Українська мова

5-А, Б, В, Г 

(16.03-20.03, 30.03-03.04)

Опрацювати параграф 48-49, повторити правила вживання м’якого знака, апострофа.

Виконати вправи №390, 392, 396.

Написати твір-мініатюру “Як залишатися здоровим”, використовуючи питальні та спонукальні речення.

Пройти  тестування сайту На урок.

Прочитати твір-роздум с.149 вправа №398, переказувати та скласти план.

5-А, Б(Спиця), Г

06.04.-10.04

 ТЕМА. Другорядні члени речення: додаток, означення, обставина

Завдання:

  • знати визначення головних  і другорядних членів;
  • міти визначати в реченні граматичну основу речення й другорядні члени

ТЕОРЕТИЧНИЙ БЛОК

Переглянути  урок.

Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=r7tHvMqTESc

ПРАКТИЧНИЙ БЛОК

  1. Виконати завдання «Так чи ні»
    Граматична основа речення – підмет і присудок
    2. Батьки і діти – це словосполучення
    3. Старанний учень – головне слово хороша
    4. Ми навчаємося дистанційно – односкладне речення
    5. Як я люблю читати! – окличне
    6.За емоційним забарвленням є розповідні, питальні, спонукальні речення
    7. Підмет може бути неозначеною формою дієслова
    8. У школі – словосполучення
    9. Поширене словосполучення – словосполучення, що має більше, ніж два повнозначних  слова.
  2. Скласти речення за схемами:

БЛОК КОНТРОЛЮ

Виконайте тестування «Головні і другорядні члени речення». Сайт «На урок»

Код:987271

  1. PS. Відповіді блоку контроль надсилайте в Google Classroom

13.04.-17.04 (Спиця)

<<Тема. Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і). Кома між однорідними членами.>>

21.04.-24.04(Спиця)

<<Систематизація й узагальнення вивченого. Відомості з синтаксису й пунктуації. Словосполучення й речення. Другорядні члени речення. Однорідні члени речення.>>

 

<<Контрольна робота № 6. Синтаксис і пунктуація. Словосполучення й речення. Другорядні члени речення. Однорідні члени речення.>>

 

5-В (Підопригора)

06.04-10.04

Параграф53, впр417 усно,424, 425 письмово. 2.С.27 повторити,  написати план твору і твір-роздум «Улюблене заняття на дозвіллі» або «Найкраще свято» (до 1 стор. обсягом).

21.04-24.04

Параграф 54, 55 впр 434, 435 (письмово), 436, 437, 438 (усно), 439 (письмово).

27.04-01.05

Параграф 57, впр 449, 450, 452 (усно), впр451,455 (письмово).

04.05-08.05

Параграф53, впр417 усно,424, 425 письмово. 2.С.27 повторити,  написати план твору і твір-роздум «Улюлене заняття на дозвіллі» або «Найкраще свято» (до 1 стор. обсягом).

11.05-15.05

Параграфи 60-63, вправи 471, 473, 478, 480, 482, 484

22.05-29.05

параграфи 66-69, остання вправа кожного

Українська література

5-А, Б, В, Г 

(16.03-20.03, 30.03-03.04)

Повторити біографію Т.Г.Шевченка.

Прочитати оповідання “У бур’янах” с.187-194, вивчити напямять “За сонцем хмаронька пливе” та “Садок вишневий коло хати” с.195-197

Письмово виконати завдання с. 194 №1 – №3, №11

Пройти онлайн-тестування сайту На урок

 

 5- А, Г 

06.04-10.04

ТЕМА. Павло Тичина «Не бував ти у наших краях», «Гаї шумлять», «Блакить мою душу обвіяла»

Завдання:

– ознайомитися з біографією П. Тичини;

– аналізувати поезії

ТЕОРЕТИЧНИЙ БЛОК

 Переглянути відео  про Павла Тичину.

Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=gicAkKfts5g,

або прочитати  матеріал   підручника  С. 199 – 201

ПРАКТИЧНИЙ БЛОК

Скласти паспорт будь-якої поезії П. Тичини (з підручника)

Зразок

Паспорт твору «Гаї шумлять»

1. Назва твору

2. Автор

3. Жанр

4. Тема твору

 

5. Головна думка твору.

 

6. Герої.

7. Художні засоби (епітет, персоніфікація, порівняння)

 

1.     «Гаї шумлять»

2.     Павло Тичина

3.     Вірш

4.     Розповідається про красу природи

5.     Кожна людина відчуває красу природи по-різному

6.     Ліричний герой

7.     Епітети: трав голублячих;

Порівняння:  купаючи мене, мов ластівку; край неба, як золото; ріка, як музика.

Персоніфікація: гаї шумлять, хмарки біжать, дзвін гуде.

БЛОК КОНТРОЛЮ 

  1. Вивчити поезію П. Тичини (підручник  С. 199-201).
  2. Дати відповіді на запитання

                  – Хто такий ліричний герой?

– Чи можна ототожнювати ліричного героя та поета?

    Виконайте тест.

 Режим доступу: https://naurok.com.ua/test/pavlo-tichina-142405.html (Автор Спиця Т. О.)

PS. Відповіді блоку контроль надсилайте в Google Classroom

13.04-17.04(Спиця)

<<ТЕМА. Євген Гуцало. Основні відомості про письменника. «Лось». Вічне  протистояння добра і зла – наскрізна тема світового мистецтва. ТЛ:  оповідання>>

21.04.-24.04(Спиця)

<<ТЕМА. Максим Рильський. Основні відомості про поета. Краса рідної природи й відтворення її поетом засобами поетичної мови. «Дощ» («Благодатний, довгожданий…»)>>

5- Б, В (Підопригора)

06.04-10.04

Скласти 6 тестових завдань с.187-201, написати мвнітвір «Краса природи в  поезіях Т.Шевченка і П.Тичини» (до 1с.)

21.04-24.04

Позакласне читання. На бажання і по можливості прочитати уривок чи повністю Полонський Р. «Таємниця країни суниць», преглянути однойменний мультфільм

С.213-214, одну поезію вивчити напам’ять, тести письмово.

27.04-01.05

С.215-222, тести письмово, с.222№9 виписати по 2 приклади епітетів, порівнянь, метафор.

04.05-08.05

Скласти 6 тестових завдань с.187-201, написати мвнітвір «Краса природи в  поезіях Т.Шевченка і П.Тичини» (до 1с.)

11.05-15.05

с.236-248 прочитати, виконати тестування, дати письмові відповіді.

22.05-29.05

За довідником повторити поняття з теорії літератури, прочитати Марина Павленко «Миколчині історії»

Інформатика

5-А, Б, В

(16.03-03.04)

Опрацювати параграф 4.4.

Переглянути відеоуроки

Виконати завдання розглянуті в параграфі мал.4.37, мал.4.38, мал.4.39, мал.4.40.

Пройти онлайт тестування на платформі На урок  

 https://naurok.com.ua/test/cikli-z-lichilnikom-43555.html

 06.04 – 10.04,  13.04-17.04

Складання та виконання проєктів з використанням циклів з лічильником. (Тематична)

Завантажити текст практичного завдання у форматі docx за посиланням: https://drive.google.com/open?id=1vws-gbHw_6AzALcBc__8kBZnI0eCIJ0B.

Виконати і надіслати у Гугл-клас.

Пройти тестування за посиланням https://forms.gle/64dkBHSTfdRHpqfu8

21.04-01.05

Опрацювати параграф підручника §4.5.

Завантажити (DOCX, 1.05MB)

04.05-15.05

Завантажити (DOCX, 493KB)

18.05-29.05

Завантажити (DOCX, 855KB)

Карта

Підказка

 




5-Г

(16.03-20.03, 23.03 – 27.03,  30.03-03.04)

1. Читати параграф 4.1, стор.156-167, установити програму Scratch2 (БЕЗКОШТОВНА, адреса у підручнику).

Виконати завдання 1,2 стор. 165-166

2. Способи опису алгоритму. Лінійні алгоритми.

Складання та виконання лінійних алгоритмів.

Переглянути урок за відеопосиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=KAh4GAg1R8s, опрацювати параграф 4.2

3. Використання різних образів виконавця і різних виконавців у проектах Scratch.

Переглянути урок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=R9KyboZdcGw

Опрацювати параграф 4.3.

06.04 – 10.04,  13.04-17.04

Опрацювати параграф 4.4 підручника та переглянути два урока за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=JT4qe2L4NHA&feature=emb_logo

https://www.youtube.com/watch?v=30L4w3fAQ-w&feature=emb_logo

Виконати проект «Побудова орнаменту» у Гугл-класі.

Складання та виконання проєктів з використанням циклів з лічильником. (Тематична)

Завантажити текст практичного завдання у форматі docx за посиланням: https://drive.google.com/open?id=1vws-gbHw_6AzALcBc__8kBZnI0eCIJ0B.

Виконати і надіслати у Гугл-клас.

Пройти тестування за посиланням https://forms.gle/64dkBHSTfdRHpqfu8

 

21.04-01.05

Опрацювати параграф підручника §4.5.

Завантажити (DOCX, 1.05MB)

04.05-15.05

Завантажити (DOCX, 493KB)

18.05-29.05

Завантажити (DOCX, 855KB)

Карта

Підказка

 

Навколишній світ

5-А, Б, В, Г 

(16.03-20.03)

За зошитом №4 опрацювати с. 3-8, виконати всі письмові завдання (відповіді давати у вигляді тез).

(23.03-27.03)

  • Опрацювати сторінки 8-16,
  • виконати творче завдання на с.8 (№7), свій малюнок підписати№;
  • дати письмові відповіді на с. 14-15

(30.03-03.04)

  • Опрацювати сторінки 17-26 – виділити тези,
  • виконати творче завдання на с.18 (№2), с.21, №3, с.23, №7;

с.26, №11(тези)

5-А, Б 

(06.04-10.04)

Повторити тему за стор. 17-26 – виділити тези, виконати творче завдання на с.18 (№2), с.21, №3, с.23, №7; с.26, №11(тези)

Перевір себе (контрольні запитання)

Тема «Чотири стихії.» (І)                         

Варіант І.

  1. Чому Землю називають унікальною планетою? (1б)
  2. Визначте місце Землі у Всесвіті. (2б)
  3. Закінчити речення:

а) Давньогрецький вчений Емпедокл вважав, що …            

б) У стародавніх релігіях у кожної стихії був свій хазяїн. Так, богом води  був…

в) Титан  Прометей прославився тим, що … (2б.)

г) Я знаю такі способи добування вогню : 1) … 2) … (2б)

  1. Назвіть об’єкти і явища природи, пов’язані з повітрям (2 приклада) (2б.)
  2. Час обертання Землі навколо своєї осі дорівнює … (1б.)

_____________________________________________________________________________

Тема «Чотири стихії.» (І)                          Варіант ІІ.

  1. Закінчити речення:

а) У стародавніх релігіях у кожної стихії був свій хазяїн. Так, богом вогню  був …                   

б) Землю називають унікальною планетою тому що: …  (1б.)

в) Я знаю такі способи добування вогню : 1) … 2) … (2б.)

г) Вчення про чотири стихії першим сформулював …(1б)

д) земля унікальна планета тому що … (1б)

  1. Визначте місце Землі у Всесвіті. (2б)
  2. Назвіть об’єкти і явища природи, пов’язані з водою (2 приклада)   (2б.)
  3. Час обертання Землі навколо Сонця дорівнює … (1б.)
  4. Титана Прометея наказав …, за те, що … (1б.)

(13.04-17.04)

І. Дати письмові відповіді на запитання: (відповіді відправляти  на  платформу classroom)

Тема «Чотири стихії.» (І)                         

  1. Визначте місце Землі у Всесвіті. (2б)
  2. Чому Землю називають унікальною планетою? (1б)
  3. Закінчити речення:

  а) Давньогрецький вчений Емпедокл вважав, що …  (1б.)          

  б) У стародавніх релігіях у кожної стихії був свій хазяїн. Так, богом води  був…, а   богом вогню був … (1б.)

  в) Титан  Прометей прославився тим, що … (2б.)

  г) Я знаю такі способи добування вогню : 1) … 2) … (2б)

  1. Назвіть об’єкти і явища природи, пов’язані з повітрям (2 приклада)   (2б.)
  2. Час обертання Землі навколо своєї осі дорівнює … (1б.)

———————————————————————————

      ІІ. Викласти фото завдання №7 (с.8),  №2 (с.18),  № 11, с.26 (відправити  на  платформу classroom)

———————————————————————————

ІІІ. Опрацювати стор. 27-31

(21.04-24.04)

  1. Опрацювати сторінки 32-38
  2. Провести досліди №1 і № 2 (якщо кульок дома немає – уяви ситуацію) ,  зробіть  висновок по кожному досліду і запишіть  у зошит у відведеному місці – стор.34. 35
  3. Виконайте завдання №3, стор. 37 (відповіді дати у вигляді тез).

(27.04-01.05)

Опрацювати сторінки 38-43

Виконайте завдання № 2, 3, 4 стор. 42 (відповіді на завдання №4 дати у вигляді тез– не пишіть зайвого- тільке те, що ми з вами вивчили і ви прочитали в зошиті, тільке те, що ви розумієте).

Відповіді прислати на google classroom до 01.05.20

Виконай самостійну роботу на платформі google classroom, яке буде розміщене там 29.04.20

На допомогу відео фрагмент «Що таке фотосинтез» https://www.youtube.com/watch?v=AEknhcMpob4

04.05-08.05

  1. Опрацювати сторінки 44—49
  2. Виконайте завдання :

№1,стор.44 (написати три пункта, у вигляді тез).Уважно прочитай завдання!

№ 3, стор. 45 –прямокутник розділіть на 6 однакових прямокутників, в кожному прямокутнику малюєте один об’єкт рослинного або тваринного світу, підпишіть назву. Пам’ятайте про охайність. Об’єкти, які ви малюєте, повинні належати різним групам рослин і тварин( наприклад, риба-один малюнок риби, яка вам подобається).Це можуть бути  організми, які мешкають у будь-якій водоймі(річка, море…)

Відповіді прислати на google classroom до 08.05.20

12.05-15.05

  1. Опрацювати сторінки 49—49
  2. Виконайте завдання :
  • Стор.49, №1
  • Стор.50, №3.Пояснення до виконання: прямокутник, який тягнеться зі с.50 на с.51. розділіть на 6 рівних прямокутників – у вас вийде три прямокутника на с.50 і три прямокутника на с. 51.В кожному прямокутнику намалюйте одне із явищ природи за участю води, підпишіть назву цього явища. Внизу на вільних рядочках дайте визначення цього явища, наприклад: ви намалювали гейзер, внизу пишите: «Гейзер – це природний фонтан гарячої води і пари, розташований поблизу вулкана». Визначення повинно містити слова, які ви розумієте.

Творчу роботу (№3, с. 50-51) прислати на google classroom до 14.05.20

На допомогу: https://www.youtube.com/watch?v=WNakvmnPhrM

                         https://www.youtube.com/watch?v=EHAAtMXE9N0

18.05-29.05

  1. Опрацювати сторінки 57- 60
  2. Виконайте завдання :
  • Стор.58, №1,перед виконанням уважно прочитайте завдання.

Відповіді прислати на google classroom до 20.05.20 (за бажанням)

5-В, Г 

(06.03-10.04)

Опрацювати параграф 8, скласти короткий конспект, переглянути відео, виконати письмові завдання у параграфі, готуватись до тест контролю.

https://www.youtube.com/watch?v=bAgWi0wdFLk

https://www.youtube.com/watch?v=pCJ-jLDIt4E

https://www.youtube.com/watch?v=AEknhcMpob4

https://www.youtube.com/watch?v=aZqH85veGbg

https://www.youtube.com/watch?v=kS2t0kvIMmw

https://www.youtube.com/watch?v=PCyQCJAnJWw

https://www.youtube.com/watch?v=gWmyf5IalG8

Додаткова інформація буде подана в гугл класі.

(13.03-17.04)

Опрацювати параграф 9,10.

Скласти короткий конспект до параграфів,

Виконати досліди, записати висновки.

Виконати письмові завдання у параграфі 10, номер 7,10,11,12 – письмово в зошит (роботи відправити в гул клас),

Переглянути відео, презентації, конспекти.

Готуватись до тест контролю (в середу тест буде викладено  в гул класі), виконати до п’ятниці.

Додаткова інформація буде подана в гул класі

https://www.youtube.com/watch?v=u4y1mNHW8is

(перше відео переглянути за бажанням)

https://www.youtube.com/watch?v=EHAAtMXE9N0

https://www.youtube.com/watch?v=WNakvmnPhrM

https://www.youtube.com/watch?v=WNakvmnPhrM

21.04-24.04

Опрацювати параграф 11скласти короткий конспект до параграфів,

виконати письмові завдання у параграфі 11,

переглянути відео, презентації, конспекти.

готуватись до тест контролю (в середу тест буде викладено в гул класі), виконати до п’ятниці.

додаткова інформація буде подана в гул класі

https://www.youtube.com/watch?v=octyBgd1rwU

https://www.youtube.com/watch?v=roUQnlSLEAs

https://www.youtube.com/watch?v=o1Wb2RqQNQc

https://www.youtube.com/watch?v=WjgFPRi24Lw

https://www.youtube.com/watch?v=1-TIMFRmvek

27.04-01.05

Опрацювати параграф 3,

скласти короткий конспект до параграфів,

виконати письмові завдання у параграфі 3,

переглянути відео, презентації, конспекти.

готуватись до тест контролю (в середу тест буде викладено  в гул класі), виконати до п’ятниці.

04.05-08.05

Опрацювати параграф 4,

скласти короткий конспект до параграфів,

виконати письмові завдання у параграфі 4, відповіді на вправи 4, 8, 9,11 надіслати в клас рум до п,ятниці, переглянути відео, презентації, конспекти.

Готуватись до тест контролю (в середу тест буде викладено  в гул класі), виконати до п’ятниці.

12.05-15.05

  1. Повторити параграф 4. Опрацювати матеріал в гул клас: Руди металів, одержання металів із руд. Неметалічні корисні копалини. Горючі корисні копалини.
  2. Скласти короткий конспект за матеріалами гугл клас.
  3. Переглянути відео, презентації, конспекти в клас рум.

4.  Готуватись до тест контролю (в середу тест буде викладено  в гул класі), виконати до п’ятниці.

18.05-22.05

  1. Опрацювати параграф 5. Опрацювати матеріал в гул клас: Грунт, утворення грунту, типи грунтів, охорона грунтів. Грунти України.
  2. Скласти короткий конспект за матеріалами гугл клас.
  3. Переглянути відео, презентації, конспекти в клас рум.

4.  Готуватись до тест контролю (в середу тест буде викладено  в гул класі),  виконати до п’ятниці.

25.05-29.05

Повторити матеріал другого семестру.

За бажанням створити презентацію грунти Сумщини. Вона буде оцінена в наступному навчальному році.

Трудове навчання

5-А, Б, В, Г  (Дівчата)

(16.03-01.05, 

04.05-08.05, 12.05-15.05, 18.05-29.05)

Завдання для учнів розміщується за посиланням Цікава справа(https://allavakula.blogspot.com/) або https://classroom.google.com 

Код доступу: jpvyqpj

5-А, Б, В, Г  (Хлопці)

(16.03-01.05, 

04.05-08.05, 12.05-15.05, 18.05-29.05)

Завдання для учнів розміщується за посиланням: 

https://simmasternet.blogspot.com/?fbclid=IwAR054xgyeXG_7c92q9zAEVP0PEAlv8C5wvGNfG-xlwX2K-UZqaiIMpYRikw

Математика

5-А, Б

Опрацювати п.4

Виконати вправи №380-382,  386, 387, 391, 403, 425, 428, 430, 433.

Опрацювати п.5

Виконати вправи №442-445, 473-476, 481

 30.03.- 03.04.   

Опрацювати п.6 с.100, виконати вправи № 486 ,487.494.495.501.503.

 06.04.- 10.04.   

Частина 4, п.1, виконати вправи №2, 4, 10, 11, 13.

 13.04.- 17.04. 

Опрацювати п. 2 і п.3, вивчити правила, виконати вправи № 40, 44, 53, 58, 77, 78.

21.04.- 24.04.

 № 87 розв’язок скинути на вайбер 21.04 до 14.00; опрацюватип.4 , виконати вправи № 98, 104, 106. В пятницю, 24.04 буде к/р. Завдання будуть на вайбері в 11.00.

27.04.- 30.04.

§2, п1 с.35.

Вивчити алгоритм. Виконати вправи № 149, 158, 162, 163(1),  166 (1)
В четвер, 30.04 об 11.00 тестування по даній темі. 

04.05.- 08.05.

Опрацювати §2, п2 с.50.

Вивчити алгоритм множення і ділення. Виконати вправи № 228(1,2), 232, 230(1,2), 240(1,2),  244(1)
Вислати на вайбер №257(1), 258(1), 262(1,2).

12.05.- 15.05.

Параграф 2 п.3; п.4.

Виконати №288, 270, 324(1,2),359, 370(1).

До 15.05 надіслати вчителю вправи №442 (3, 4 стовпчик) виконуючи дії в зошиті.

18.05-29.05

№455, 458, 471, 473, 475.

Готуємось до к/р, яка відбудеться 21.05, четвер

 

5-В, Г 

16.03-20.03

Клас

Предмет

Тема

Теорія

Практичні

завдання

5-В

Математика

Ділення

дробів

Повторити п.4, ст.73-74 вивчити правило

Розв’язати 362,363,364,365,375,378,381

 

5 Г

Математика

Ділення дробів. Ділення змішаних чисел

Повторити п.4, ст.73-74 вивчити правило

Розв’язати 375,376,377,378,381,383,384

1)Виконати відповідні  завдання в зошиті;

2) Виконати тести:

https://matematikatests.in.ua/dilennya-zvychajnyh-drobiv-test-17-6-klas/

https://matematikatests.in.ua/vzayemno-oberneni-chysla-test-16-6-klas/

Підручник Математика-5 клас, частина 3. §2 п.4

Для тих, хто не розібрався відео-уроки:

https://www.youtube.com/watch?v=-QhotO4UGrQ

https://www.youtube.com/watch?v=HqYBzuQoEq8

 30.03.- 03.04.    06.04-10.04

Приклади обчислень з дробами.

Опрацювати ст.. 89-91. 

Розв’язати 442, 443, 444,447, 458, 472,474,475.

Задачі на дроби. 

Опрацювати ст.. 100-102.  Розв’язати 488,491,494,497,501505,506

1) Виконати відповідні  завдання в зошиті, результат надіслати у вигляді фото у Класрум.

 
13.04-24.04
 

Клас

Предмет

Тема

Теорія

Практичні

завдання

5-В

Математика

Складені задачі на дроби

Опрацювати ст.. 117-121

Розв’язати 557,558,561,564,565,570, 579,582,,603

 

 

Розв’язування задач на спільну роботу

  Опрацювати ст.. 132-134

Розв’язати 611,612,614,615, 620,622, 635,640,641658,

660,662,674,678

5 Г

Математика

Складені задачі на дроби

Опрацювати ст.. 117-121

Розв’язати 557,558,561,564,565,570, 579,582,,603

 

 

Розв’язування задач на спільну роботу

  Опрацювати ст.. 132-134

Розв’язати 611,612,614,615, 620,622, 635,640,641658,

660,662,674,678

 

Розклад онлайн-уроків на платформі Zоом

Клас

Час

Дата

5-в

11.00-13.00

11.00-13.00

13.04,16.04,

20.04,23.04

5-г

13.00-15.00

13.00-15.00

13.04,16.04,

20.04,23.04

Виконати відповідні  завдання в зошиті, результат надіслати у вигляді фото у Класрум

Англійська мова

5-А,Б,В
(17.03 )

17.03 – Проведений онлайн урок «Опис погоди дня»

https://www.youtube.com/watch?v=nVCTvntQjl8– погода

https://www.youtube.com/watch?v=hAGjdiwHjW8– погода

https://www.listenaminute.com/w/weather.html Тема « weather»

5-Б (ІІ п.)

(18.03 )

Проведений он-лайн урок  «Пригоди»

https://www.youtube.com/watch?v=hAGjdiwHjW8 – погода

https://www.youtube.com/watch?v=mGfFcZUZitE – прийменники місця

https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky/ – аудіо додаток 61

https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky/ – аудіо додаток 62

Домашнє завдання:  вправу 2, стор.165 (письмово) *вправу 6, стор. 169 (письмово)

(19.03)

Проведений он-лайн урок «Відпочинок з сім’єю»

Домашнє завдання:  виконати вправу 5, с.171 (письмово)* вправа 2, с.171 (письмово)

Дом.завд. (попередні): дороб. впр.4, стор.131, впр. 3, стор.132 (від 11.03); дороб.впр.1, с.141, впр.2, стор.135, сю142-145 – виписати слова у словник (від 17.03); впр.3, стор.143 (від 18.03); стор.144 – випис. в зошит, стор.145 – у словник, повтор. теми “An apple a day”, “Special Days”, підгот. до тестування, впр.3, стор.146 Всі вправи – письмові.

Уроки – платформа Zoom , Viber (вт, ср, чтв – 09:00)

31.03

 Онлайн урок (Zoom) «Діяльність на свіжому повітрі»

Дом.завд.: впр.3, стор.163 (усно), впр.4, стор.164 (письмово)

01.04

Онлайн урок (Viber) «Відпочинок з сім’єю»

  • Введення нової лексики: с.165
  • Читання: вправа 1,2, с.164
  • Говоріння: вправа 4,с.166
  • Письмо:вправа 3, с.165, вправа 1,с.166

Домашнє завдання: виконати письмово вправу 2, с.167, виконати тест

02.04

Онлайн урок(Zoom) «Пригоди»

https://www.youtube.com/watch?v=hAGjdiwHjW8 – погода

https://www.youtube.com/watch?v=mGfFcZUZitE – прийменники місця

  • Прийменники місця стор.167, вправа 3
  • Аудіювання: вправа 1,2,4, с.168-169
  • Читання: вправа 3,5, стор.169,170

https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky/ – аудіо додаток 61

https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky/ – аудіо додаток 62

Домашнє завдання:  вправу 2, стор.165 (письмово) *вправу 6, стор. 169 (письмово)

07.04

Онлайн урок(Zoom) «У селі»

  • Прийменники місця 1,с.260

https://www.youtube.com/watch?v=mGfFcZUZitE&t=78s

Дом.завд.: впр.3, стор.165 (письмово), вивчити слова стор.165, 175, 176,  повтор.неправильні дієслова

08.04

Онлайн урок (Viber) «Поїздка до музею»

https://www.youtube.com/watch?v=MHo928fd2wE – навіщо нам музеї

https://www.youtube.com/watch?v=UL9JNoI48tY – у мистецькому музії

Дом.завд.: вправа 1, стор.182 (усно), вправа 2, стор.181 (письмово)

09.04

Онлайн урок (Viber) «Подорож містом» в підручнику зі стор.183

Дом.завд.: вивчити слова стор.185, вправа 6, стор.186 (письмово)

 Уроки – платформа Zoom , Viber (вт, ср, чтв – 09:00)

 14.04

Онлайн-урок  «Факти про Велику Британію»

Дом.завд.: впр.2, стор.188 (письмово), повтор.неправльні дієслова, випис. у словник стор.185, 187

 15.04

Онлайн-урок «Подорож»

Дом.завд.: впр.1, стор.186-читати, впр.2, стор.188 (письмово), повтор.неправильні дієслова, випис. у словник стор.185, 187 продив.відео

 16.04

Онлайн-урок «Повторюємо граматику»

Дом.завд.: продивится відео, переписати Present Perfect  у наші граматичні зошити  і ОКРЕМО!!! переписати таблицю, яку ми з вами разом створили. Прочитати стор.197, 199 у підручнику (Rememer!), впр.2, стор.198 (письмово: поставити речення у заперечну форму)

 21.04

Онлайн-урок «Як знайти те, що тобі потрібно. Подорож до Великої Британії»

Дом.завд.: впр.4а (знати різницю між словами), 5а, стор.192 (письмово дві вправи), впр.2а, стор.191 – знати переклад передостаннього абзацу (Phil:…), знати 55 неправильних дієслів, підготуватися до самост.роботи, виписати в словники слова (прикриплений додаток) 

22.04

Онлайн-урок «Цікаві подорожі»

Дом.завд.: впр.1, стор.193 (письмово),  впр.4, стор.196 (А- усно, В- письмово), виписати в словник слова стор.204 

23.04

Онлайн-урок «Подорож Британією»

Дом.завд.: впр.1, стор. 200 (усно), впр.2 , стор.201 (письмово), впр.6а,  стор. 208 (усно), вивчити впр.3, стор.195 (a, b, c, d, e) 

28.04

Онлайн-урок «Ласкаво просимо до Лондона»

Дом.завд.: Впр. 4b, стор.173 (написати про два місця Лондона, описати їх, але не НАЗИВАТИ), впр.9,стор.176 (письмово)

 29.04

Онлайн-урок «Лондон-моя мрія»

Дом.завд.: записати 5-7 речень “Are you a typical American student”, зробити граматичну вправу (документ)

30.04

Онлайн-урок «Ласкаво просимо до Києва»

Дом.завд.: стор.177, впр.11 (усно, вміти пояснити, яке місце сподобалось і чому), стор.175, впр. 7 (письмово)

05.05

Онлайн-урок «Улюблені місця рідного міста»

Дом.завд.: читати текст «My Native Town», поставити 3-5 різних видів питань

06.05

Онлайн-урок «Подорож до Великобританії»

Дом.завд.: письмово впр.6, стор.175, читати впр.1, стор.179( про життя В. Шекспіра), письмово відповісти на питання після тексту стор.179

07.05

Онлайн-урок «Подорож до України»

Дом.завд.: стор.180 – читати текст

12.05.

Онлайн-урок «Контроль читання»

Дом.завд.: зробити роботу над помилками, повторити неправ.дієслова, прийменники місця, теперішні часи, минулий простий час, майбутній простий час

13.05

Онлайн-урок «Контроль письма»

Дом.завд.: зробити роботу над помилками, повторити вивчений лексичний матеріал

14.05

Онлайн-урок «Контроль читання»

Дом.завд.: зробити роботу над помилками, повторити граматичний та лексичний матеріал.




5-В
с.170,в.3 письмово відповіді на питання
с.170,в.4 за зразком описати власне фото ( 10 речень )
С.172,в.2 ( с), письмово
С.174 в.1 письмово відповіді на питання
 
5-Г
(з 16.03 по 20.03)
Завдання: 
Вивчити всі слова з теми “Погода”
Виконати вп 1 ст 150 письмово
Повторити правила вживання теперішнього неозначеного, теперішнього подовженого та минулого неозначеного часів
(з 30.03 по 03.04)
С 162 ВП 1 вивчити слова
С 162 ВП 2 письмово
С 163 ВП 3письмово
С 164 ВП 1,2 читати перекладати
С 165 ВП 3 письмово
С 166 ВП 1 письмово
С 167 ВП 2 письмово
С 168 ВП 4,5 письмово
 06.04-10.04
Вп. 3 ст. 170 дати відповіді на запитання
Вп. 4 ст 170 описати власне фото з минулих канікул або вихідних – 10 речень
Вп. 2, 3 ст 172-173 письмово.
13.04-17.04
 
Вп. 1 ст. 174 дати відповіді на запитання письмово
Вп. 4 ст 175 написати твір про улюблену пору року ( у Present Simple) та розповісти, чим ви полюбляєте займатися у цю пору року – 12 речень
Вп. 2, 3 ст 176 письмово 
21.04-24.04
в. 1,3,4 ст. 184 письмово
в. 5 ст. 185 читати та прекладати
в. 1 ст. 186  читати та прекладати
в. 2 ст. 187 письмово
в. 1 ст. 189 описати своє місто за планом у 10 реченнях
04.05-08.05

в. 3 с. 205 читати та перекладати

с. 206 в. 4 письмово

в. 1 с. 206 написати за планом твір про Велику Британію 10 речень

в. 6а с 208-209 читати та перекладати

в. 1 с. 210 читати та перекладати

в. 2,3 с 211 письмово

в. 3 с. 217 письмово

в. 7 с. 218-219 читати та перекладати

Історія

5-А, Б, В, Г
(з 17.03 по 20.03)
§19 читати, виписати дати. Ст. 112 завд. 1-3 “обговорюємо в групі” виконати письмово в зошиті.
(з 30.03 по 03.04)
 
Память про другу світову війну
§20 читати, відповідати на питання.

Перейти за посиланням, виконати завдання classroom.google.com.

Код : d57eizt

(з 06.04 по 10.04)

Історія сучасної України мовою пам’яток

п. 21, читати, відповідати на питання. Створити презентацію “Відомі люди сучасної України”

Перейти за посиланням, виконати завдання classroom.google.com

Код : d57eizt

(з 13.04 по 17.04)

Практична робота № 4.

Пам’ятки рідного краю.

22, читати, відповідати на питання.

Ст.124-125 читати, характеризувати памятку рідного краю за планом (усно).

Ст.126-127 читати документи, тати відповіді на питання вкінці документа (письмово)

Перейти за посиланням, виконати завдання classroom.google.com

Код : d57eizt

(з 21.04 по 24.04)

Як працюють історики. Літописці української історії.

24-25, читати, відповідати на питання.

Ст.135 характеризувати історичний факт за планом (усно).

Ст. 141 №1-3(письмово), решта усно

Перейти за посиланням, виконати завдання classroom.google.com

Код : d57eizt

(з 27.04 по 30.04)

Наукові дослідження про минуле. Художнє слово про минуле.

26-27, читати, відповідати на питання.

Ст.142 виконати вправу “Діємо практично”  (письмово).

Ст. 153 № 2 (письмово графічний портрет історичного дослідження), решта усно

Перейти за посиланням, виконати завдання classroom.google.com

Код : d57eizt

з 04.05 по 08.05

Історія у фотографіях. Родове дерево.

28-29, читати, відповідати на питання.(усно)

Обрати найстарішу фотографію з сімейного альбому, скласти її детальний опис.

У п’ятицю 08/09 о 14 годині буде надано посилання на контрольний тест з розділу “Дослідники історії”

Код : d57eizt

Зарубіжна література

5-А, Б  (Серпенінова)

16.03-20.03

Елеанор Портер. Знайомство з письменницею.

Опрацювати матеріал підручника. Підготувати усну розповідь про Елеанор Портер. Читати роман «Полліанна» . Вміти переказувати зміст роману. Подивитись фільм «Полліанна» (Інтернет). Порівняти зміст роману та зміст фільму. Підготувати усну розповідь про Полліанну.

(30.03)

Підготувати матеріал до твору за літературною спадщиною Елеанор Портер.

  1. Індивідуальна характеристика образу Полліанни.
  2. Порівняльна характеристика образів Полліанни та Тома Сойєра (одна з тем за вибором учнів).

(03.04)

Льюїс Керролл. «Аліса в Країні Див». Опрацювати матеріал підручника, підготувати усну розповідь про Льюїс Керролл.  Читати повість–казку «Аліса в Країні Див». Подивитись фільм за твором(Інтернет).

06.04-10.04

Тема. Льюїс Керролл. «Аліса в Країні Див».

Образ Аліси, світ її уяви і захопливі пригоди. Персонажі, які оточують героїню.

Завдання.

  1. Прочитати твір «Аліса в Країні Див».
  2. Опрацювати матеріал підручника. С. 205-232.
  3. Дати відповіді на запитання( усно). С. 231
  4. Виконати завдання № 5 с. 231 у зошиті письмово.
  5. Підготувати усну розповідь про Алісу, Капелюшника, Червону Королеву, Гусінь, Шаленого Зайця.

На допомогу учню :      https://ppt-online.org/546180

http://svitliteraturu.com/load/dopomoga_uchnju_iz_zar_lit/5_klas_zar_lit/l_kerroll_quot_alisa_v_krajini_div_quot/35-1-0-440

http://svitliteraturu.com/load/dopomoga_uchnju_iz_zar_lit/5_klas_zar_lit/ljujis_kerroll_biografija_pismennika_dopomoga_uchnju/35-1-0-496

13.04-17.04

Тема. Марина Іванівна Цвєтаєва. «Книги в червоній палітурці».

Контрольна робота.

Сила творчої уяви. Твори Л. Керролла, М. Цвєтаєвої.

Завдання.

  1. Опрацювати матеріал підручника. С.232-237.
  2. Підготувати усний переказ статті. С.232-233.
  3. Виконати завдання контрольної роботи. Підручник. С.238-239(1-10 завдання).

21.04-24.04

Тема. Джанні Родарі. «Казки по телефону».

Завдання.

  1. Читати і переказувати зміст «Казки по телефону».
  2. Переглянути буктрейлер за посиланням : https://youtu.be/0OriRsO-eew

Переглянути презентацію за посиланням : https://naurok.com.ua/prezentaciya-rozpovid-pro-dzhanni-rodari-77059.html

27.04-30.04

Тема. Роальд Дал – автор «найсмачнішої» сучасної казки «Чарлі і шоколадна фабрика».

Завдання.

  1. Прочитати повість-казку «Чарлі і шоколадна фабрика».
  2. Переглянути фільм за повістю-казкою «Чарлі і шоколадна фабрика».
  3. Письмово. Записати у зошиті. У яких цехах побували діти та які винаходи демонстрував Віллі Вонка.

04.05-08.05

Тема. Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика». Образи дітей, які стали володарями «золотих квитків».

Завдання.

Письмово. Характеристика образів дітей, які стали володарями «золотих квитків».

На допомогу учням : https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-tvoru-roalda-dala-charli-ta-shokoladna-fabrika-15097.html

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-r-dal-carli-i-sokoladna-fabrika-cikavi-prigodi-hlopcika-carli-11166.html

http://www.myshared.ru/slide/1112365/

12.05-15.05

Тема. Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика»

Завдання. Заповнити таблицю ( реальне та фантастичне в повісті «Чарлі і шоколадна фабрика»

Реальне

Фантастичне

1.

2.

3….

1.

2.

3….

18.05-22.05

Тема. Туве Янсон. «Комета прилітає». Сторінки життя та творчості Туве Янсон. Чарівність художнього світу твору.

Завдання.

  1. Опрацювати матеріал підручника. С 243-245.
  2. Письмово. Скласти план прочитаної статті за підручником. С 243-245.
  3. Прочитати повість-казку «Комета прилітає» ( за підручником. С 246-251).



5-В, Г  

16.03-20.03

Опрацювати сторінку 231, питання 1-9 усно.

Опрацювати с.232-237 – переказувати. Виразно читати вірш М.Цвєтаєвої.

23.03-27.03

1.М. Цвєтаєва «Книжки в обкладинках червоних». Історія створення поезії.Опрацювати с.233-235, виразно читати поезію.

2. М. Цвєтаєва «Книжки в обкладинках червоних». Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші. Відповісти на питання 1-7 на с. 236 (усно).

30.03-03.04

1.Образ ліричної героїні, котра любить читати. Роль літературних і музичних асоціацій у творі М. Цвєтаєвої.  Відповісти на  питання 2,3(письмово) на с. 237.

2.Поглиблення поняття про вірш (с.123), тему та ідею твору (с.128),вивчити визначення. Опрацювати статтю «Краса слова» на с. 236-237.

06.04-10.04

Виконання тестових завдань с. 238-239, пит. 1-10 (письмово), відповіді надсилати на classroom.goole.com

Прочитати 1-2 публікації (за вибором учня) з дитячого журналу, газети. Переказати.

13.04-17.04

Сучасна література. У колі добрих друзів.

Опрацювати с.240-241. Вивчити, що таке класична література та сучасна література. Виконати творче завдання (усно).

Засоби створення образу героя.

Опрацювати с. 242.

Вивчити поняття персонаж, герой, засоби створення образу героя. Записати визначення у зошит.

21.04-24.04

Роальд Дал.  «Чарлі і шоколадна фабрика». 

Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонкі.

Опрацювати біографію письменника Роальда Дала в мережі Іnternet http://ukrlitra.com/biohrafii-zarubizhni-pysmennyky/564-biohrafiia-roald-dal

Доброта і щирість головного героя казки Р.Дала «Чарлі і шоколадна фабрика».

Читати казку Р.Дала «Чарлі і шоколадна фабрика»  в мережі Іnternet https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=665.

27.04-30.04

Читати казку Р.Дала «Чарлі і шоколадна фабрика»  в мережі Іnternet .

Перегляд кінофільму «Чарлі і шоколадна фабрика» (2005)

Письмова відповідь на запитання:

1.Назвіть героїв повісті – казки «Чарлі і шоколадна фабрика».

2.Назвіть риси характеру головного героя твору.

3.Складіть сюжетний  «ланцюжок» подорожі по казковій шоколадній фабриці.

(відповіді чекаю у Classroom.googl.com або у Vaber до кінця тижня).

з 04.05 по 08.05

1.Туве Янсон. Сторінки життя та творчості.

Опрацювати с.243-245, переказувати біографію письменниці.

2.Туве Янсон. Повість-казка «Комета прилітає». Чарівність художнього світу творів письменниці.

Читати повість-казку «Комета прилітає» на с.246-250. Відповісти на питання 1-7 на с.250 (усно).

12.05-15.05

1.Повторити пройдений матеріал, підготуватися до контрольної роботи (тема «Сучасна література». Твори Р.Дала «Чарлі і шоколадна фабрика», Т.Янсон «Комета прилітає»).

2.Контрольне тематичне оцінювання. Різнорівневі тести (тема «Сучасна література»). Контрольну роботу надішлю 13.05 о 10.00  в Classroom.

Основи здоров'я

5-А, Б, В, Г 

(16.03-20.03)

Опрацювати § 20-21. Тести с. 121, письмово.

Перегляд відео:

Як боротися з булінгом: поради для дітей – YouTube

www.youtube.com › watch

30.03-03.04

  1. Намалювати плакат на тему «Я обираю здоровий спосіб життя»*.
  2. Створити презентацію «Я і моє здоров’я»*.
  3. Прийняти участь в спортивному челенджі для батьків та школярів до 03 квітня 2020*.

Сімейний спорт-челендж. Healthy Schools  https://www.facebook.com/HealthySchools.UA

*За бажанням

06.04-24.04

Опрацювати § 22-24

II   Виконати практичні завдання:

  1. Відпрацювання навичок захисту органів дихання від отруйних газів;
  2. Обстеження безпеки своєї оселі;
  3. Моделювання безпечної поведінки із незнайомими людьми.

III   Пройти тест за посиланням:

  1. Пожежна безпека 5А

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=812745

  1. Пожежна безпека 5Б

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=448846

  1. Пожежна безпека 5В

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=210925

  1. Пожежна безпека 5Г

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=870439

27.04-08.05

Опрацювати параграф 25-26.
https://naurok.com.ua/prezentaciya-den-bezpechnogo-internetu-140975.html

Виконуйте тести

Інформаційна безпека в Інтернеті

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=532222

Інформаційна безпека в Інтернеті

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=986146

Інформаційна безпека в Інтернеті

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=681570

Інформаційна безпека в Інтернеті

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=979357

 

https://classroom.google.com/ 

код класу trfgkty

12.05-29.05

Опрацювати параграф 27-29.

Заповнити таблицю №7 с.163 у зошиті

Виконати тест до 24.05

5А клас. Безпека на воді  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=824110

5 Б  клас. Безпека на воді https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=712575

5 В клас. Безпека на воді https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=617550

5 Г клас. Безпека на воді  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=346472

Музичне мистецтво

5-А, В, Г 

(16.03-20.03)

Вивчити основні поняття: лібрето

Опрацювати стор.118-122

Переглянути відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=_qzL0H0eBGk

https://www.youtube.com/watch?v=p7OJJJPURLE

Малювання

5-А, В, Г 

ескіз блюда з рослинним орнаментом.

13.04-17.04

ОРНАМЕНТ ЗАКЛАДКИ кольорове.

21.04-24.04

Орнамент писанки.

27.04-01.05

малюнок пано /Квіти і птахи/