочитайте уривки з роману Міхаеля Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас» (с. 230 – 247).
  2. Опишіть фантастичну країну Недогадію.
  3. Назвіть фантастичні елементи у творі (у вигляді списку).

БЛОК VI. З 11.05 по 15.05

  1. Виконайте будь-які чотири завдання підручника на с. 235 за власним вибором.

з 18.05. по 29.05.

БЛОК VІІ. З 18.05 по 22.05

  1. Уважно прочитайте матеріали підручника про Крістіне Нестлінґер та її книгу «Конрад, або Дитина з бляшанки» (с. 248 – 251).
  2. Оберіть ОДНЕ з трьох питань із завдань підручника ( с. 250 під грифом «Для обговорення») та складіть ПОШИРЕНУ відповідь на нього (приблизно на сторінку).

БЛОК VІІІ. З 25.05 по 29.05.  

  1. Візьміть участь у грі «Що? Де? Коли?» (під указаними номерами питань коротенько дайте відповіді на них):
  • Що намагалися пояснити давні люди у міфах?
  • Хто вважається найдавнішим байкарем світу?
  • Коли ( у якому столітті) жив і писав свої твори Жуль Верн?
  • Коли Вакула побував у Петербурзі?
  • Скільки подорожей у часі здійснив діккенсовський Скрудж?
  • Який метал вабив героїв Джека Лондона, але вже нічого не коштував для головного персонажа оповідання «Жага до життя»?
  • Де зустрілися друзі дитинства в одному з оповідань А.П. Чехова?
  • Яка фізична вада ускладнила долю Петра Попельського?
  • Що це за вірш: складається з трьох рядків; у ньому 17 складів (5-7-5)?
  • Коли (за яких часів) Томові потрапила до рук посмішка Джоконди?
  • Де Міо пізнав справжнє щастя?
  • Яка деталь одягу дала прізвище другові машиніста Лукаса?

 

Список літератури на літо за програмою 7 класу

Шановні діти, звертаю вашу увагу на цей список. У нього включені не всі програмові твори за 7 клас, а тільки ті, яких немає у підручнику або великі за обсягом, а також ті, що виносяться на позакласне читання.

Я не знаю, наскільки довго буде в нашому розпорядженні класрум, тому раджу вам цей список собі роздрукувати або якось зберегти, щоб він був у вас під рукою.

За списком літератури нічого надсилати не треба, просто читайте твори  протягом літа. Добрих вам канікул, гарного настрою, приємних відкриттів! 

  1. Народні балади про Робіна Гуда.
  2. В. Скотт. «Айвенго».
  3. Дж. Олдрідж. «Останній дюйм».
  4. О. Грін. «Пурпурові вітрила».
  5. Айзек Азімов «Фах».
  6. Д.В. Джонс. «Мандрівний замок Хаула».
  7. К. Функе. «Чорнильне серце».
  8. *. О. Пушкін. «Дубровський».
  9. *. О. Дюма. «Три мушкетери».
  10. *. М. Шолохов. «Доля людини».
  11. *. Г. Уеллс. «Невидимець» та інші фантастичні оповідання.

Основи здоров'я

6-А, Б, В, Г

(16.03-20.03, 30.03-03.04)

Опрацювати § 21-22.

Перегляд презентації:

Презентація до тренінгу з основ здоров’я 6 клас “Підліткові компанії

naurok.com.ua › … › 6 клас

30.03-03.04

  1. Намалювати плакат на тему «Я обираю здоровий спосіб життя»*.
  2. Створити презентацію «Я і моє здоров’я»*.
  3. Прийняти участь в спортивному челенджі для батьків та школярів до 03 квітня 2020*.

Сімейний спорт-челендж. Healthy Schools 

 https://www.facebook.com/HealthySchools.UA

*За бажанням

06.04-24.04

I    Опрацювати § 24-26.

II   Виконати практичні завдання:

  1. Відпрацювання навичок безпечного зберігання ліків і засобів побутової хімії;
  2. Вивчення вмісту домашньої аптечки.

III   Пройти тест за посиланням:

  1. Засоби побутової хімії та домашня аптечка

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=870076

  1. Засоби побутової хімії та домашня аптечка

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=855916

27.04-08.05

Опрацювати параграф 27-28
Переглянути посилання https://naurok.com.ua/post/pozhezhna-bezpeka-korisni-materiali-dlya-vihovno-godini

Виконуйте тести

Пожежна безпека в оселі.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=502929

Пожежна безпека в оселі.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=190817

https://classroom.google.com/ 

код класу ukmxbeu

12.05-15.05

Опрацювати параграф 29-30.

Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=5CQthcHOmi0

Виконати тест до 24.05

Перша допомога при опіках, ураженні струмом та отруєнні газом

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=548563

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=579095

Біологія

6-А, Б, В, Г

(16.03-20.03, 30.03-03.04)

Опрацювати параграф 39-42. Відповідати на питання. З кожного параграфа виписати основні терміни та поняття. Виконати завдання в друкованих зошитах з даних тем.

Накреслити в зошиті та заповнити таблиці с.181, 185

Малювання

6-А, Б, В, Г

Малюнок  вишиванки-сорочки.

13.04-17.04

Зображення янгола.

21.04-24.04

Пасхальний натюрморт.

27.04-01.05

Пасхальний натюрморт-2