Українська мова

10 –  А, Б

(з 16.03 по 20.03,     з 30.03 по 03.04)

Переглянути відеофрагменти уроків з орфографії  https://www.youtube.com/watch?v=eIAs4j9GpP4

Пройти онлайн тестування на платформі Львівського РЦОЯО 

http://lv.testportal.gov.ua:8080/guide?subject=1%2C2&show=%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B6%D0%B8%D1%82%D0%B8

10 –  Б(Підопригора)

  з 06.04 по 10.04

Опрацювати п. 49, виконати впр.7 (С.160)

Опрацювавти п.50, 51, виконати впр. 7 (с.165)

  з 21.04 по 24.04

Закінчення іменників чоловічого роду ІІ відміни в родовому відмінку. Відмінкові закінчення іменників з конкретним і абстрактним значенням.

Опрацювати друковані зошити.

Написати словниковий диктант із 25 слів, одне слово ввести в просте речення, ускладнене одноріднми членами + синтаксичний розбір.

Скласти письмову розповідь про подорож Україною із зазначенням назв мешканців відвіданих місць, виділити закінчення ім. ІІ відміни.

  з 27.04 по 30.04

Скласти письмово робочі матеріали для формального есе: план, слова, указати рід, відміну групу ужитих іменників – назв мешканців відвіданих місць; розказати усне есе телефоном. Тема есе «Подорож Україною або світом».

  з 04.05 по 08.05

Опрацювати теми «Рід незмінюваних іменників», «Число іменників» за наявними посібниками та виконати практичні завдання, тести у зошитах із друкованою основою.

  з 11.05 по 15.05

Кличний відмінок іменників. Відмінювання по батькові та прізвищ. С26-31 посібника з друкованою основою, вправи і тести письмово.

  з 22.05 по 29.05

Виконати дві останні вправи в підручнику.

10 –   Б(1п. Спиця)

    з 06.04 по 10.04 (Спиця)

Опрацювати теми «Рід незмінюваних іменників», «Число іменників» за наявними посібниками та виконати практичні завдання, тести у зошитах із друкованою основою.

Завантажити (DOCX, 1.38MB)

    з 13.04 по 17.04(Спиця)

<<ТЕМА. Іменники, що мають лише форму однини або множини.>>>>

  з 21.04 по 24.04(Спиця)

<<ТЕМА. Відмінювання іменників I відміни. Закінчення іменників I відміни в орудному відмінку.>>

 

<<ТЕМА. Закінчення іменників чоловічого роду ІІ відміни в родовому відмінку.  Відмінкові закінчення іменників з конкретним та абстрактним   значенням.>>

Українська література

10 –  А, Б

(з 16.03 по 20.03,     з 30.03 по 03.04)

Переглянути відеофрагмент про життя і творчість Лесі Українки

Прочитати драму-феєрію “Лісова пісня”, 

Пройти онлайн тестування на платформі Львівського РЦОЯО 

http://lv.testportal.gov.ua:8080/guide?subject=1%2C10&show=%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B6%D0%B8%D1%82%D0%B8

https://padlet.com/tanua_spitsa_79/uy9hk50bflj4

10 –  А

 з 06.04 по 10.04

Скласти хронологічну таблицю життя Лесі Українки, опрацювати поезії зі збірки «На крилах пісень». https://m.youtube.com/watch?v=a0yrc-rcmAI

Прочитати драму-феєрію «Лісова пісня».* Написати міні-твір «Що єднає образ Мавки з Лесею Українкою?»

https://m.youtube.com/watch?v=W2ttQkuegb8

10 –  А (Спиця) 

з 13.04 по 17.04

<<ТЕМА. «Contra spem spero!» як світоглядна декларація сильної вольової особистості.  Символічність, романтичні образи, образотворчий прийом контрасту.>>>>

 

Інформатика

10 –  А, Б

(16.03-20.03, 23.03 – 27.03,  30.03-03.04)

Опрацювати презентації з теми Растровий графічний редактор Photoshop.

Завантажити (PPTX, 4.93MB)

Завантажити (PPTX, 9.3MB)

Переглянути відеоматеріал 

06.04-17.04

Photopea – безкоштовний онлайновий растровий редактор

Клацніть посилання https://www.photopea.com/ , щоб відкрити ресурс

Photoshop Online.

Клацніть посилання  https://online-photoshop.org/edit/, щоб відкрити ресурс

Файли для роботи в папці <<Обробка фотографій>>.

Опрацювати теоретичний матеріал з файлу Обробка цифрових фотографій.docx.

Оберіть зображення з папки і виконайте потрібні перетворення.

Надішліть файли.

Завантажити (DOCX, 6.09MB)

 

21.04-01.05

Завдання ретушування фотографій

  1. Опрацювати теоретичний матеріал файли: Ретушування фотографій.docx, ФотоРетуш.docx, Ретушування давніх фотографій.pptx.
  2. Виконати відновлення фотографії Старе зображення.jpg.
  3. Прибрати недоліки в файлах: Червоні очі.jpg, Портрет.jpg.
  4. Прибрати зайві об’єкти на фото: Прибрати огорожу.jpg, Прибрати канати.jpg.

Теоретичний матеріал та  файли для роботи знаходяться за посиланням:

https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1c0WxIa2-Cxjn7a9i-It_iqZA0e4PdOAm

04.05-15.05

Опрацюйте: 

Завантажити (DOCX, 152KB)

Встановіть програму  для 3-D моделювання на свій комп’ютер за посиланням:

<<SketchUp2016>>

Виконайте практичну роботу за зразком Намалювати стільчик, переглянувши відео: 

https://www.youtube.com/watch?time_continue=72&v=of8fUXj9v9A&feature=emb_title

На допомогу учню: 

Завантажити (DOCX, 958KB)

18.05-29.05

Завантажити (DOCX, 1.17MB)

Виконайте практичну роботу за зразком Намалювати чашку та Намалювати вазу, переглянувши відео: 

Трудове навчання

10 –  А, Б (Дівчата)

(16.03-01.05, 

04.05-08.05, 12.05-15.05, 18.05-22.05)

Завдання для учнів розміщується за посиланням Цікава справа (https://allavakula.blogspot.com/)

10 –  А, Б(Хлопці)

(16.03-01.05, 

04.05-08.05, 12.05-15.05, 18.05-22.05)

Завдання для учнів розміщується за посиланням

https://simmasternet.blogspot.com/?fbclid=IwAR054xgyeXG_7c92q9zAEVP0PEAlv8C5wvGNfG-xlwX2K-UZqaiIMpYRikw

Хімія

10 – А, Б

(з 16.03 по 20.03)

Опрацювати  параграф 35, 36, № 443, 446, 447

Урок

https://www.schoollife.org.ua/vuglevodyglyukozabudovaglyukozyyakaldegidospyrtutsyklichnaformaglyukozy-11-klashimiya/

Презентація https://naurok.com.ua/prezentaciya-vuglevodi-glyukoza-9-klas-23130.html

(з 30.03 по 03.04)

Тема :Складні вуглеводи: сахароза, крохмаль, целюлоза

Опрацювати: Параграф 26, № 410

(з 06.04 по 10.04)

Тема : Нітрогеновмісні органічні сполуки.

 Опрацювати: Параграф 227,28, виконати три завдання с. 170 (завдання позначені зеленим кольором) та три завдання с.174-175

13.04 -17.04

Дати письмові відповіді на запитання: (відповіді відправляти  на  платформу classroom)

Контроль знань з теми «Вуглеводи»

1.Укажіть функціональні групи, що входять до складу моле¬кули глюкози:

                а)—ОН  б) — NО2  в)  — СООН    г)  — СОН

2. За складом молекули глюкоза належить до:

           а) одноатомних спиртів; б) багатоатомних спиртів;

           в) альдегідів;                    г) альдегідо спиртів.

3. Укажіть відносну молекулярну масу глюкози:

           а) 60; б) 180; в) 182; г) 196.

4. Укажіть, якій кількості речовини відповідають 1800 г глюкози:

          а) 1 моль; б) 180 моль; в) 100 моль; г) 10 моль.

5. Зазначте твердження, що характеризують відмінність між глюкозою та фруктозою:

     а) молекули мають різну кількість атомів Карбону;

     б) молекули відрізняються кількістю гідроксигруп;

     в) у глюкози відсутня кетоногрупа;

     г) фруктозі не властива реакція «срібного дзеркала».

6. Глюкоза і фруктоза є:

           а) ізомерами;

           б) гомологами;

           в) оксигеновмісними речови¬нами;

           г) природними полімерами.

7. Зазначте фізичні властивості глюкози:

             а) тверда кристалічна речовина білого кольору;

             б) гірка на смак;

             в) солодка на смак;                              

              г) добре розчиняється у воді.

8. Зазначте хімічні властивості глюкози:

    а) взаємодіє з купрум(ІІ) гідроксидом за звичайної  температури;

    б) взаємодіє з купрум(ІІ) гідроксидом під час нагрівання;

    в) вступає в реакцію «срібного дзеркала»;

     г) взаємодіє з натрій хлоридом. 

     д) може відновлюватися

 Напишіть рівняння реакцій.

21.04 -24.04

1.Опрацювати параграфи 27,28

2.Переглянте відеоуроки

3. Переглянути відеоурок «Нітрогеновмісні сполуки»

 https://www.youtube.com/watch?v=co6Ae1Kn6io

27.04 -30.04

1.Опрацювати параграфи 29

2.Переглянути відеоурок «Нітрогеновмісні сполуки»

https://www.youtube.com/watch?v=co6Ae1Kn6io

3. Вміти відповідати на запитання після параграфа у відповідності до рівня складності.

04.05 -08.05

1.Опрацювати параграфи 30,31

2.Переглянути відеоурок «Нітрогеновмісні сполуки»

https://www.youtube.com/watch?v=co6Ae1Kn6io

3. Вміти відповідати на запитання після параграфа у відповідності до рівня складності.

12.05 -15.05

 1.Повторити параграфи 27-31

2.Підготуватися до підсумкової контрольної роботи (орієнтовно 15.05.2020)

18.05 -22.05

 Підготуватися до контрольної роботи «Органічні сполуки», яка відбудеться

18 травня 12.00-12.45

 

Історія України

10 – А, Б

(з 16.03 по 20.03,     з 30.03 по 03.04)

Теми

Домашнє завдання

Українські землі у складі Польщі, Чехословаччини та Румунії.

Опрацювати параграфи 28, 29.Заповнити таблицю в зошиті

Країна

Які землі входили

Економіка

Політика

Суспільство

Політика

   
         

 з 06.04 по 10.04

Початок Другої світової війни.

Опрацювати параграф 30.

Скласти складний  план параграфа.

Письмово завдання 5, с.207 (в зошиті)

 з 13.04 по 17.04

Початок радянсько-німецької  війни. Окупація України.

Опрацювати параграф 31.

Скласти складний  план параграфа.

Читати параграф 32, повторити  параграф 24, 27.

Практична робота «Окупаційний режим в Україні» буде проведена 23 квітня.

 з 27.04 по 30.04

Розгортання руху Опору в Україні.

Опрацювати параграф 32.

Скласти складний  план параграфа,

 повторити  параграф 3.

Підготувати презентацію «Рух Опору в країнах Європи та в Радянському Союзі: спільне і різне.»

 з 12.05 по 17.05

Вигнання з України нацистських окупантів.

Завершення Другої світової війни. Ціна перемоги.

Опрацювати параграфи 34, 35.

Скласти хронологічну таблицю з теми «Вигнання з України нацистських окупантів.»

Скласти сенкан : «9 травня.»

Повторити параграфи 11-16.

з 18.05 по 24.05

Урок узагальнення знань до курсу.

Повторити конспект за матеріалом курсу.

Скласти  складний  план із 7 пунктів з теми: «Головні події на українських землях в  ХХ ст.»

Географія

10 –  А, Б

(з 16.03 по 20.03
 
Параграфи 34 – 36, за планом охарактеризувати склад регіону, природні ресурси та населення.
з 30.03 по 03.04

1.Опрацюйте параграфи 35 – 38  підручника

2. Запишіть у зошит особливості ЕГП країн Америки.

3. Складіть у зошиті таблицю

Міське населення Америки

Найбільші міські агломерації Америки

Магаполіси Америки

Назва

Країна, у якій розташована

Назва

Найбільші міста, які формують

Країна, у якій розташований

Нью-Йорк

 

Бос-Ваш

   

Мехіко

 

Чипітс

   

Лос-Анджелес

 

Сан-Сан

   

Буенос-Айрес

 

Ріо-Сан

   

Ріо-де-Жанейро

       

4.Запишіть у зошит особливості економіки країн Америки

5. За картами атласу та текстом параграфа дослідіть розміщення провідних секторів обробної промисловості Америки. Результати занесіть до таблиці.

Промислові сектори

Електро-енергетика

Машино-будування

Чорна металургія

Кольорова металургія

Хімічне виробництво

Країни

         

 

з 06.04 по 10.04

«Сполучені Штати Америки»

  1. Опрацюйте параграфи 39 – 40 підручника
  2. Перегляньте відео-урок з поданої теми: https://www.youtube.com/watch?v=enC-q1xA8jc&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3gH9WF–70seLX8bA6He6AihCqD3d3KpX4PUgJgaNy0ZILMAUOJxR5Xik
  3. Додатково опрацюйте ОІС (додаються).
  4. Користуючись ОІС, запишіть у зошит особливості сучасного постіндустріального розвитку США.
  5. Заповніть у зошиті таблицю.

Вторинний сектор економіки США

Провідні виробництва

Райони / центри розміщення

Стисла характеристика

 

 

 

з 13.04 по 17.04

Завантажити (DOCX, 16KB)

 

з 21.04 по 24.04

Завантажити (DOCX, 197KB)

з 27.04 по 30.04

Завантажити (DOCX, 2.59MB)

 з 04.05 по 08.05

Завантажити (DOCX, 1.37MB)

 з 18.05 по 22.05

«Країни Африки»

  1. Опрацюйтепараграфи 46, 47 підручника
  2. Перегляньтевідео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=AzKqIrieXXY

https://www.youtube.com/watch?v=tJAb_JxI42I

  1. Складітьпорівняльну таблицю «Види діяльності, що визначають спеціалізацію країн ПАР і Єгипту».

 

Сектори економіки

Види діяльності

Єгипет

ПАР

Первинний

Сільське господарство

Рослинництво: пшениця, рис, кукурудза; томати, цитрусові; тваринництво: слабо розвинене; розводять птицю, велику рогату худобу, буйволів, кіз, верблюдів.

Рослинництво, садівництво, виноградарство.

Тваринництво: переважає вівчарство.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вторинний

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Третинний

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Алгебра

10 –   А

з 16.03 по 20.03
п. 32, №32.7-32.17; 32.20; 32.35-32.38. 
п.33, №33.1-33.10.
з 30.03 по 03.04
п.36, вивчити формули похідних, № 36.3-36.7, 36.9, 36.11, 36.12.
з 06.04 по 10.04
п.37, вивчити правила, №37.2, 37.4, 37.6, 37.7, 37.13, 37.20
з 13.04 по 17.04
п. 38 опрацювати, № 38.2, 38.4, 38.10, 38.12, 38.16 38.32
з 21.04 по 24.04
працювати п 39, 40, виконати вправи № 39.2, 39.11, 40.2, 40.7, 40.11
з 27.04 по 30.04
Тести по попередній темі 28.04 об 11.00 , опрацювати п. 41 , 42. Виконати вправи № 41.2 , 41.8 , 42.2 , 42.8
з 04.05 по 08.05
4.05 об 11.00 к/р. Опрацювати п43 , № 43.2 , 43.7
з 12.05 по 15.05
13.05 об 11.00 к/р , повторити &2-4 , №11.27 , 13.4 , 10.6 , 26.11 , 31.7,



10 –   Б

( 16.03 )

Задачі на миттєву швидкість і дотичну до графіка функції.

Опрацювати §3 п.18, скласти конспект, розібрати задачі, розв’язати  № 18.2, 18.4, 18.6*,відправити розв’язки вчителю.

( 18.03 )

Поняття похідної.

Опрацювати §3 п.19, скласти конспект, вивчити таблицю похідних; розв’язати № 19.2, 19.4, 19.6*,пройти онлайн-тест, результати відправити вчителю; переглянути відео-урок.

https://www.youtube.com/watch?v=GDZcu_70h-k

https://naurok.com.ua/test/pohidna-elementarnih-funkciy-48601.html

( 30.03 )

Правила обчислення похідних.

Опрацювати §3 п.20, скласти конспект, переглянути відео-урок, розв’язати  № 20.2, 20.4, 20.6. 20.10,відправити розв’язки вчителю .

https://www.youtube.com/watch?v=6PRnax3EQps

(01.04 )

Правила диференціювання . Розв’язування вправ.

Повторити §3 п.18-20,  розв’язати № 20.8, 20.09, пройти онлайн-тест  результати відправити вчителю; переглянути відео-урок.

https://www.youtube.com/watch?v=6PRnax3EQps

https://naurok.com.ua/test/pohidna-praktichniy-blok-2880.html

з 06.04 по 10.04

Самостійна робота з теми: «Правила обчислення похідних».

Повторити  §3 п.19, 20, виконати онлайн самостійну роботу, відправити вчителю .

Рівняння дотичної до графіка функції.

Опрацювати §3 п. 21,  розв’язати № 21.1, 21.3,  відправити вчителю; переглянути відео-урок.

https://www.youtube.com/watch?v=3J-KfruTRLI

https://www.youtube.com/watch?v=Z8Fy_sEqxjE

https://www.youtube.com/watch?v=yAnxzLuIavk

з 13.04 по 17.04

Розв’язування вправ на рівняння дотичної до графіка функції.

Повторити §3 п. 21,  розв’язати № 21.2, 21.5,  відправити вчителю.

Ознака зростання і спадання функцій.

Опрацювати §3 п. 22, переглянути відео-урок,  розв’язати № 22.1,  відправити вчителю.

https://www.youtube.com/watch?v=WnwgWM2j4P4

https://www.youtube.com/watch?v=bEOBfrsc5Kc

з 21.04 по 24.04

Ознака зростання і спадання функцій. Розв’язування вправ.

Повторити §3 п. 22, переглянути відео-урок,  розв’язати № 22.4,  відправити вчителю.

https://www.youtube.com/watch?v=WnwgWM2j4P4

https://www.youtube.com/watch?v=bEOBfrsc5Kc

з 27.04 по 30.04

Точки екстремуму.

Опрацювати §3 п. 23, скласти конспект, переглянути відео-уроки,   розв’язати № 23.1, 23.3,  відправити вчителю.

https://www.youtube.com/watch?v=ip1ZxESP7PQ

https://www.youtube.com/watch?v=zKxjR6UdvoE

https://www.youtube.com/watch?v=aO9BIG7cAoU

Найбільше та найменше значення функції на відрізку.

Опрацювати  §3 п. 24, скласти конспект, переглянути відео-уроки,  розв’язати № 24.1,  відправити вчителю.

https://www.youtube.com/watch?v=k6tfeduZ2OU

https://www.youtube.com/watch?v=iaqmrpUZcbM

https://www.youtube.com/watch?v=DAxYPouPtSo

з 04.05 по 08.05

Розв’язування прикладних задач.

Опрацювати §3 п. 24, переписати та розібрати Задачу 2 стор.129,  переглянути відео-уроки,   розв’язати № 24.3,  відправити вчителю.

https://www.youtube.com/watch?v=T9rtR5f6Pi0

https://www.youtube.com/watch?v=qpH_sSgFk5M

Самостійна робота.

Повторити  §3 п. 22-24, виконати самостійну роботу, відправити вчителю в classroom .

з 12.05 по 15.05

Застосування похідної до дослідження функції та побудови графіків функції.

Опрацювати  §3 п. 25, записати план дослідження, розібрати приклад стор. 132, переглянути відео-уроки,  розв’язати № 25.1 (1),  відправити вчителю.

https://www.youtube.com/watch?v=B3MR3wI3Ix4

https://www.youtube.com/watch?v=sokoBdHXbVc

https://www.youtube.com/watch?v=9iFXQrFTixI

з 18.05 по 22.05

Застосування похідної до дослідження функції та побудови графіків функції.

Повторити  §3 п. 25,  розв’язати № 25.1 (2),  відправити вчителю.

Контрольна робота.

Виконати  контрольну,   відправити вчителю в classroom .

з 25.05 по 29.05

Повторення. Функції та їх властивості.

Повторити  §1 п. 2-7, виконати завдання вчителя, переглянути відео-уроки.

https://www.youtube.com/watch?v=-YuUIyG1XPU

https://www.youtube.com/watch?v=7oR1OUAqO5s

Повторення . Тригонометричні вирази.

Повторити §2 п. 12-14, № 12.1, 13.1, відправити в вайбер.

Повторення. Координати і вектори у просторі.

Повторити § 5, 6, № 42.14

 

Геометрія

10 – А

30.03-03.04

п.13, № 13.4, 13.6, 13.12, 13.17, 13.19, 13.25.

06.04-10.04

п13. № 13.27, 13.29, 13.31.

13.04-17.04

п.14, 15 опрацювати, №14.8, 14.10, 14.18, 14.28, 15.3, 15.5, 15.8

21.04-24.04

Опрацювати п16, 17 , виконати вправи № 16.6 , 16.14, 16.16 , 16.18 , 16.25 , 17.10 , 17.12 , 17.14 , 17.16 , 17.20

27.04-30.04

Тестування понеділок, 27.04 об 11.00. Опрацювати п.18 , 19 , виконати № 18.6 , 18.27 , 19.5 , 19.9 , 19.13 , 19.15

04.05-08.05

5.05 об 11.00 с/р , опрацювати п.20-22 , №20.4 , 20.10 , 20.15 , 20.25 , 21.10 , 21.12 , 21.15 ,22.2 ,22.5

12.05-15.05

14.05об 11.00 к/р,
повторити& 2-3 , вправи №23.21 , 23.40 , 23.62 , 23.77




10 – Б

( 17.03 )

Дії з векторами.

Повторити §6 п.42, пройти онлайн-тест з сайту  naurok, відправити результат учителю.

https://naurok.com.ua/test/vektori-u-prostori-dovzhina-vektora-koordinati-vektora-kolinearnist-vektoriv-37731.html

( 19.03 )

Розв’язування вправ на вектори.

Повторити §6 стор. 232-233, розв’язати № 42.17, відправити вчителю.

( 31.03 )

Симетрія відносно початку координат та координатних площин. Розв’язування вправ.

Переглянути відео-урок, презентацію з теми, скласти конспект за презентацією, виконати домашнє завдання з презентації,  відправити  учителю.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-urok-doslidzhennya-simetriya-u-prostori-ta-vlastivosti-97662.html

https://www.youtube.com/watch?v=HvD2ASvJWxw

( 02.04 )

Повторення з теми: «Просторові фігури. Паралельність прямих і площин».

Повторити §4 п.28, 29, пройти онлайн-тест з сайту  naurok, відправити результат учителю;  розв’язати №  29.4, 29.11, відправити вчителю, переглянути відео-урок.

https://www.youtube.com/watch?v=TG9HBWwV51k

https://naurok.com.ua/test/paralelne-proektuvannya-zobrazhennya-prostorovih-figur-na-ploschini-23918.html

06.04-10.04

Контрольна робота з теми: « Координати і вектори».

Виконати онлайн контрольну роботу, відправити  учителю.

Повторення з теми: «Побудова перерізів».

Повторити §4 п.28, 29,  переглянути відео-урок,  виконати домашню самостійну роботу з сайту,  відправити учителю.

https://www.youtube.com/watch?v=ZaUrgVkkYHQ

д.з.  https://sites.google.com/site/vivcaemomatematikurazom/geometria/10-klas

13.04-17.04

Побудова перерізів.

Повторити §4 п.28, 29,  переглянути відео-урок,  виконати домашню самостійну роботу з сайту,  відправити учителю.

https://www.youtube.com/watch?v=Zw9HbTyCfeU

https://www.youtube.com/watch?v=JiwbTfJa3Y0

Повторення з теми: «Перпендикулярність прямої та площини».

Повторити §5 п. 33, 34,  переглянути відео-урок,  записати задачі з відео в зошит, розібрати.

https://www.youtube.com/watch?v=BDcb0-_mfI0

https://www.youtube.com/watch?v=C_D40UwH1Gw

21.04-24.04

Повторення. Перпендикулярність  прямої та  площини.

Повторити §5 п.34,  переглянути відео-урок,  № 34.4. 34.5,  відправити учителю.

https://www.youtube.com/watch?v=BDcb0-_mfI0

https://www.youtube.com/watch?v=S_6wAZA-MnU

Повторення з теми: «Перпендикуляр і похила».

Повторити §5 п. 35,  переглянути відео-урок,  № 35.1, 35.2, 35.3, відправити учителю.

https://www.youtube.com/watch?v=miKzvNUIPIM

https://www.youtube.com/watch?v=Xnfi2mMu87w

27.04-30.04

Повторення. Кут між прямою та площиною.

Повторити §5 п.36, переглянути відео-уроки,  № 36.1, 36.6,  відправити учителю.

https://www.youtube.com/watch?v=_0XEHZxw-0E

https://www.youtube.com/watch?v=P87o8g2JayQ

Повторення. Двогранний кут. Кут між площинами.

Повторити §5 п. 37,  переглянути відео-уроки,  № 37.2, 37.3, відправити учителю.

https://www.youtube.com/watch?v=z_BWSNShwjg

https://www.youtube.com/watch?v=I8To-R4mRJI

04.05-08.05

Повторення. Теорема про три перпендикуляри.

Повторити §5 п.35, переглянути відео-уроки,  № 35.4, 35.6,  відправити учителю.

https://www.youtube.com/watch?v=_r9TPkR5LHw

https://www.youtube.com/watch?v=TKI4uH79c64

Повторення. Самостійна робота.

Виконати самостійну роботу, відправити учителю в classroom.

12.05-15.05

Повторення. Прямокутні координати у просторі.

Повторити §6 п.38, переглянути відео-уроки, розв’язати № 38.1, 38.5,  відправити учителю.

https://www.youtube.com/watch?v=ydA8vRrW4Gk

https://www.youtube.com/watch?v=-FWtWPTg0To

Повторення. Прямокутні координати у просторі.  Розв’язування задач.

Повторити §6 п. 38,  переглянути відео-уроки,  № 38.7, 38.20, відправити учителю.

з 18.05 по 22.05

Повторення. Вектори у просторі.

Повторити §6 п.39, 40,  переглянути відео-уроки,  № 39.8, 39.10,  відправити учителю.

https://www.youtube.com/watch?v=M3fOsAWAth0

https://www.youtube.com/watch?v=g_Qv0LhVUlw

https://www.youtube.com/watch?v=22K491v7RqI

Повторення. Контрольна робота.

Виконати  контрольну,   відправити вчителю в classroom.

Англійська мова

10-А (Єрмоленко)

16.03 – 24.03

Modal verbs

https://www.youtube.com/watch?v=WEJdcpveyjM&feature=youtu.be

National geograghic learning

Close-up

Student book c. 70-71 (Task A-E)

Work book c. 38-39 Task (A-E)

Instagram, Telegram, Viber

01.04

Опрацювати нові слова с.169
Виконати вправу 6, с.1659-170, впр.1, с.173.

06.04 – 10.04 

Художнє мистецтво.

Опрацювати слова на с. 179.

Впр.3, с.179 (письмово). Вивчити напам’ять. Можна із власними змінами.

Впр.4, с.180-181.(усно)

Опрацювати матеріал вправи 1, с.183.

Вправа 6, с. 185 (усно), вправа 7, с.185 Написати есе. Скинути у Viber або у Classroom.

13.04 – 17.04 

Художнє мистецтво.

Ознайомитися з правилами та прикладами  написання есе. С.183. 185-186. Написати есе «Роль мистецтва в житті людини.»

21.04 – 24.04 

Sport.

Ознайомитися з новою лексикою на с. 198, 202. Записати в словники, вивчити.

Виконати впр.3,4 ( усно), впр.5 (письмово) с. 198-200

Повторити граматику. Засоби вираження майбутньої дії. Впр.1,с.203 (усно)

Виконати впр. 2, с.204, впр.5, с.205 (письмово).

27.04 – 30.04 

Sport.

Listening

https://drive.google.com/drive/folders/1XGnYbuIEc7Xia1tbmRgLADdNzU5dNoKx     № 33 Виконати впр.4,5 ( письмово), с. 207-208

Підготувати письмове повідомлення за прослуханим текстом.

Ознайомитися з новою лексикою на с. 210. Записати в словники, вивчити.

Впр4, с 211 (письмово)

04.05 – 08.05

Sport.

Підготувати письмове повідомлення за переглянутим фільмом. (12-15 речень)

https://www.youtube.com/watch?v=NKNQpaRAJEg

Записати 10 речень у пасивному стані (по одному на кожен час). 




10-Б 

16.03 – 24.03

ст. 132 Завдання  A, B, C.

ст. 231 Аудіювання 5.1

ЗНО підготовка англійська мова комплексне видання:

ст. 231 Завдання B, С

ст. 135, 136 Завдання 92-97.

cт. 135 Повторити правила вживання прямої і непрямої мови.

06.04 – 10.04 (Чорна)

Close Up

Students Book c. 77 ( Завдання A-D)

Work Book c.42 (Завдання. B, C), c.41 (Завдання A)

Close Up

Students Book c. 79 ( Завдання Н) написати звіт.

Вивчити правила Writing Regerence, c.184 (Students Book)

Close Up

Students Book c. 81-82 ( Review 3).

Повторити вивчений лексичний мінімум з теми

Close Up

Work Book c. 44-45 ( Review 3).

Повторити вивчений лексичний мінімум та граматичний матеріал  з теми

13.04 – 17.04 (Чорна)

Close Up

Students Book c. 84-85 ( Завдання A-Е) Опрацювати текст. Словникова робота

Close Up

Work Book c. 46 Опрацювати текст, словникова робота.

С. 47 ( Завдання до тексту) письмово

Close Up

Students Book c. 86 (A-D)

Повторити вивчений лексичний мінімум

Close Up

Work Book c. 47 ( A-C).

Повторити вивчений лексичний мінімум та граматичний матеріал

27.04 – 30.04 (Чорна)

Close Up

Right or Wrong

Listening

Students Book c. 88 ( Завдання A-C)

Close Up

Right or Wrong

Listening

Work Book c. 48 ( Завдання A-B)

Close Up

Students Book  c. 89 (Ideas Focus)

Підготувати монологічне повідомлення

04.05 – 08.05 (Чорна)

Close Up

Опрацювати Grammar Focus p.170 (7.3)

Students Book c. 90 ( Завдання C-D)

Close Up

Work Book c. 49 (Завдання А-В)

Повторити граматичний матеріал Grammar Focus p.170 (7.3)

Close Up

Students Book c. 91 (A-С)

Повторити вивчений лексичний мінімум

Close Up

Work Book c. 49 ( A-В).

Повторити вивчений лексичний мінімум та граматичний матеріал

12.05 – 15.05 (Чорна)

Close Up

Students Book c. 91 (A,B)

C.92 (Exam Task)

 Опрацювати правила написання формального листа

Close Up

Work Book c. 51 (B)

Повторити вивчений лексичний мінімум

18.05 – 22.05 (Чорна)

18.05 Семестровий контроль аудіювання 10.00 – 10.45

Повторити вивчену лексику

Повторити граматичний матеріал Grammar Focus

20.05 Семестровий контроль письма  10.00 –10.45

06.04 – 10.04 (Бондаренко)

с. 134, вправа 1, усно
с. 134, перекласти слова і словосполучення
с. 135, вправа 2(а)
с. 137, вправа 1

 

Німецька мова

10 – А (Мельник)

06.04-10.04

  • Опрацювати с.115-118;
  • Moderne Kommunikationsmittel; Was kann ein Handy?;

***виконати письмово  вправи 3(b), 6 – с.116; 6, – с.118;

10 – А (Мельник)

13.04-17.04

  • Опрацювати с.150-157;
  • Unsere Tiere; Körperteile der Tiere; Mein Lieblingstier;

***виконати письмово  вправи 2, 4, 5 – с.74; 3, 4 – с.75; 2, 4 -с.76;

Наука і прогрес

  • Опрацювати с.119-122;
  • Soziale Netzwerke;
  • Das Internet – Vor- und Nachteile;

***виконати письмово  вправи  6 – с.120; 5, 6, – с.122;

21.04-24.04(Мельник)

Наука і прогрес

  • Опрацювати с.123-128;
  • Wichtige Entdeckungen und Erfindungen;
  • Autos – umweltbelastend oder nicht?;

***виконати письмово  вправи  4 – с.125; 7 – с.126; створити презентацію – впр. 6 – с.128.

27.04-30.04(Мельник)

  • Опрацювати с.129-131;
  • Wiederholung;
  • Projekt: „Die beliebtesten sozialen Netzwerke in der Ukraine“

***виконати письмово  вправу  3 – с.129.

04.05-08.05(Мельник)

  • Опрацювати с.132-136;
  • Was machst du, wenn…?
  • Trübes Wetter, trübes Stimmung?

***виконати письмово  вправу  8 – с.133, 6,7 – с.136.

10 – Б 

06.04-10.04

Stunde 63

 Підготувати опис пори року. Словникова робота

Stunde 64

Монологічне повідомлення про пору року.

Arbeitheft Stunde 64

Stunde 65

Die Reisen Plannen

Словникова обота, с. 168

Виконати впр.3,с. 168 (читать. перекладать), Вивчити таблицю, с. 169

13.04-17.04 (Чорна)

Stunde 66

Словникова робота

Впр3,с. 173(опрацювати текст, псьмово виконати завдання до тексту)

Stunde 66

Повторити вивчену лексику

Arbeitheft Stunde 66

Stunde 67

Словникова обота, с. 174

Виконати впр.3,с. 174 (письмово),

Впр.6,с. 175 (читати, перекладати, виконати завдання до тексту)

27.04-30.04 (Чорна)

Stunde 68

Повторити вивчену лексику

Arbeitheft Stunde 68

Stunde 69

Unsere Hauptstadte

Словникова робота, с 179

Впрю3,с. 180 (читать, перекладать), впр.4,с. 180(письмово)

Підготувати монологічне повідомлення за впр.6,с. 181

Stunde 69

Arbeitheft Stunde 69

04.05-08.05 (Чорна)

Stunde70

Словникова робота

Впр2,с. 182 (Eine Geschichte   schreiben)

Stunde 70

Повторити вивчену лексику

Arbeitheft Stunde 70

Семестровий контроль з читання 

11.00 – 12.00

12.05-15.05 (Чорна)

Семестровий контроль читання 12.05  – 09.00

Виконати подані завдання на платформі Classroom

Семестровий контроль  аудіювання 14.05 

09.00 – 10.00

Виконати подані завдання на платформі Classroom

Семестровий контроль читання 14.05 

10.00 – 11.00

Виконати подані завдання на платформі Classroom

18.05-22.05 (Чорна)

18.05 Семестровий контроль письма 09.00 – 09.45

Повторити вивчену лексику

21.05 Семестровий контроль усного мовлення 09.00 – 09.45





13.04-17.04(Мельник)

«Природа і навколишній світ»

  • Опрацювати с.158-163;
  • Landschften;
  • Wie wird das Wetter?;

***виконати письмово  вправи 2, 2, 4, – с.77; 1, 2, 3, 5 – с.78; (Робочий зошит)

21.04-24.04(Мельник)

«Природа і навколишній світ»

  • Опрацювати с.164-167;
  • Wie wird die Natur?;
  • Wiederholung;

***виконати письмово  вправи 1, 4, – с.79; 1 b), 2, 3, 4 – с.80-81; (Робочий зошит)

27.04-30.04(Мельник)

  • Опрацювати с.168-173;
  • Die Reise planen;
  • In einer Jugenherberge;

***виконати письмово  вправи 1, 4, – с.82; 1, 2, 3 – с.83

(Робочий зошит)

04.05-08.05(Мельник)

  • Опрацювати с.174-178;
  • Deutsche Städte;
  • Mein Heimatland;

***виконати письмово  вправи 1, 2, 3 – с.84; 1, 3 – с.85

(Робочий зошит)

Фізика

10 –  А, Б

(з 16.03 по 20.03)

Параграф 26-30, (повторити), виконати завдання для самоперевірки.
Опрацювати параграф 31, впр.31, п.3-7
Читати параграф 32, впр.32, п.4, 5
Читати параграф 33, впр. 33, п. 3-5

з 30.03 по 03.04

повторити параграф 33, виконати самостійну роботу, опрацювати параграф 34.

з 13.03 по 17.04

Виконати контрольну роботу з теми “Молекулярна фізика”, ( Властивості рідин, твердих тіл).

з 21.04 по 30.04

Опрацювати параграф 36, 37, вправа 36 (4,5); 37 (2,4)

з 04.05 по 05.05

Виконати самостійну роботу,
Опрацювати параграф 38, впр.38 (1,3)

з 05.05 по 08.05

Повторити параграф 38, опрацювати параграф 39 (2, 3), скласти конспект.

з 12.05 по 18.05

Опрацювати параграфи 40-41, скласти конспект.

 

Біологія

10 –  А, Б

(з 16.03 по 20.03,     з 30.03 по 03.04)

Опрацювати § 32, 33, 34, 35.

Виконати тест:

Закономірності спадковості | Тест з біології – «На Урок»

naurok.com.ua › тести › біологія ›

Презентація:

Презентація “Мутації та їхні властивості. Поняття … – На Урок

naurok.com.ua › … › біологія › 10 клас

Урок «Закономірності спадкової мінливості людини …

naurok.com.ua › бібліотека › біологія

06.04 по 24.04

  1. Опрацювати § 37-42, стор.160-161.
  2. У робочому зошиті скорочено скласти план-конспект опрацьованого матеріалу.
  3. Опрацювати презентації (за бажанням):

презентація “Генетичний моніторинг в людських спільнотах”;

https://naurok.com.ua/prezentaciya-genetichniy-monitoring-v-lyudskih-spilnotah-118315.html

презентація “Закономірності мінливості людини”;

https://naurok.com.ua/prezentaciya-zakonomirnosti-minlivosti-lyudini-96452.html

презентація “Сучасні завдання медичної генетики”;

https://naurok.com.ua/prezentaciya-suchasni-zavdannya-medichno-genetiki-118448.html

презентація “Медична генетика. Спадкові захворювання”.

https://naurok.com.ua/urok-ta-prezentaciya-dlya-9-klasu-medichna-genetika-spadkovi-zahvoryuvannya-21020.html

  1. Виконати тести:

тест  «Закономірності спадковості та мінливості людини»;

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=617023

тест «Мутації та їхні властивості»;

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=284559

тест «Медична генетика. Спадкові хвороби та вади людини».

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=257430

  1. Створити ПРОЕКТ (один на вибір): буклет, постер, презентація тощо.

Орієнтовні теми: Скринінг-програми для новонароджених.

27.04 по 30.04

Опрацювати параграф 43-46

https://www.youtube.com/watch?v=E6u2K7FtFJY

Виконати тести

10Б  Репродукція та розвиток

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=337106

https://classroom.google.com/ 

код класу 3tpqf5p

12.05 по 29.05

Опрацювати параграф 47-52

Скласти схему  “репродукція та розвиток організмів” у зошиті.

Переглянути Презентація “РЕПРОДУКЦІЯ ЯК МЕХАНІЗМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕРЕРВНОСТІ ІСНУВАННЯ ВИДІВ”

https://naurok.com.ua/prezentaciya-reprodukciya-yak-mehanizm-zabezpechennya-bezperervnosti-isnuvannya-vidiv-106457.html

Виконати тест   https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=491334 до 25.05

Захист Вітчизни

10 –  А, Б

(з 16.03 по 20.03,     з 30.03 по 03.04)
1. Тема уроку. Причини виникнення та класифікація надзвичайних ситуацій. Загальні ознаки надзвичайних ситуацій. Рівні надзвичайних ситуацій. Джерела небезпечних ситуацій у військовий час.

Підручник «Захист Вітчизни» 10 клас (Герасімов) с. 180-187

2. Тема уроку. Надзвичайні ситуації, які характерні для регіону., їх наслідки для життєдіяльності населення та суб’єктів господарювання.

Підручник «Захист Вітчизни» 10 клас (Герасімов) с. 188-197

3. Тема уроку. Потенційно небезпечні об’єкти міста (району) та їх коротка характеристика

Підручник «Захист Вітчизни» 10 клас (Герасімов) с. 198-202

з 06.04 по 10.04

Попередження виникнення можливих надзвичайних ситуацій

Підручник «Захист Вітчизни» 10 клас (Герасімов) с. 198-202/

Рятувальний ланцюжок при раптовій зупинці серця. Алгоритм дій.

Основні правила та порядок проведення реанімації.

Звільнення дихальних шляхів від сторонніх предметів – западання язика, нижньої щелепи, слизу, води тощо – та відкриття верхніх дихальних шляхів (підняти підборіддя та висунути нижню щелепу).

Підручник «Захист Вітчизни» 10 клас (Герасімов) с. 203-209

з 13.04 по 17.04

Рятувальний ланцюжок при раптовій зупинці серця. Алгоритм дій.

Основні правила та порядок проведення реанімації.

Звільнення дихальних шляхів від сторонніх предметів – западання язика, нижньої щелепи, слизу, води тощо – та відкриття верхніх дихальних шляхів (підняти підборіддя та висунути нижню щелепу).

Підручник «Захист Вітчизни» 10 клас (Герасімов) с. 210-212

Штучне дихання – його різновиди, методика та техніка проведення штучної вентиляції легенів. Непрямий масаж серця, як спосіб відновлення діяльності серцево-судинної системи, методика його виконання.

Підручник «Захист Вітчизни» 10 клас (Герасімов)  с. 212-215

з 08.05 по 15.05

Види кровотеч. Неконтрольована кровотеча найбільше поширена причина серед попереджувальних смертей після травматичного ушкодження. Алгоритм дій при кровотечі.

Підручник «Захист Вітчизни» 10 клас (Герасімов) с. 219-222

Зарубіжна література

10 –  А, Б

(з 16.03 по 20.03)
Опрацювати с.133-138; 139-145.   Читаємо твір Оскара Вайльда “Портрет Доріана Грей”. Переглянути кінофільм за вибором (існує більш ніж 30-ти екранізацій).
 
06.04 – 10.04
 
Опрацювати с.147-149, аналізувати поетичний твір «Альбатрос» с.155.
 
13.04 – 17.04

Поль Верлен. Поезії. Естетичні погляди поета у вірші «Поетичне мистецтво». Зображення пейзажів природи і душі в «Осінній пісні». Сугестивність, музикальність, живописність  лірики.

Опрацювати с.160-167, виразне читання та аналіз поетичних творів. Відповісти на питання 1,4 на с.164(усно).

21.04 – 24.04

Артюр Рембо. Біографія  поета. Поезії  «Голосівки», «Моя богема». Художнє новаторство А.Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті «Голосівки». Образ ліричного героя у вірші «Моя богема».

Опрацювати с.168-175 виразне читання та аналіз поетичних творів «Голосівки»,  «Моя богема».

27.04 – 30.04

Контрольна робота  за темою «Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці».

 1.Роки життя Шарля Бодлера:

А)1819-1892

Б)1854-1891

В)1844-1896

Г)1821-1867

Д)1842-1898

2.Шарль Бодлер народився у …

А) Франція;

Б) Німеччина;

В) Велика Британія;

Г) Данія.

3.Твори Шарля Бодлера

 А)”Вечорова гармонія”, “Альбатрос”,”Гімн красі”, “Відповідності” 

Б)”Міст Мірабо”, “Зарізана голубка і водограй”, “Лорелея”

В)”П’яний корабель”, “Відчуття”, “Голосівки”

4.Шарль Бодлер став предтечею:

А) натуралізму

Б) модернізму

В) постмодернізму

Г) романтизму

5.Образом-символом митця в позії Бодлера є птах:

А) буревісник

Б) альбатрос

В) чайка 

Г) фрегат

6.Збірка, яку Шарль Бодлер створював упродовж цілого життя, – ….

А) “Альбатрос”

Б)”Сатурнічні поезії”

В)”Квіти зла”

Г)”Голосівки”

7.У вірші “Альбатрос” яскраво виражено…

 А) основне завдання поета

Б) відносини поета і натовпу

В)пошук ідеалу

Г) внутрішній світ поета

8.Роки життя Поля Верлена:

 А)1844-1896

 Б)1842-1898

 В)1854-188891

 Г)1821-1867

9.Поль Верлен народився у родині …

 А) вчителя;

 Б) поета;

 В) військового інженера;

 Г) актора.

10.Перша збірка Поля Верлена мала назву:

  А) “Меркуріанські балади”

 Б ) “Сатурнічні вірші”

 В) “Сонети до Орфея”

11.Вимога “поезія має бути подібна до музики” прозвучала у вірші Поля Верлена …

 А)”Осіння пісня”

Б)”Давня мудрість”

В)”Поетичне мистецтво”

Г)”Епіграф до засудженої книги”

12.Головні принципи символізму були проголошені у вірші Верлена:

А)”Сентиментальна прогулянка”

Б)”Місячне сяйво”

В)”Поетичне мистецтво”

Г)”Забуті арієти”

13.Сугестія – це: 

А) виразність;

Б) натяк;

В) навіювання;

Г) враження.

14.Роки життя Артюра Рембо

А)1819-1892

Б)1854-1891

В)1821-1867

Г)1842-1898

15.Артюр Рембо був представником літературно-мистецької течії:

А) символізму

Б) імажизму

В) дадаїзму

Г) футуризму

16.Вірш Рембо “Голосівки” є :

А) верлібром

Б) сонетом

В) білим віршем

Г) ронделем

17.Художній прийом, на якому побудовано вірш “Голосівки” Артюра Рембо – ..

А) асоціація

Б) метафора

В) персоніфікація

18.Жанр твору Артюра Рембо “Моя богема” –

А) гімн

Б) ліричний вірш

В) елегія

Г) сонет

  1. Доволі плакав я! Жорстокі всі світання,

Гіркі усі сонця й пекельний молодик;

Заціпило мені від лютого кохання.

Нехай тріщить мій кіль! Поринути в потік!

Ці рядки взято з поезії А.Рембо :

 А)”Паризька оргія”

Б)”П’яний корабель”

В)”Відчуття”

Г)”Моя циганерія”

20.Напишіть твір-мініатюру на одну із тем: «Мої враження від поезії Шарля .Бодлера»,

 «Чим близька мені поезія Поля Верлена», «Доведіть, що поезії Артюра Рембо вважають символічними».

(відповіді чекаю у Classroom.googl.com або у Vaber до 29.04.20).

з 04.05 по 08.05

Драматургія кінця XIX –  початку ХХ ст. Моріс Метерлінк «Блакитний Птах». М.Метерлінк як теоретик і практик «нової драми».

Опрацювати с.176-183.

з 12.05 по 15.05

1.Пауло Коельйо. Роман «Алхімік». Значення творчості П. Коельйо для сучасності. Пошуки сенсу буття в романі «Алхімік».

Опрацювати с. 203-217. Повторити  пройдений матеріал (М.Метерлінк «Блакитний птах», Пауло Коельйо «Алхімік»), підготуватися до контрольної роботи за цими творами (контрольна робота – 19.05.20).