Українська мова

11 –  А, Б

(з 16.03 по 20.03,     з 30.03 по 03.04)

Написати власні висловлення з тем: “Що таке успіх?”, “Як молодь впливає на сучасне становище в Україні”.

Пройти онлайн тестування на платформі Львівського РЦОЯО 

http://lv.testportal.gov.ua:8080/guide?subject=1%2C6&show=%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B6%D0%B8%D1%82%D0%B8

Довчити слова для наголосу https://www.youtube.com/watch?v=OMwQfVPZsIk

Вивчити значення фразеологізмів: наріжний камінь, давати горобцям дулі, бути на коні, моркву терти, прийти на потрушені груші. 

06.04 по 10.04

Опрацювати відеоматеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=YZiJogIuCJE

Вивчити матеріал відео уроку за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=xwDIsFFNVaY

Скласти 5 СПР з’ясувальних та 5 СПР означальних.

Розібрати за будовою слова: приморозити, високо, бабусенька.

Зробити фонетичний розбір слів: невістці, анекдот, олія, щербет.

Виконати тестові завдання в Google-Classroom (паролі входу є в щоденниках).

13.04 по 17.04

Ознайомитися з презентацією «Будова слова. Словотвір. Способи словотвору».  Режим доступу:  https://cutt.ly/HtYVlGa (Автор Самойлик І.М.)

Перегляньте відео «Будова слова. Основні способи словотвору». Режим доступу: https://course.besmart.study/uk/cours…

Виконати тестові завдання з теми: https://learningapps.org/3171478

Виконати  тестові завдання «Будова слова. Словотвір»:

Режим доступу:  www.ridnamova.kiev.ua/html_test/4.2-test.html.

Режим доступу: https://cutt.ly/ftUMPjO

Виконати тестові завдання в GoogleClassroom (паролі входу є в щоденниках).

21.04 по 24.04

Опрацювати С.105 підручника, виконати письмово вправи 3, 4, 5, 7 С. 107-108.

Ознайомитися з відео «Лайфхаки з української мови. Загальна морфологія»: https://cutt.ly/qtDDxcU

Виконати  завдання гри  «Перший мільйон. Морфологія. Підготовка до ЗНО»: https://learningapps.org/2220937

Виконати  завдання : виправте помилки в сполученнях іменника з числівником: https://cutt.ly/otOPj0c.

Виконати тестові завдання в Google-Classroom (паролі входу є в щоденниках)

27.04 по 30.04

Опрацювати С.109-110 підручника, виконати письмово вправи 3, 4, 5, 7 С. 107-108.

Ознайомитися з відео:

https://yandex.ua/video/preview/?filmId=14079507399875751801&from=tabbar&parent-reqid=1587730327788812-392989432186259967200243-production-app-host-vla-web-yp-126&text=звертання+в+українській+мові

Виконати тестові завдання в Google-Classroom (паролі входу є в щоденниках)

04.05 по 08.05

Опрацювати С.114-115 підручника, виконати письмово вправи 3, 4, 5, 7 С. 116-119.

Ознайомитися з відео:

https://yandex.ua/video/preview/?filmId=9280593603746401339&from=tabbar&reqid=1588489589021966-654228008258702163100113-sas1-7192&suggest_reqid=132500285156819310396299171384147&text=однорідні+члени+речення+зно

Виконати тестові завдання в Google-Classroom (паролі входу є в щоденниках)

12.05 по 15.05

Опрацювати С.120-121 підручника, виконати письмово вправи 3, 5, 7 (ІІ) С. 122-124.

Ознайомитися з відео:

https://yandex.ua/video/preview/?filmId=5459193565509879497&from=tabbar&parent-reqid=1589214399009333-399244809803941515700251-production-app-host-man-web-yp 114&text=відокремлені+члени+речення+ЗНО

 Виконати тестові завдання в Google-Classroom (паролі входу є в щоденниках)

18.05-22.05

Опрацювати С.130-131 підручника, виконати письмово вправи 3, 5, 7  на С.132-133

Ознайомитися з відео:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=21&v=u9btCjjVHuU&feature=emb_logo

 Виконати тестові завдання в Google-Classroom (паролі входу є в щоденниках)

Українська література

11 –  А, Б

(з 16.03 по 20.03,     з 30.03 по 03.04)

Вивчити напамять вірш В.Симоненка “Задивляюсь у твої зіниці” 

Прочитати роман у віршах Ліни Костенко “Маруся Чурай”. Скласти паспорт до твору.

Пройти онлайн тестування 

Пройти онлайн тестування на платформі Львівського РЦОЯО 

http://lv.testportal.gov.ua:8080/guide?subject=1%2C10&show=%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B6%D0%B8%D1%82%D0%B8

 з 06.04 по 10.04

Опрацювати відеоматеріал за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=sy_v5knlptQ

https://www.youtube.com/watch?v=siuLuBeShnU

Скласти хронологічну таблицю за біографією І.Драча.

Скласти паспорт твору «Балада про соняшник» або візуалізований конспект.

Вивчити матеріал відео уроку за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=tq3WpQvbEG8

Виконати тестові завдання в Google-Classroom (паролі входу є в щоденниках).

 

 з 13.04 по 17.04

Опрацювати відеоматеріал за посиланням

Опрацюй біографію Григора Тютюнника. Режим доступу: https://ukrclassic.com.ua/katalog/t/tyutyunnik-grigir/909-grigir-tyutyunnik-biografiya (записати в зошитах)

 Скласти паспорт твору «Три зозулі з поклоном» або візуалізований конспект.

 Вивчити матеріал відео уроку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=WlBDrlbJwgo (автор – EdEra)

Переглянути фільм «Три зозулі з поклоном»: https://www.youtube.com/watch?v=eshXPAkP7mM

 Виконати тестові завдання в GoogleClassroom (паролі входу є в щоденниках)

 з 21.04 по 24.04

Ознайомитися з ментальною картою «Найважливіше про Ліну Костенко»: https://app.mindmup.com/map/_free/2020/04/2d4553d074cc11ea8c15738c9896ea6c (записати до зошитів)

Переглянути відео «Письменниця, що мріяла стати льотчицею: пʼять цікавих фактів про Ліну Костенко» і доповнити ментальну карту розділом «Цікавинки»: https://www.youtube.com/watch?v=E2SldjBE02k

Переглянути відео «Страшні слова, коли вони мовчать»: https://www.youtube.com/watch?v=Z4659PjqT0Q ( скласти паспорт до твору письмово).

Виконати тестові завдання в Google-Classroom (паролі входу є в щоденниках)

 з 27.04 по 30.04

Переглянути буктрейлер «Маруся Чурай», написати ідейно-художній аналіз твору: https://www.youtube.com/watch?v=cy1Mln74IwE

Переглянути спектакль за мотивами твору Ліни Костенко «Маруся Чурай»: https://www.youtube.com/watch?v=RZ_Js2FlsU8

Виконати онлайн-тести за змістом роману Ліни Костенко «Маруся Чурай»: https://vseosvita.ua/test/lina-kostenko-marusia-churai-testy-4268.html.

Виконати тестові завдання в Google-Classroom (паролі входу є в щоденниках)

 з 04.05 по 08.05

Прочитати статтю « 80 років з дня народження Василя Стуса: факти з життя поета»: https://www.5.ua/kultura/80-rokiv-z-dnia-narodzhennia-vasylia-stusa-malovidomi-fakty-z-zhyttia-poeta-162609.html ( автор – Український Інститут національної пам’яті)

Переглянути матеріал презентації про В.Стуса: https://drive.google.com/drive/folders/1dAjhC5M-M9owg8oNHjTAk7vLPwkRFpKw

Переглянути відеозапис передачі «Велич особистості. За що був заборонений В.Стус в СРСР?»: https://www.youtube.com/watch?v=7vcVw4qN_54&t=1290s

Виконайте тестування «Життєвий і творчий шлях В. Стуса»: https://naurok.com.ua/test/zhitteviy-i-tvorchiy-shlyah-v-stusa-182851.html

Виконати тестові завдання в Google-Classroom (паролі входу є в щоденниках)

 з 12.05 по 15.05

Повторити тему «Шістдесятництво в українській літературі».

https://yandex.ua/video/preview/?filmId=11287800368262075340&from=tabbar&parent-reqid=1589215214040789-416336469098092057600251-production-app-host-sas-web-yp-215&text=шістдесятництво+в+українській+літературі

Підготуватися до контрольної роботи ( Творчість В.Стуса, І.Драча, Ліни Костенко, Г.Тютюнника) за підручником та збірником О.Авраменка.

Виконати тестові завдання в Google-Classroom (паролі входу є в щоденниках)

 з 18.05 по 22.05

Повторити тему «Неокласицизм. Творчість М.Рильського».

https://yandex.ua/video/preview/?filmId=17287759116403668739&from=tabbar&reqid=1589732168774110-1716899943772238868300148-sas1-8932&text=неокласицизм+в+українській+літературі.+М.Рильський

Підготуватися до контрольної роботи ( Творчість В.Стуса, І.Драча, Ліни Костенко, Г.Тютюнника) за підручником та збірником О.Авраменка.

Виконати тестові завдання в Google-Classroom (паролі входу є в щоденниках)

Інформатика

11 –  А, Б

(16.03-20.03, 23.03 – 27.03,  30.03-03.04)

Виконати завдання з файлу

Завантажити (DOCX, 14KB)

06.03-17.04

Виконати завдання з файлу

Завантажити (DOCX, 137KB)

Завантажити (DOCX, 663KB)

21.04-01.05
04.05-15.05
18.05-29.05
Створити проєкт мультфільм з використанням різних видів анімації.
 

Хімія

11 –  А, Б

(з 16.03 по 20.03,     з 30.03 по 03.04)

Опрацювати параграф 30, скласти план, впр. 436, 439,434(коротко,письмово)

https://www.youtube.com/watch?v=MI1gTCKdYU4,

 https://www.youtube.com/watch?v=Z-cPNz9uKdg

Опрацювати параграф 31,32, скласти план, впр. 462, 465(усно) https://www.youtube.com/watch?v=sLL3Oqu9gXc

https://www.youtube.com/watch?v=nwJ-w_rKMZw

Опрацювати параграф 33,34 скласти конспект, впр. 474, 471 (усно), 484, 493(усно)

https://www.youtube.com/watch?v=KKQFE5RqNmQ

https://www.youtube.com/watch?v=_kQiQ1mlTO0

https://www.youtube.com/watch?v=Q5YnJg_zlq4

з 06.04 по 10.04

Опрацювати параграф 35, скласти короткий конспект, переглянути відео, виконати письмово завдання № 501, 505, 473, *508,* 499, готуватись до тест контролю.

Додаткова інформація буде подана в гул класі

https://www.youtube.com/watch?v=c_r0QtsYfF0

https://www.youtube.com/watch?v=QbCGD8CpIzc

https://www.youtube.com/watch?v=BOv3Etp72_I

https://www.youtube.com/watch?v=bb2hlTNH7Jw

https://www.youtube.com/watch?v=IN0NlyvqZE0

https://www.youtube.com/watch?v=gng74NT26Sk

з 13.04 по 17.04

1.Опрацювати параграф 36.

2.Скласти короткий конспект.

3.Виконати письмово завдання №520,522,512,*415,*408.

4. Переглянути відео, презентації, конспекти(в гугл класі).

5.Готуватись до тест контролю (в середу тест буде викладено в гугл класі), виконати до п’ятниці.

Додаткова інформація буде подана в гул класі

https://www.youtube.com/watch?v=CRNcMTaZvzI

https://www.youtube.com/watch?v=fbOp7Uevrlg

https://www.youtube.com/watch?v=GX6UmN1wzSs

з 21.04 по 24.04

Опрацювати параграф 37,

скласти короткий конспект,

виконати письмово завдання №530,531, *533

оформити лабораторну роботу (надана в кінці параграфа) надіслати в гул клас до п’ятниці

переглянути відео, презентації, конспекти(в гул класі)

додаткова інформація буде подана в гул класі

https://www.youtube.com/watch?v=tIqfNnfrQlo

https://www.youtube.com/watch?v=-OvtjGb15EE

https://www.youtube.com/watch?v=PcfvbMcpx9g

https://www.youtube.com/watch?v=mdL-8mVTU70

https://www.youtube.com/watch?v=tzGJ9-T2Ixc

з 27.04 по 30.04

1.Опрацювати параграф 36,

2.Скласти короткий конспект по сплавах заліза за матеріалами гул клас

3.Виконати письмово завдання №508,520,521

4. Переглянути відео, презентації, конспекти(в гул класі)

з 04.05 по 08.05

1. Опрацювати параграф 38повторити, 18 розглянути.

2. Скласти короткий конспект за матеріалами в гул клас,  надіслати в класрум

3. Виконати письмово завдання №256,257,259 надіслати в класрум до п,ятниці

4. Переглянути відео, презентації, конспекти(в гул класі).

з 12.05 по 15.05

1.Опрацювати параграф 39, 40. Зелена хімія. Значення хімії для сучасного суспільства.

2.Скласти короткий конспект,  надіслати в класрум

3.Виконати письмово завдання № 499, 504, 436. надіслати в класрум до пятниці

4. Переглянути відео, презентації, конспекти(в гул класі)

з 18.05 по 22.05

1.Опрацювати матеріал у гул клас: роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку технологій, розв,язанні сировинної, енергетичної та екологічних проблем.

2.Cкласти короткий конспект,  надіслати в класрум

3.Виконати письмово завдання №253,256,257. надіслати в класрум до п,ятниці

4. Переглянути відео, презентації, конспекти(в гул класі)

з 25.05 по 29.05

Повторити матеріал другого семестру.

Скласти алгоритми розв,язку типових задач ( за бажанням)

Трудове навчання

11 –  А, Б (Дівчата)

(з 16.03 -30.04,
04.05-08.05, 12.05-15.05, 18.05-22.05)

Завдання для учнів розміщується за посиланням Цікава справа (https://allavakula.blogspot.com/)

11 –  А, Б(Хлопці)

(16.03-01.05, 

04.05-08.05, 12.05-15.05, 18.05-22.05)

Завдання для учнів розміщується за посиланням

https://simmasternet.blogspot.com/?fbclid=IwAR054xgyeXG_7c92q9zAEVP0PEAlv8C5wvGNfG-xlwX2K-UZqaiIMpYRikw

Історія

11 – А, Б

Теми

Домашнє завдання

Встановлення незалежності України (1985-1991 рр.)

Опрацювати параграфи 19, 20, 21.Скласти складний план до параграфів 19, 20, ментальну карту до параграфу 21.

06.04-10.04

Становлення України як незалежної держави(1992-2013)

Опрацювати параграфи 22-23.

Скласти  хронологічну таблицю в зошиті.

Письмово завдання 6, с.195.

13.04-17.04

Становлення України як незалежної держави(1992-2013)

Опрацювати параграфи 24-25.

Скласти   таблицю в зошиті.

Президенти України

Еконо

міка

Зовнішня політика

Суспільство

Кравчук

Кучма

Ющенко

Янукович (роки правління)

 

По 2-3  характер

них приклади діяльності

 

27.04-30.04

Розділ УІ  Творення нової України( з 2014 року).

Опрацювати параграфи 26.

Скласти  хронологічну таблицю в зошиті  «Основні етапи Революції  Гідності.»

Переглянути документальні фільми, присвячені подіям Майдану.

Повторити  Революцію на граніті (с.172), Помаранчеву революцію (с.201).

12.05-17.05

Розділ УІ  Творення нової України( з 2014 року).

Опрацювати параграфи 27, 28.

Скласти  хронологічну таблицю в зошиті  «Збройна агресія Російської Федерації проти України.»

Переглянути документальні фільми, присвячені подіям  війни на сході України.

18.05-24.05

Розділ УІ  Творення нової України( з 2014 року).

Урок узагальнення знань до курсу.

Опрацювати параграф 29.

Заповнити таблицю в зошиті

Галузь культури

Діяч культури

Досягнення в діяльності

 

 

По 2-3  характерних приклади

Скласти простий  план із 7 пунктів з теми: «Головні події на українських землях в другій половині ХХ – ХХІ ст.»

Географія

11 –  А, Б

з 16.03 по 20.03
 
Параграфи 23 – 25, підготувати презентації про вільні економічні зони України та ТНК.
 
з 30.03 по 03.04

1.Опрацюйте параграфи 23 – 24  підручника.

2.Знайдіть у засобах додаткової інформації тлумачення понять «ноу-хау»,

«копірайт», запишіть у зошит.

3. У чому полягають відмінності між поняттями «глобальна економіка» та

«світова економіка»? (усно)

4. За таблицею 7 з’ясуйте, в яких країнах і регіонах світу розташовано штаб-квартири найбільших ТНК світу. Оформіть у вигляді таблиці.

з 06.04 по 10.04

«Виробництво сільськогосподарської продукції у світі. Видобування й споживання мінеральних ресурсів.»

  1. Перегляньте відеоуроки «Сільське господарство світу. Географія 10 клас» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=LtQBmpCOjlA&list=PLYeu7IyFVZj9yWaaGf7Z_lvsMQfNtuSVz&index=20

«Світові мінеральні ресурси. Географія 10 клас» –  https://www.youtube.com/watch?v=CUdTgz9HBPY

  1. Прочитайте §25 підручника
  2. Розгляньте мал.108 ( с.127) з’ясуйте, які агрокліматичні пояси займають найбільші площі у кожному регіоні світу. Аналізуючи текст підручника заповніть таблицю:

Назва агрокліматичного поясу

Головні с.г.культури

Головні галузі тваринництва

Країни-найбільші -виробники та експортери

помірний

 

 

 

субтропічний

 

 

 

тропічний

 

 

 

 

  1. Пропоную для перегляду відео про інновації у сфері агробізнесу у світі:

В Сполучених Штатах набувають популярності вертикальні ферми   https://www.youtube.com/watch?time_continue=82&v=Zwugox3o2-Q&feature=emb_logo

Інноваційні технології у сільському господарстві –  https://www.youtube.com/watch?v=0xA9Zc8tS5w

Удивительные фермерские технологии и изобретения –   https://www.youtube.com/watch?v=LX8bmlwcZE4

Пропоную для перегляду відео  «Видобуток корисних копалин в океані: глибока невизначеність»  – https://www.youtube.com/watch?v=Z8ZLfZfKfWE

  1. Аналізуючи текст §25, заповніть таблицю:

Вид мінеральних ресурсів

Країни-лідери за запасами

Головні країни-експортери

Вугілля

 

 

Нафта

 

 

Природний газ

 

 

Залізна руда

 

 

Мідна руда

 

 

Алюмінієва руда

 

 

  1. Запишіть основні ланки ланцюгів доданої вартості виробництва сталі та міді, а також алюмінію. Запишіть  основні ТНК-виробники сталі, міді та алюмінію у світі.

з 13.04 по 17.04

Завантажити (DOCX, 16KB)

 

з 21.04 по 24.04

«Географічні складники політичної географії: географічний простір, території, географічні місця. Геополітика, її складові»

1. Опрацювати параграф 27.

Пригадайте сутність понять «країна», «держава», «територія». Доведіть: тотожні чи ні між собою країна, держава, територія? Яке поняття є ширшим?

2. Політичні інституції та політичні відносини. Перегляньте відео.

https://www.youtube.com/watch?v=NS9VrAX0VGs форма держави

https://www.youtube.com/watch?v=Bd25iYJoDkM сучасні монархії Європи

https://www.youtube.com/watch?v=cPeDEAsOJsM  чому зникли монархії

https://www.youtube.com/watch?v=OeuCOdUXfUo абсолютні монархії

https://www.youtube.com/watch?v=Dzs0WzJijw0 нідерландська монархія

Які політичні інституції характерні для країн світу? Які між ними встановлені зв’язки? Поясніть , структуру політичних інституцій в Україні.

3. Розгляньте схему «Територіально-політичні системи»

Наведіть приклади типів ТПС національного та наддержавного рівнів.

https://www.youtube.com/watch?v=OsIv5qeSlYY ЄС

https://www.youtube.com/watch?v=-Zz9jHoL2c8 НАТО

Розгляньте та проаналізуйте карту «Міжнародні організації» атласу. Знайдіть в додаткових джерелах інформації основні завдання, які вирішують дані організації. Які країни є найбільш впливовими у світі? Які організації мають вплив на політичну, економічну, культурну сторону нашої країни?

4. Розкрийте сутність поняття «Геополітика».

У зошиті складіть схему «Складові геополітики». Поясніть роль великих держав у зовнішній політиці? Яка із держав, на вашу думку, може мати верховенство над іншими державами? У чому сутність «внутрішньої політики»? Чому вона є важливою у Європі?

5. Проаналізуйте розташування районів збройних конфліктів у світі та основні причини їх виникнення. Зробіть у вигляді таблиці у зошиті.

Зверніть увагу! Виділені завдання виконати письмово, а інші усно

з 27.04 по 30.04

Завантажити (DOCX, 16KB)

з 04.05 по 08.05

Завантажити (DOCX, 15KB)

з 18.05 по 22.05

Сучасні риси національної економіки України.

Оскільки, це останній розділ у курсі географії 11 класу, який носить узагальнюючий характер, то пропоную опрацювати параграфи 28 – 33 підручника.

Завершенням буде тест по цій темі в кінці тижня.

Зарубіжна література

11 –  А, Б

(з 16.03 по 20.03)

Ернест Гемінгвей. «Старий і море».

          Прочитати повість «Старий і море». Конспект: віхи життя й творчості митця, аналіз повісті: тема, ідея, проблеми твору. Знати матеріал конспекту. Письмово: характеристика образу Сантьяго; символіка образів (море, старий, риба, хлопчик та ін.). Інформація – Інтернет.

(01.04)

Габріель Гарсіа Маркес. «Стариган із крилами».

Прочитати оповідання. Подивитися буктрейлер за твором, презентацію.

Конспект: відомості про життя та творчість лауреата Нобелівської премії. Теорія літератури – «Магічний реалізм» Г. Гарсіа Маркеса. Аналіз оповідання: тема, ідея,  проблеми.

Міні-твір за темою: «Моральна деградація людства».

(з 06.04 по 10.04)

Тема. Провідні тенденції в драматургії другої половини XX ст.

Завдання.

  1. Конспект за планом:
  • Формування «театру абсурду» в 1950-1960 роках, його провідні ознаки.
  • Огляд здобутків митців(«Гостина старої дами» Ф. Дюрренматта, «Санта-Крус» М. Фріша, «Носороги» Е. Йонеско, «Чекаючи на Году» С. Беккета).
  • Жанрові новації(драма-притча, трагікомедія та ін.).

На допомогу учню : http://www.myshared.ru/slide/1168780/

(з 13.04 по 17.04)

Тема. Постмодернізм – одне з найяскравіших літературних явищ

останніх десятиліть ХХ- початку ХХІ століття.

Милорад Павич. «Скляний равлик».

Завдання.

Конспект.

  1. Постмодернізм (визначення, особливості, жанри, представники).
  2. Елітарна й масова культура.
  3. Життя і творчість Милорада Павича.

Прочитати оповідання «Скляний равлик». Записати аналіз оповідання «Скляний равлик».

(з 21.04 по 24.04)

Тема. Позакласне читання. Умберто Еко. «Ім’я троянди».

Завдання.

  1. Переглянути відео урок : https://youtu.be/gUUB1-x6pew
  2. Переглянути буктрейлер : https://youtu.be/5mJNVTScl7M
  3. Переглянути презентацію : http://www.myshared.ru/slide/329998/
  4. Конспект.

Життя і творчість Умберто Еко.

Аналіз твору «Ім’я троянди».

(з 27.04 по 30.04)

Тема. Таїр Халілов. «До останнього подиху». Історія життя, боротьби та любові героя твору, віддзеркалення в ній трагічної долі кримськотатарського  народу.

Завдання.

  1. Прочитати твір Т. Халілова «До останнього подиху».
  2. Конспект :
  • життя і творчість Таїра Халілова;
  • анкета твору «До останнього подиху».

На допомого учню : https://youtu.be/u1pL4uOi3pc

(з 04.05 по 08.05)

Тема. Контрольна робота

Твір

  1. «Людину можна знищити, але не можна перемогти» (за твором

Е. Гемінгвея «Старий і море»).

  1. Чи повернеться янгол? (за оповіданням Г. Гарсіа Маркеса «Стариган із крилами»).
  2. Книги гортаються в різні сторони… (за творчістю М. Павича).

(з 12.05 по 15.05)

Тема. Позакласне читання.

Король жахів. Стівен Едвін Кінг. «Мораль».

Завдання.

Конспект.

  1. Короткі відомості про письменника-фантаста.
  2. Анкета твору «Мораль».

(з 18.05 по 22.05)

Тема. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу.

Тестова робота.

Різнорівневі тестові завдання( за предметними компетентностями) до тем:

«Антиутопія у світовій літературі» «Проблема війни і миру у світовій літературі ХХ століття»

Знаннєвий компонент

1.Творчість якої країни представляє письменник Джорж Орвелл:

А) США;                                 В) Франції;

Б) Великої Британії;                Г) Німеччини?

2. Батьківщиною драматурга Бертольда Брехта вважається:

А) США;                                 В) Бельгія;

Б) Австрія;                               Г) Німеччина.

3. Він брав участь у Другій світовій війні й, потрапивши на Східний фронт, улітку 1943 р. опинився на території України. Враження від воєнних подій того часу відображені в багатьох оповіданнях письменника, а також у його першій повісті «Потяг за розкладом». Назвіть цього письменника:

А) П.Целан;                              В) Дж.Орвелл;

Б) Б.Брехт;                               Г) Г.Белль.

4. Хто є автором наступних рядків: Чорне молозиво ранку, ми п’ємо тебе зночі, ополудні, вранці п’ємо, п’ємо тебе ввечері, п’ємо і п’ємо і п’ємо. В домі живе чоловік, золото кіс твоїх, Маргарито, попіл твоїх Суламіфів, зі зміями грає, кричить: награвайте, від смерті солодша смерть – німецький музика кричить: хай тихішають скрипки, небавом ви станете димом, труна ваша буде у хмарах, вам буде не тісно в труні.

А) Г.Белль;                     В) П.Целан;

Б) Б.Брехт;                                Г) Дж.Орвелл.

5. Установіть правильну відповідність між автором і твором:

Автор                                                                   Твір

1.Дж.Орвелл                                     А. «Матінка Кураж та її діти»

2.Б.Брехт                                           Б. «Колгосп тварин»

3.Г.Белль                                          В. «Фуга смерті»

4. Пауль Целан                         Г. «Подорожній,коли ти прийдеш у Спа…» 99

6.Дайте визначення поняття «антиутопія».

7.Назвіть соціально-політичні явища та події, які відображено в романі Джоржа Орвелла «1984».

8. Поясніть назву оповідання Г. Белля «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…».

Фізика

11 –  А, Б

(з 16.03 по 20.03)

Тема: Дослід резерфорда. Постулати Бора. Енергетичні рівні атома. Види спектрів. Основи спектрального аналізу. Квантово-оптичні генератори.

Опрацювати параграфи 36, 37, 38.

Виконати: вправа 37 №3, 4. 5 – письмово, №2, 3. 4 – усно;

                      вправа 38 №2 – усно, №3, 4 – письмово;

                      вправа 36 №1, 2 – усно.

Інтернет-ресурси:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=fIPn01HAVYs&list=PLvtJKssE5NrjIkFiAsGgscanZynuYq49C&index=43&t=0s
  2. https://www.youtube.com/watch?v=j_SVd_6DJ5s&list=PLvtJKssE5NrjIkFiAsGgscanZynuYq49C&index=43
  3. https://www.youtube.com/watch?v=WvyBXwrM5EI&list=PLvtJKssE5NrjIkFiAsGgscanZynuYq49C&index=44

з 30.03 по 03.04

Тема: Протонно – нейтронна модель атомного ядра. Ядерні сили. Енергія зв’язку.

Опрацювати параграф 39

Виконати: вправа 39 №1,4

11 клас. Астрономія

Повторити параграфи 12 – 18

з 30.03 по 03.04

Тема: Радіоактивність. Закон радіоактивного розпаду.

Повторити параграф 40

Розв’язати задачі № 22.44, 22.51(а – в), 22.59 (б)  (за збірником). Приклади розв’язування будуть надані у Googlclass

з 13.04 по 17.04

Тема: Радіоактивність. Закон радіоактивного розпаду.

Опрацювати параграф 41, 42

Розв’язати задачі № 22.66, 22.71  (за збірником). Приклади розв’язування будуть надані у Googleclass.

з 21.04 по 24.04

Тема: Ланцюгова реакція поділу ядер Урану. Термоядерні реакції.

Повторити параграф 42. Відповісти на контрольні запитання на сторінці 246.

За бажанням виконати інформаційний проект з теми на вибір: «Термоядерні реакції на Сонці», «Ядерний реактор», «Атомна енергетика України».

Результати оформити у вигляді презентації, яку надіслати у Googleclass.

з 27.04 по 30.04

30.04 – 9.00 – 10.00 – оцінювання з теми «Атомна і ядерна фізика». Завдання будуть надані у Googleclass.

Завдання, аналогічні до задач оцінювання №22.5, 22.20, 22.22, 22.54, 22.51, 22.66

Опрацювати параграф 43. Відповісти на контрольні запитання на сторінці 250.

з 04.05 по 08.05

Астрономія.

Опрацювати параграфи 12 – 18, 22 – 26. На наступному тижні буде проведено оцінювання за вказаними параграфами.

з 12.05 по 15.05

Опрацювати параграф 43

Виконати експериментальну роботу 9. Хід виконання роботи у Googleclass.

з 18.05 по 22.05

Опрацювати параграф 22 – 27 (Астрономія). Відповісти на запитання після параграфів.

Англійська мова

11 – А

16.03 – 24.03

Conditionals

Modal verbs

06.04 по 10.04

Виконати пробні тести ЗНО.

Написати ессе-роздум “The btter way to muster your English is to read a lot”.

13.04 по 17.04

Places of Interest

Виконати пробні тести 6-10

Виконати Sample Test 2

27.04 по 30.04

Art

Виконати пробні тести 1—5

Виконати Sample Test 4

04.05 по 08.05

Семестровий контроль з читання 

11.00 – 12.00

12.05 по 15.05

Семестровий контроль письма 13.05 

10.00 – 11.00

Виконати подані завдання на платформі Classroom

18.05 по 22.05

18.05 Семестровий контроль усного мовлення 10.00 – 10.45

Повторити вивчену лексику

Повторити граматичний матеріал Grammar Focus

 

11 – Б

16.03 – 24.03

Full Blast Level 2

Аудіювання. Тести 4, 6, 8.

S.b.

ст. 22, 32, 62 Виконати тестові завдання.

ст. 43-45 (письмово).

W.b.

ст. 17 Завдання A,  B (письмово).

ст. 18 Завдання A, B, C (письмово).

ст. 19 Завдання А, B (письмово).

ст. 20 Завдання C, D (письмово).

ст. 21 Завдання B, C (письмово)

Англійська мова ЗНО 2020 комплексне видання.

ст. 138, 139 Тести 165, 166 (письмово).

ЗНО підготовка англійська мова комплексне видання

ст. 111 Написати формальні листи 13, 14, 15 за зразками.

06.04 – 10.04

w.b., с. 26, вправа а, б, с, письмово
w.b., с. 27, вправа d, e, a письмово
w.b., c. 28, b, d, e письмово

Німецька мова

11-Б

06.04-10.04

Виконати впр.2,с.46 (письмово)

Arbeitheft Stunde  56-57

Stunde 58 In der Schule

Словникова робота с. 148

Виконати впр.4,5,с. 148-149(усно).

13.04-17.04

Stunde 59

Словникова робота

Виконати впр.2,с/ 151 (письмово), впр. 4,с. 152 (опрацювати текст)

Stunde 59

Arbeitheft Stunde 

Stunde 60

Словникова робота с. 153

Виконати впр.3,с. 153(письмово), повторити тиаблицю,

Впр.5,с. 154(читати, перекладати, виконати завдання до тексту)

27.04-30.04

Stunde 61

Повторити вивчену лексику

Arbeitheft Stunde 61

Stunde 62

Unsere Verstantlungen

C.157 – Словникова робота

Stunde 62

Arbeitheft Stunde 62

Впр.3,с. 158 (Читать, перекладать, скласти влісний діалог за зразком)

Впр.7,с. 159(письмово)

04.05-08.05

Stunde 63-64

Виконати впр.1,с.160 (письмово)

Stunde 63-64

Arbeitheft

Семестровий контроль з читання 

12.00 – 13.00

12.05-15.05

Семестровий контроль  аудіювання 12.05  10.00

Виконати подані завдання на платформі Classroom

Семестровий контроль письма  13.05 

10.00 – 11.00

Виконати подані завдання на платформі Classroom

18.05-22.05

18.05 Семестровий контроль усного мовлення 10.00 – 10.45

Повторити вивчену лексику

Повторити граматичний матеріал

Алгебра

11 – А

16.03 по 20.03

Опрацювати  тему 27 “Елементи комбінаторики”, тему 28 “Початки теорії ймовірностей та елементи статистики” (збірник ЗНО).

23.03 по 27.03

Опрпцювати тему 27 “елементи комбінаторики”, тему 28 ” почаьки теоріі ймовірностей та елементи статистики” (збірник зно)

https://zno.osvita.ua/mathematics/ – Тести ЗНО онлайн з предмета
«Математика»

30.03 по 03.04

Переглянути https://youtu.be/Cx1D0LdBTXE

06.04 по 10.04

Готуємося до ЗНО.

Переглянути

1) Розв’язання завдань ЗНО 2016 https://www.youtube.com/watch?v=me55RB2M8xw
2) Розв’язання завдання №33 (ЗНО 2016) https://www.youtube.com/watch?v=lWtrKHMcB7M
3) Розв’язання завдання №33 (ЗНО 2017) https://www.youtube.com/watch?v=9jPDsBOppX0&list=TLPQMDIwNDIwMjDhWGRrDMRXdA&index=5
4) Розв’язання завдання №33 (зно 2018) https://www.youtube.com/watch?v=v5z45KPExNU&list=TLPQMDIwNDIwMjDhWGRrDMRXdA&index=6
5) Розв’язання завдання № 32 (ЗНО 2017, стереометрія) https://www.youtube.com/watch?v=IkaLwKPT7gw
6) Розвязання завдання №25 (ЗНО 2018, задачі пастки) https://www.youtube.com/watch?v=_BbTmw90WmQ
7) Тригонометрія https://www.youtube.com/watch?v=3iSrsnAe-aM

13.04 по 30.04

Готуємося до ЗНО. Переглянути
1. ЗНО. Коротко про головне https://www.youtube.com/watch?v=lAKTNj8fpow
2. Підготовка до ЗНО, ДПА (Арифметична прогресія) https://www.youtube.com/watch?v=ClrH-3Q43zs
3. Підготовка до ЗНО, ДПА (Числа і вирази) https://www.youtube.com/watch?v=IDFAc9-NC_8
4. Підготовка до ЗНО (Розвязування текстових задач) https://www.youtube.com/watch?v=DE61H_9bdFY
5. Первісна. Інтеграл та його застосування https://www.youtube.com/watch?v=gUgraXMBizY
6. Вся алгебра 8 кл. в одной задаче. https://www.youtube.com/watch?v=kVKBzPd7Llc
7. Задачи з параметром https://www.youtube.com/watch?v=Bax1SvJDzu4&list=PLrjRyqN-7Kw5TukIAwRJg6LyhXUPdjfJV
8. Обчислення квадратного кореня в стовбчик https://www.youtube.com/watch?v=2cn0Jy5uRQ0

04.05 по 08.05

Готуємось до ЗНО. Переглянути та опрацювати:
1. ЗНО Математика | Як скласти ЗНО-2020 з математики https://www.youtube.com/watch?v=IcLKFzAj0wQ
2. Пробне ЗНО Математика 2019 Розв’язок задач https://www.youtube.com/watch?v=dCH9TCG1_Cc
3. Підготовка до ЗНО з математики 2020: «Дійсні числа. Відсотки. Трикутники» https://www.youtube.com/watch?v=LFSPpJ2KaEM
4. Готуємось до ЗНО з математики. ПЕРЕТВОРЕННЯ ВИРАЗІВ, урок № 1 https://www.youtube.com/watch?v=9Q9u2xrVGA4
5. Готуємось до ЗНО з математики 2016 №31 ЗНО 2015 поглиблений рівень https://www.youtube.com/watch?v=WN5TpbYS_QU
6. Розв’язування комбінаторних задач https://www.youtube.com/watch?v=N39TUZ_QXsI
7. Найбільше і найменше значення функції 10 клас https://www.youtube.com/watch?v=h6EPIScCNTc
8. Похідна та інтеграл. Заняття 5: Дослідження функції за допомогою похідної https://www.youtube.com/watch?v=waCyq4pXYuI
9. Об’єм тіла обертання. Інтеграл та його застосування https://www.youtube.com/watch?v=gUgraXMBizY

11 – Б   

(16.03-20.03)

Лінійні нерівності та нерівності вищих степені з однією зміною. Опрацювати додатковий матеріал,а також п.9,п.11 ЗНО.

з теми «Арифметична та геометрична прогресії».

https://www.youtube.com/watch?v=0uAHHdG991Q

https://www.youtube.com/watch?v=ZTbH7Jj2uGY

Повторення теми 21, виконання завдань ЗНО.

https://zno.osvita.ua/mathematics/ – Тести ЗНО онлайн з предмета
«Математика»

30.03 по 03.04

Переглянути https://youtu.be/Cx1D0LdBTXE

06.04 по 10.04

Готуємося до ЗНО.

Переглянути

1) Розв’язання завдань ЗНО 2016 https://www.youtube.com/watch?v=me55RB2M8xw
2) Розв’язання завдання №33 (ЗНО 2016) https://www.youtube.com/watch?v=lWtrKHMcB7M
3) Розв’язання завдання №33 (ЗНО 2017) https://www.youtube.com/watch?v=9jPDsBOppX0&list=TLPQMDIwNDIwMjDhWGRrDMRXdA&index=5
4) Розв’язання завдання №33 (зно 2018) https://www.youtube.com/watch?v=v5z45KPExNU&list=TLPQMDIwNDIwMjDhWGRrDMRXdA&index=6
5) Розв’язання завдання № 32 (ЗНО 2017, стереометрія) https://www.youtube.com/watch?v=IkaLwKPT7gw
6) Розвязання завдання №25 (ЗНО 2018, задачі пастки) https://www.youtube.com/watch?v=_BbTmw90WmQ
7) Тригонометрія https://www.youtube.com/watch?v=3iSrsnAe-aM

 

13.04 по 17.04

Готуємося до ЗНО. Переглянути
1. ЗНО. Коротко про головне https://www.youtube.com/watch?v=lAKTNj8fpow
2. Підготовка до ЗНО, ДПА (Арифметична прогресія) https://www.youtube.com/watch?v=ClrH-3Q43zs
3. Підготовка до ЗНО, ДПА (Числа і вирази) https://www.youtube.com/watch?v=IDFAc9-NC_8
4. Підготовка до ЗНО (Розвязування текстових задач) https://www.youtube.com/watch?v=DE61H_9bdFY
5. Первісна. Інтеграл та його застосування https://www.youtube.com/watch?v=gUgraXMBizY
6. Вся алгебра 8 кл. в одной задаче. https://www.youtube.com/watch?v=kVKBzPd7Llc
7. Задачи з параметром https://www.youtube.com/watch?v=Bax1SvJDzu4&list=PLrjRyqN-7Kw5TukIAwRJg6LyhXUPdjfJV
8. Обчислення квадратного кореня в стовбчик https://www.youtube.com/watch?v=2cn0Jy5uRQ0

04.05 по 08.05

Готуємось до ЗНО. Переглянути та опрацювати:
1. ЗНО Математика | Як скласти ЗНО-2020 з математики https://www.youtube.com/watch?v=IcLKFzAj0wQ
2. Пробне ЗНО Математика 2019 Розв’язок задач https://www.youtube.com/watch?v=dCH9TCG1_Cc
3. Підготовка до ЗНО з математики 2020: «Дійсні числа. Відсотки. Трикутники» https://www.youtube.com/watch?v=LFSPpJ2KaEM
4. Готуємось до ЗНО з математики. ПЕРЕТВОРЕННЯ ВИРАЗІВ, урок № 1 https://www.youtube.com/watch?v=9Q9u2xrVGA4
5. Готуємось до ЗНО з математики 2016 №31 ЗНО 2015 поглиблений рівень https://www.youtube.com/watch?v=WN5TpbYS_QU
6. Розв’язування комбінаторних задач https://www.youtube.com/watch?v=N39TUZ_QXsI
7. Найбільше і найменше значення функції 10 клас https://www.youtube.com/watch?v=h6EPIScCNTc
8. Похідна та інтеграл. Заняття 5: Дослідження функції за допомогою похідної https://www.youtube.com/watch?v=waCyq4pXYuI
9. Об’єм тіла обертання. Інтеграл та його застосування https://www.youtube.com/watch?v=gUgraXMBizY

Біологія

11 –  А, Б

(з 16.03 по 20.03,     з 30.03 по 03.04)
 
Опрацювати параграф 34-37.
* тести ЗНО 2019

Захист Вітчизни

11 –  А, Б

(з 16.03 по 20.03,     з 30.03 по 03.04)

1. Техніка накладання давлючої пов’язки.   

Підручник «Захист Вітчизни» 11 клас (Гнатюк) с. 117-119

2. Техніка накладання давлючої пов’язки.

Підручник «Захист Вітчизни» 11 клас (Гнатюк) с. 119-121

3. Тактична медицина.   Причини попереджувальних смертей при бойовій травмі. Етапи надання домедичної підготовки. Надання допомоги на етапі під вогнем (CUF, Care Under Fire).  План дій на етапі під вогнем. Техніка виносу пораненого з небезпечної зони.

Підручник «Захист Вітчизни» 11 клас (Гнатюк) с. 122-129

з 06.04 по 10.04

Ознаки життєзагрозливої зовнішньої кровотечі. Застосування турнікетів для кінцівок. Само- і взаємодопомога. Надання домедичної допомоги в зоні тактичних умов (TFC, Taktical Field Care)/ Послідовність дій за алгоритмом «MARCH». Загальні причини зміни стану свідомості.

Підручник «Захист Вітчизни» 11 клас (Гнатюк) с. 129-130

Тактична медицина.  Зупинка кровотечі, що загрожує життю. Принцип тампонування ран. Використання рекомендованих гемо статичних засобів. Використання компресійної пов’язки . Прямий тиск на рану. Відновлення та забезпечення прохідності дихальних шляхів. Виведення нижньої щелепи. Безпечне введення носового (назофарингеального) повітроводу. Визначення показань до проведення екстреного відновлення прохідності дихальних шляхів з допомогою хірургічного втручання (крікотиреотомії).

Підручник «Захист Вітчизни» 11 клас (Гнатюк) с. 130-132

 

з 13.04 по 17.04

Ознаки життєзагрозливої зовнішньої кровотечі. Застосування турнікетів для кінцівок. Само- і взаємодопомога.

Надання домедичної допомоги в зоні тактичних умов (TFC, Taktical Field Care),

Послідовність дій за алгоритмом «MARCH».

Загальні причини зміни стану свідомості.

Підручник «Захист Вітчизни» 11 клас (Гнатюк) с. 122-129

Зупинка кровотеч, що загрожує життю. Принцип тампонування ран. Використання рекомендованих гемо статичних засобів. Використання компресійної пов’язки. Прямий тиск на рану

Підручник «Захист Вітчизни» 11 клас (Гнатюк) с. 122-129.

з 08.05 по 15.05

Проникаючі поранення грудей. Огляд грудної клітини. Використання герметизуючи (оклюзійних) наклейок. Поранення легень. Напружений пневмоторакс.

Повний огляд пораненого, зупинка всіх інших видів зовнішніх кровотеч. Тактично значущі ознаки шоку в поранених.

Підручник «Захист Вітчизни» 11 клас (Гнатюк) с. 130-132

Надання домедичної допомоги при переломах, опіках, відмороженнях, проникаючому пораненні ока. Накладання шин. Застосування жорстокого щитка при травмі ока. Загальновійськовий набір пігулок.

Підготовка до евакуації. Документація.

Підручник «Захист Вітчизни» 11 клас (Гнатюк) с. 133-144

Геометрія

11 – А, Б

16.03 по 20.03

«Пряма та площини в просторі», тема 35, завдання з теми, ЗНО

«Декартові координати на площині та в просторі. Вектори на площині та в просторі».

Тема 42, завдання з теми , ЗНО

 

06.04 по 10.04

Готуємося до ЗНО.

Переглянути

1) Розв’язання завдань ЗНО 2016 https://www.youtube.com/watch?v=me55RB2M8xw
2) Розв’язання завдання №33 (ЗНО 2016) https://www.youtube.com/watch?v=lWtrKHMcB7M
3) Розв’язання завдання №33 (ЗНО 2017) https://www.youtube.com/watch?v=9jPDsBOppX0&list=TLPQMDIwNDIwMjDhWGRrDMRXdA&index=5
4) Розв’язання завдання №33 (зно 2018) https://www.youtube.com/watch?v=v5z45KPExNU&list=TLPQMDIwNDIwMjDhWGRrDMRXdA&index=6
5) Розв’язання завдання № 32 (ЗНО 2017, стереометрія) https://www.youtube.com/watch?v=IkaLwKPT7gw
6) Розвязання завдання №25 (ЗНО 2018, задачі пастки) https://www.youtube.com/watch?v=_BbTmw90WmQ
7) Тригонометрія https://www.youtube.com/watch?v=3iSrsnAe-aM

 

13.04 по 17.04

Готуємося до ЗНО. Переглянути
1. ЗНО. Коротко про головне https://www.youtube.com/watch?v=lAKTNj8fpow
2. Підготовка до ЗНО, ДПА (Арифметична прогресія) https://www.youtube.com/watch?v=ClrH-3Q43zs
3. Підготовка до ЗНО, ДПА (Числа і вирази) https://www.youtube.com/watch?v=IDFAc9-NC_8
4. Підготовка до ЗНО (Розвязування текстових задач) https://www.youtube.com/watch?v=DE61H_9bdFY
5. Первісна. Інтеграл та його застосування https://www.youtube.com/watch?v=gUgraXMBizY
6. Вся алгебра 8 кл. в одной задаче. https://www.youtube.com/watch?v=kVKBzPd7Llc
7. Задачи з параметром https://www.youtube.com/watch?v=Bax1SvJDzu4&list=PLrjRyqN-7Kw5TukIAwRJg6LyhXUPdjfJV
8. Обчислення квадратного кореня в стовбчик https://www.youtube.com/watch?v=2cn0Jy5uRQ0

04.05 по 08.05

Готуємось до ЗНО. Переглянути та опрацювати:
Готуємось до ЗНО-2019. Задача. Геометрія (з сюрпризом) https://www.youtube.com/watch?v=3hcKN-S_Yt0
Формули для знаходження площі трикутника https://www.youtube.com/watch?v=qbwMgyJ4MDQ
Підготовка до ЗНО та ДПА. Математика. Прикладні задачі. PISA https://www.youtube.com/watch?v=HXmEiIypGSs
ДПА 2015 Математика Варіант 4 частина 3 задача 3 https://www.youtube.com/watch?v=Iqxp4JVApUI