Українська мова

8 –  А, Б, В

(з 16.03 по 20.03,     з 30.03 по 03.04)

Опрацювати п.28 – п.29. 

Виконати вправу №297, №295,  №302

Записати слова фонетичною транскрипцією: заспокоїтися, сміється, кігті.

8 –  А

(з 06.04 по 10.04)

Опрацювати п. 31. Виконати впр. 312, 314 (варіант А або Б (на вибір))

https://youtu.be/sFBqUQHxurk

https://youtu.be/tj9x3jOLJeA

8 –  Б (Буряченко)

(з 06.04 по 10.04)

Опрацювати п. 31. Виконати впр. 312, 314 (варіант А або Б (на вибір))

https://youtu.be/sFBqUQHxurk

https://youtu.be/tj9x3jOLJeA

Опрацювати п. 32. Виконати впр. 324, 327

https://youtu.be/sFBqUQHxurk

https://youtu.be/tj9x3jOLJeA

 

8 –   Б, В

(з 23.03 по 27.03)

Словосполучення. Речення, його види. Редагування словосполучень і речень, у яких допущено граматичні помилки.

https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwi-64LZ2KjoAhVlk4sKHQN5A_wQuAIILjAA&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DTWDx2eCW0j8&usg=AOvVaw1XNKQW9m8KsMLkPB_pULmJ

https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiEmsH42KjoAhVqwosKHUlxBdwQuAIILDAA&url=https%3A%2F%2Fznoclub.com%2Fpidgotovka-do-zno%2F1202-top-10-leksichnikh-pomilok-ukrajinskoji-movi.html&usg=AOvVaw1uwZu4UFbOrecbFKQA0v2B

Повторення вивченого.
 Наголоси 

https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjl0ciZ2ajoAhXktYsKHZhkC38QuAIIPDAC&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DwMdTR9EQ1t0&usg=AOvVaw08ThcN5heUCmfQqQUN977P

https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjytP3s2ajoAhVp16YKHRVrDaUQuAIIKzAA&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DwzEVQFxd8L4&usg=AOvVaw3SAYAMG1l85WKuD6_a6Nzn

Повторення вивченого.

Головні та другорядні члени речення.

https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwibr-HtzqjoAhVHUZoKHUc5DVYQuAIIPzAC&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DT7a1XcNEYA4&usg=AOvVaw0unkDiLR6TSH7CGhPT-Eox

https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwibr-HtzqjoAhVHUZoKHUc5DVYQuAIILjAA&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D-Jnq4WQMFr4&usg=AOvVaw3EaTtFbGUttn15uWwIPIBb

 

Українська література

8 –  А, Б, В

(з 16.03 по 20.03)

Підготувати цікаву розповідь про Довженка–кінорежисера, опрацювавши попередньо с.205-209 підручника та відеофільм 

https://www.youtube.com/watch?v=HhNNSItHMgw

Прочитати твір “Ніч перед боєм” с.210-217, скласти до нього план.

8 –  А, Б

з 06.04 по 10.04

Прочитати повість Н.Бічуя «Шпага Славка Беркути» .

*Створити обкладинку до твору

Розподілити твердження за належністю до героя

https://learningapps.org/display?v=phvr3nym217

8 – В

(з 23.03 по 27.03)

РМ № 3. Написання фанфіків на основі повісті «Шпага Славка Беркути».

https://www.google.com.ua/search?q=фанфіки+презентація&tbm=isch&source=lnms&sa=X&ved=

0ahUKEwjPwqek0KjoAhVZw8QBHbxjAMIQ_AUICigB&biw=819&bih=510&dpr=1.25

 

Володимир Дрозд. Основні відомості про письменника.

«Білий кінь Шептало». Проблема свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії, людини в суспільстві, її знеособлення. Алегоричність образу коня Шептала.

Інформатика

8 –  А, Б, В

(16.03-20.03, 23.03 – 27.03,  30.03-03.04)
1) Параграф 6.3 опрацювати, виконати завдання №2 с.199
2)Виконати веб-квест за посиланням 
команду обрати самостійно, розв’язок зафіксувати у зошиті.

3)Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин.

Переглянути урок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=s2q1EANnqTg

Опрацювати параграф 6.4

4) Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець, випадаючий список.

Переглянути відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=r8ACOqJNmeA&t=58s

https://www.youtube.com/watch?v=6A0tvZ75FOI

Опрацювати параграф 6.5

5) Алгоритми з повтореннями для опрацювання величин. Цикл з лічильником.

Переглянути урок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=AKZK2Gg_-bk

Опрацювати параграф 6.6

06.04-24.04

 Цикл з лічильником.

Прочитати параграф 6.6 та переглянути презентацію за посиланням:

Завантажити (PPTX, 374KB)

Переглянути урок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=Xt9wrm3u5ZQ

https://www.youtube.com/watch?v=KQIVQ0ewvkM

Виконати завдання №8 «Депозит»: сторінка 216, результат надіслати у Гугл-клас.

Цикл з передумовою.

Прочитати параграф 6.7 та переглянути презентацію за посиланням:

Завантажити (PPTX, 660KB)

Переглянути урок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=IZw3kRUT8pQ

https://www.youtube.com/watch?v=AKZK2Gg_-bk

Виконати завдання «Розрахунок оплати за електроенергію»

Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://goo.gl/fVNhFi

Виконати практичну роботу №12 на с.220

Результати надіслати в гугл клас.

27.04-08.05

Тема. Відображення базових графічних примітивів – лінія, прямокутник, сектор, ламана, еліпс, налаштування стилю та кольору примітивів засобами мови програмування. Відображення рисунків із зовнішніх файлів.

Прочитати параграф 6.8 та переглянути презентацію :

Завантажити (PPTX, 2.52MB)

 

Виконати завдання №2,  №3, №7 на с.227-228, результат надіслати у Гугл-клас.

12.05-29.05

Тема. Розв’язування компетентнісних задач.

Прочитати параграф 8.1 та переглянути презентацію за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Rm1RLv64cn0

Виконати завдання №9 с.273, результат надіслати у Гугл-клас.

Тема. Навчальні проєкти.

Опрацювати параграф 8.2 та переглянути приклад навчального проєкту за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=OuIu0zZzS-8

Хімія

8 –  А, В

(з 16.03 по 20.03,     з 30.03 по 03.04)

За підручником Попель П.П., Крикля Л.С., хімія 10 кл.

Опрацювати параграф 1,2, та ст. 20-23, скласти порівняльну таблицю: кисень, озон; 

 впр. 18,15.

https://www.youtube.com/watch?v=PL_kt8z6gyQ , https://www.youtube.com/watch?v=4n0hYAZ4SYk

Опрацювати параграф 8,9; скласти конспект : «Сульфур, сірка.»

впр. 71;84;83.

https://www.youtube.com/watch?v=kFL6Iyul8kk, https://www.youtube.com/watch?v=2v1rFrG3Xpc, https://www.youtube.com/watch?v=kiPQyS-GctY,

https://www.youtube.com/watch?v=d1c3WsQ2brg

 з 06.03 по 10.04

Опрацювати параграф 8,9, скласти короткий конспект, переглянути відео, виконати письмово завдання № 72, 78,76, 82, 87, готуватись до тест контролю.

Додаткова інформація буде подана в гул класі

https://www.youtube.com/watch?v=1iOjeB8uT9Y

https://www.youtube.com/watch?v=aWRI1P0AVS0

https://www.youtube.com/watch?v=EJkjMa-TaI4

https://www.youtube.com/watch?v=BE2e6YJ6tkg

 з 13.03 по 17.04

1.За матеріалами в гул класі опрацювати тему: нітроген, азот, фізичні та хімічні властивості азоту, амоніак, (скласти конспект)

2.Опрацювати параграф 5,

3.Скласти короткий конспект,

4.Виконати письмово завдання № 47,49,45,*111 ст.82,

5. Переглянути відео, презентації, конспекти(в гугл класі)

Готуватись до тест контролю (в середу тест буде викладено в гугл класі), виконати до п’ятниці.

Додаткова інформація буде подана в гул класі

https://www.youtube.com/watch?v=Pmz3hi9Bm0Q

https://www.youtube.com/watch?v=1SwcZlaEKgo

https://www.youtube.com/watch?v=lss2GQ8bDas

https://www.youtube.com/watch?v=OQFNvGAy5cw

https://www.youtube.com/watch?v=RpB5GahALsE

https://www.youtube.com/watch?v=sbhccJih7cc

 з 21.04 по 24.04

За матеріалами в гул класі опрацювати тему: солі амонію, оксиди нітрогену, нітратна кислота,нітрати, проблеми нітратів. (скласти конспект)

Опрацювати параграф 6,10,

виконати письмово завдання №55,58,96,98

переглянути відео, презентації, конспекти(в гул класі)

готуватись до тест контролю (в середу тест буде викладено в гул класі), виконати до п’ятниці.

Додаткова інформація буде подана в гул класі

https://www.youtube.com/watch?v=OQFNvGAy5cw&t=94s

https://www.youtube.com/watch?v=-IRgO63dfqQ

https://www.youtube.com/watch?v=4C0RtWVWHKk

https://www.youtube.com/watch?v=BQeb3htDB1k

 з 27.04 по 01.05

За матеріалами в гул класі опрацювати тему:  оксиди фосфору, ортофосфатна кислота та її солі.

Опрацювати параграф 11,  повторити параграф 8, 12

Виконати письмово завдання № 106, 110, 120

Переглянути відео, презентації, конспекти(в гул класі)

Готуватись до тест контролю (в середу тест буде викладено в гул класі), виконати до п’ятниці.

з 04.05 по 08.05

За матеріалами в гул класі опрацювати тему:  елементи підгрупи карбону, особливості будови їх атомів. Поширення у природі. Фізичні та хімічні властивості карбону, добування та застосування. Алотропні модифікації карбону, адсорбційна здатність вугілля.

Скласти конспект, надіслати в гул клас.

Виконати письмово завдання № 127, 97 надіслати в гул клас до п,ятниці

Переглянути відео, презентації, конспекти(в гул класі)

Готуватись до тест контролю (в середу тест буде викладено в гул класі), виконати до п’ятниці.

з 12.05 по 15.05

1.За матеріалами в гул класі опрацювати тему:  Оксиди карбону. Карбонатна кислота та її солі, якісна реакція на карбонат іон. Силіцій. Силіцій оксид. Силікатна кислота. Силан. Параграфи 13, 14.(підручник Попель , Крикля 10 клас, 2010р. випуску)

2. Скласти конспект, надіслати в гул клас.

3.Виконати письмово завдання № 127, 139, 141 надіслати в гул клас до п,ятниці

4. Переглянути відео, презентації, конспекти(в гул класі)

5. Готуватись до тест контролю (в середу тест буде викладено в гул класі), виконати до п’ятниці.

з 18.05 по 22.05

1.За матеріалами в гул класі опрацювати тему:  розв,язок задач, виконання вправ. Підготуватись до контрольної роботи.

(підручник Попель , Крикля 10 клас, 2010р. випуску)

  1. Виконати письмово завдання № 35,, 36, 65, 64 надіслати в гул клас до п,ятниці
  2. Переглянути відео, презентації, конспекти(в гул класі)

4.  Готуватись до к.р. 20. 05.о  12.00.

з 25.05 по 29.05

Повторити тему: неметалічні елементи та їх сполуки. Узагальнення теми.

Скласти алгоритми розв,язку типових задач ( за бажанням)

8 – Б

 23.03 
  1. Робота з підручником

Д/з  параграф  3, 4, відповідати на завдання після параграфа.

  1. На допомогу учню:

Відеоурок   https://www.youtube.com/watch?v=6mEMKLbiyNc

                     https://studfile.net/preview/7278581/page:9/

30.03-03.04

  1. Робота з підручником

Д/з  параграф  3, 4, відповідати на завдання після параграфа.

  1. На допомогу учню:

Відеоурок   https://www.youtube.com/watch?v=6mEMKLbiyNc – горіння сірки у кисні ; спалювання речовин у кисні.

                    https://studfile.net/preview/7278581/page:9/

06.04-10.04

  1. Робота з підручником

Д/з  параграф  5, 6, відповідати на завдання після параграфа.

  1. На допомогу учню:

Відеоурок   https://www.youtube.com/watch?v=6mEMKLbiyNc горіння сірки у кисні ; спалювання речовин у кисні.

 

13.04 -17.04

Дати письмові відповіді на запитання: (відповіді відправляти  на  платформу classroom)

Тема «Неметали» (ІІ)                                       

  1. Вкажіть кількість енергетичних рівнів у атома елемента з протонним числом 34. а) 4;    б) 5;   в) 3.
  2. Вкажіть формулу леткої водневої сполуки, утвореної атомом хімічного елемента з протонним числом 16.    

                 а) RН4;             б) RН3;            в) Н2R.

  1. Назвіть особливі фізичні властивості сульфатної кислоти.
  2. Вкажіть тип хімічного зв’язку в речовинах:

                   а) Н2S;              б) К2O;                в) O2.

        Поясніть механізм утворення ковалентного полярного зв’язку.

  1. Запишіть рівняння реакцій, що відбуваються за схемами:

     а) H2SO4 + Са →          б) Н2O + SО3  →                  

     Яка з них  є окисно-відновною?

     Відповідь підтвердіть складанням електронного   балансу.

  1. Закінчити речення: «Під час взаємодії концентрованої сульфатної кислоти з металом середньої активності утворюються …» .
  2. Складіть рівняння реакції, що відбуваються за схемою:

                     SО2 →SO3 →Х →Н2                       

  1. Запишіть приклади солей утворених на основі сульфітної кислоти, назвіть їх, визначте їх класову приналежність.  

21.04 -24.04

  1. Опрацювати параграфи 9,10;
  2. Відповісти на запитання в тексті параграфів, позначені блакитними кульками ( письмово).
  3. Переглянути урок

27.04 -01.05

  1. Опрацювати параграфи 11,12;
  2. Відповісти на запитання в тексті параграфів, позначені блакитними кульками ( письмово).
  1. Переглянути дослід https://www.youtube.com/watch?v=RpB5GahALsE
  2. Переглянути відео фрагмент «Амоніак. Солі амонію» https://www.youtube.com/watch?v=OQFNvGAy5cw

з 04.05 по 08.05

1.   Опрацювати параграфи 14,15;

2. Відповісти на запитання в тексті параграфів, позначені блакитними кульками

( письмово).

3.  Переглянути відеофрагменти:

«Оксиди нітрогену і фосфору»  https://www.youtube.com/watch?v=-IRgO63dfqQ

«Нітратна кислота, її солі» https://www.youtube.com/watch?v=4CORtWVWHKk

https://www.youtube.com/watch?v=BQeb3htDBlk

4. Виконати завдання на платформі classroom (будуть розміщені 04.05.20)

з 12.05 по 15.05

  1. Повторювати тему (параграфи 1-4; 6; 9-12; 14-16; )
  2. Переглянути відеофрагменти:

«Оксиди нітрогену і фосфору» 

https://www.youtube.com/watch?v=-IRgO63dfqQ

«Нітратна кислота, її солі»

https://www.youtube.com/watch?v=4CORtWVWHKk

 https://www.youtube.com/watch?v=BQeb3htDBlk

  1. Виконати завдання на платформі classroom (будуть розміщені 12.05.20)

з 18.05 по 22.05

Опрацювати параграфи 19,20

Переглянути відеофрагменти: https://www.youtube.com/watch?v=d3R1SXvrwnc

Трудове навчання

8 –  А, Б, В(Дівчата)

(16.03-01.05, 

04.05-08.05, 12.05-15.05, 18.05-29.05)

Завдання для учнів розміщується за посиланням Цікава справа(https://allavakula.blogspot.com/) або https://classroom.google.com 

Код доступу:  kqu5he2

8-А, Б, В  (Хлопці)

(16.03-01.05, 

04.05-08.05, 12.05-15.05, 18.05-29.05)

Завдання для учнів розміщується за посиланням: 

https://simmasternet.blogspot.com/?fbclid=IwAR054xgyeXG_7c92q9zAEVP0PEAlv8C5wvGNfG-xlwX2K-UZqaiIMpYRikw

Історія

8 – А, Б, В

Теми

Домашнє завдання

Османська імперія. Річ Посполита. Московська держава. Поява Російської імперії.

Опрацювати  параграфи 18, 19, 20, 21. Скласти простий план, виписати визначення виділених понять.

Переглянути художні фільми «1612», «Юность Петра.», «В начале славних дел.»

 з 06.04 по 10.04

Просвітництво і промислова революція.

Освічений абсолютизм.

Опрацювати  параграфи 22,23.

Скласти складний план параграфу 22, виписати визначення понять «Просвітництво», «Аграрна революція»

Заповнити таблицю за параграфом 23

Країна

Правитель

Економіка

Політика

 
       

Переглянути художній фільми «Гардемарини, вперед.»

з 13.04 по 17.04

Міжнародні відносини ХУІІІ ст.

Англійські колонії в Північній Америці. Утворення США.

Опрацювати  параграфи 24,25.

Скласти складний план  до параграфу 25, виписати визначення понять «Нація», «Декларація», «Демократія.»

Повторити параграфи 22, 23, підготуватись до тематичного оцінювання «Розділ 5. Епоха Просвітництва.»( с.178-224)

Завдання буде надане 22 квітня (середа)

з 27.04 по 30.04

Китай та Японія,  Індія та Персія  у ХУІ – ХУІІІ ст.

Опрацювати  параграфи 27-28.

 Заповнити таблицю в зошиті

Країна, правителі

Еконо

міка

Зовнішня політика

Суспільство

 

 

По 2-3  характер

них приклади

 

з 12.05 по 15.05

Розділ 5. Українські землі у 20-90-х рр. ХУІІІ ст.

  1. Гетьманщина у 20-40 рр. 18 ст.
  2. Лівобережна, Слобідська та Південна Україна в другій половині 18 ст.
  3. Правобережна Україна та західноукраїнські землі.

Опрацювати  параграфи 31 – 34.

 Заповнити таблицю в зошиті

Гетьман

Внутрішня політика

Зовнішня політика

І. Скоропадський

П. Полуботок

Д. Апостол

К. Розумовський

 

По 2-3  характер

них приклади

Скласти хронологічну таблицю з теми «Етапи ліквідації Російською імперією Гетьманщини та Запорізької Січі.(с.207 – 225)

Скласти сенкан : «Коліївщина», «Опришки.»

з 18.05 по 24.05

Розділ 5. Українські землі у 20-90-х рр. ХУІІІ ст.

  1. Розвиток освіти, науки та музичної культури.
  2. Архітектура та образотворче мистецтво.

Урок узагальнення знань до курсу.

Опрацювати  параграфи 35 – 37.

 Заповнити таблицю в зошиті

Галузь культури

Діяч культури

Досягнення в діяльності

 

 

По 2-3  характерних приклади

Скласти простий  план із 7 пунктів з теми: «Головні події на українських землях в 16 – 18 ст.»

Географія

8 –  А, Б, В

з 16.03 по 20.03
 
Параграфи 38 – 41, за планом у підручнику заповнити таблицю «Характеристика гірських ландшафтів України»
 
 з 30.03 по 03.04

1.Опрацюйте параграфи 44 – 46  підручника

2.Завдання №1 – 2 виконати на вибір у електронному варіанті і надіслати на електронну адресуshvachko_vita@meta.ua до 08 квітня (Оцінюється креативність):

3. Проаналізуйте матеріали «Позиції України в рейтингу екологічної ефективності у 2018 році», які розміщені за посиланням http://edclub.com.ua/analityka/pozyciyi-ukrayiny-v-reytyngu-ekologichnoyi-efektyvnosti-u-2018-roci. За відповідними матеріалами, створіть схему  «Як Україні стати більш екоефективною?», вказавши конкретні кроки, які має зробити країна.

4. В Україні створено спеціальний сайт «Цілі сталого розвитку в Україні» http://sdg.org.ua/ua/, де викладено матеріали про загальні глобальні та національні завдання, щодо виконання 17 цілей сталого розвитку.

Пропонуємо Вам попрацювати практично з наступними цілями:

Ціль 6. Чиста вода та належні санітарні умови.

Ціль 7. Доступна та чиста енергія.

Ціль 12. Відповідальне споживання та виробництво.

Ціль 13. Пом’якшення наслідків змін клімату.

Ціль 14. Збереження морських ресурсів.

Ціль 15. Захист екосистем суші.

Для цього Вам потрібно ознайомитися із матеріалами на даному ресурсі та іншими та визначити КОНКРЕТНІ завдання по виконанню вище зазначених цілей у вашій місцевості або області. Тобто ви повинні дати відповідь на запитання «Що я або ми можемо конкретно зробити у себе в громаді для виконання цих цілей?». Результати оформити у вигляді схеми, плакату.

 з 06.04 по 10.04

Завантажити (DOCX, 1.36MB)

 з 13.04 по 17.04

Завантажити (DOCX, 16KB)

 

 з 21.04 по 24.04

Завантажити (DOCX, 40KB)

 з 27.04 по 30.04

Завантажити (DOCX, 15KB)

 з 04.05 по 08.05

Завантажити (DOCX, 15KB)

 з 12.05 по 22.05

Природа й населення свого адміністративного регіону

Оскільки, це останній розділ у курсі географії 8 класу, який носить узагальнюючий характер, то пропоную підготувати мультимедійну презентацію  за однією з тем і надіслати мені на пошту shvachko_vita@meta.ua  до 22.05 включно. Презентації будуть оцінюватися:

  1. Географічне положення Сумської області.
  2. Історія формування і розвитку Сумської області.
  3. Сучасний адміністративно-територіальний устрій Сумської області.
  4. Особливості природних умов і ресурсів Сумської області:
    • Тектонічна будова
    • Рельєф
    • Корисні копалини
    • Клімат
    • Внутрішні води
    • Ґрунти
    • Рослинність
    • Тваринний світ
  5. Природокористування. Об’єкти природно-заповідного фонду.
  6. Екологічні проблеми Сумської області.
  7. Населення Сумської області:
    • Чисельність населення
    • Природний та механічний рух
    • Статево-вікова структура населення
    • Розселення населення по території області
    • Мовний, національний, етнічний та релігійний склад населення
    • Трудові ресурси і зайнятість населення

Вимоги до презентації:

  1. Презентація має мати титульний слайд із зазначенням теми і її виконавця.
  2. Кожний пункт (підпункт) плану це один-два слайди.
  3. Слайд має бути підписаний: угорі – пункт плану, карта (якщо є), зображення, діаграми і т.д., головна текстова інформація (1-2 речення). Текстова та статистична інформація має бути актуальною (2018, 2019, 2020 роки). УВАГА!!! Текстова інформація на слайді має бути чітка (не копіюємо великий масив інформації і вставляємо на слайд).

 

 

Англійська мова

8 – А 

16.03 – 24.03

ст. 85 Вправа 2, 3 (письмово)

ст. 85 Повторити правила вживання минулого подовженого часу (Past Continuous)

ст. 86 Виконати письмово тестові завдання

ст. 87 Вправа 1А (письмово)

ст. 88 Вправа 6В (усно)

ст. 88 Повторити слова

ст. 90 Вправа 8 (заповнити таблицю)

06.04 – 10.04

с. 102, вправа 6(а), усно
с. 103, вправа 6(б), усно
с. 104, вправа 7, письмово
с. 104, вправа 8, письмово
с. 105, вправа 9, письмово




8 – Б 

16.03 – 24.03

Написати e-mail “Мої музичні вподобання”

ст. 99 Прочитати текст і виконати тести

ст. 102 Завдання В (усно)

ст. 103 Вправа 2 (усно)

ст. 103 Скласти усно монологічне повідомлення на основі тексту “Чи потрібні газети і журнали у 21 сторіччі?”.

ст. 104 Завдання С (усно)

ст. 105 Вправа 2 (письмово)

ст. 106 Вправа 3 (письмово)

Аудіювання: Тест 5, Завдання 1, 2

06.03 – 10.04

с. 116, вправа 3, усно
с. 117, вправа 4, усно
с. 237, с. 117 вправа 1
с. 118, вправа 2, письмово
с. 118, вправа 3, письмово
с. 118, вправа 1(а), усно
с. 119, вправа 1(с), письмово
с. 120, вправа 2(а, б, с), письмово
с. 236, c. 121, письмово




8 – В 

16.03 – 24.03

ст. 85 Вправа 2, 3 (письмово)

ст. 85 Повторити правила вживання минулого подовженого часу (Past Continuous)

ст. 86 Виконати письмово тестові завдання

ст. 87 Вправа 1А (письмово)

ст. 88 Вправа 6В (усно)

ст. 88 Повторити слова

ст. 90 Вправа 8 (заповнити таблицю)

https://www.listenaminute.com/m/media.html Тема media.

 

Німецька мова

8-Б

06.04 – 10.04

Повторити уроки за підручником 24-26 (с.58-64, електр. варіант)  

  • Unser Klassenzimmer (назви кольорів);
  • Im Klassenzimmer; прийменники-

 ≪in, an, auf, vor, hinter≫ вживаються у давальному відмінку (Dativ)

  • Schulsachen (назви шкільних речей)

***виконати письмово  вправи 5, 6 – с.62;

13.04 – 17.04

Школа.

Опрацювати урок за підручником 27 (с.65-67, електр. варіант)  

  • Kinder, lernt Deutsch (вивчити правило утворення наказового способу Imperativ, с.65)

***виконати письмово  вправи 4, с.66, та 7 – с.67;

 

21.04 – 24.04

Школа.

Опрацювати урок за підручником 28 (с.68-69, електр. варіант)  

  • Stundenplan (вивчити назви днів тижня, назви шкільних предметів, порядкові числівники від 1 до5 – с.69)

***виконати письмово  вправу 6, с.69;

27.04 – 30.04

Опрацювати уроки за підручником 29-30 (с.70-71, електр. варіант)  

  • Wiederholung (дати відповіді на запитання)

***письмово дати відповіді на 6 запитань;

04.05 – 08.05

Опрацювати урок за підручником 31 (с.72-74, електр. варіант)  

  • Was machst du gern?

*** виконати письмово  вправа 5 – с.74 (скласти речення);

Геометрія

8 – А

(з 16.03 по 20.03)

п.24 ст. 148-153 вивчити. Знати відповіді на запитання на ст.153; №24.2 – 24.21(зелені)

(з 30.03 по 03.04)

Опрацювати п.25, задачі на ст. 156-157. Розв’язати №25.2-25.28 (зелені). Опрацювати https://www.youtube.com/watch?v=AZG6RxwJYLQ

(з 06.04 по 10.04)

Повторити параграф 5, п.22-25. Розв’зати №240-252 (збірник Мерзляк 2009р., ст.27-28)

 https://pidruchnyk.com.ua/303-geometrya-zbrnik-zadach-merzlyak-polonskiy-rabnovich-yakr-8-klas.html

Переглянути 1) Розв’язування прямокутних трикутників:

Урок 1

https://www.youtube.com/watch?v=Hz1Xt8TtlSg

Урок 2

https://www.youtube.com/watch?v=eanzu193gWQ&list=TLPQMDIwNDIwMjDhWGRrDMRXdA&index=10

Урок 3

https://www.youtube.com/watch?v=2R6CPstJjTA

2) Обчислення синуса, косинуса гострого кута

https://www.youtube.com/watch?v=zdTToE4CUeo&t=20s

3) Розв’язання задач (теорема Піфагора) 

https://www.youtube.com/watch?v=yqHlV1eQgRo

4) Розв’язання задачі №23.37

https://www.youtube.com/watch?v=yPN4TQRYg5I

(з 13.04 по 17.04)

Опрацювати § 6, п.26-27. Знати відповіді на запитання №1-8 ст.165, №1-2 ст.168.
Розв’язати: № 26.2, 26.8, 26.10; 27.6 – 27.14(зелені)
Переглянути та опрацювати:
1) Многокутник та його елементи https://www.youtube.com/watch?v=5Fj_fSpxiWg
2) Площа многокутника. Площа прямокутника https://www.youtube.com/watch?v=uexwXacwGWo
3) Поща паралелограма. https://www.youtube.com/watch?v=rhNq6p8W_iw&t=204s
4) Площа многокутників https://www.youtube.com/watch?v=cQ2-agslMWg&t=10s
5) Площа паралелограма (розв’язування задач) https://www.youtube.com/watch?v=V0cxAtjCRdw
6) Площа паралелограма (самостійна робота) https://www.youtube.com/watch?v=qDCSGJgqI2w
7) Площа ромба (розвя’зування задач) https://www.youtube.com/watch?v=pJGfdcxIpl0

(з 21.04 по 24.04)

І. Повторити § 6, п.26-27. Знати відповіді на запитання №1-8 ст.165, №1-2 ст.168.
ІІ. Опрацювати § 6, п.28. Знати відповіді на запитання №1-2 ст.173
Розв’язати № 28.2 – 28.18, 28.29
Переглянути та опрацювати:
1. Площа трикутника https://www.youtube.com/watch?v=rqzh4tLUMc8
2. Площа трикутника (розвязування задач)

https://www.youtube.com/watch?v=rqzh4tLUMc8&t=425s
3. Площа трикутника

https://www.youtube.com/watch?v=4eZXBnTGBh8&t=640s
4. Площа трикутника Самостійна робота Задача 1

https://www.youtube.com/watch?v=-aHlrLkI_gA
5. Площа трикутника Самостійна робота Задача 3

https://www.youtube.com/watch?v=UKokoIEEj6M
6. Площа ромба (розвя’зування задач)

https://www.youtube.com/watch?v=pJGfdcxIpl0

(з 27.04 по 30.04)

І. Повторити § 6, п.26-28.
ІІ. Опрацювати § 6, п.29. Знати відповіді на запитання №1-4 ст.179
Розв’язати № 29.3 – 29.9 (зелені)

Переглянути та опрацювати:
Задача на знаходження площі трапеції https://www.youtube.com/watch?v=F1tawqG6xyw
Площа трапеції. Урок1. https://www.youtube.com/watch?v=xNW0Ece9Iag №583,02 / 27:42
Площа трапеції. Урок 2 https://www.youtube.com/watch?v=7O7PttwFtfQ

(з 04.05 по 08.05)

І. Повторити § 6, п.26-29.
Розв’язати № 29.11, 29.13, 29.16, 29.22.
Переглянути та опрацювати:
1. Площі фігур. Площа трапеції. Урок 2 https://www.youtube.com/watch?v=mqAWhs9kMGo
2. Площі фігур. Площа трапеції. Урок 3 https://www.youtube.com/watch?v=75PLJ4yH7Po
3. Площі фігур. Площа трапеції. Урок 4 https://www.youtube.com/watch?v=XrpMzIZyryg
4. Площі фігур. Площа трапеції. Урок 5 https://www.youtube.com/watch?v=03RX4Krc4eQ
5. Площа трапеції Самостійна робота Задача 1https://www.youtube.com/watch?v=LrgPLj7zJ6c
6. Площа трапеції Самостійна робота Задача 2 https://www.youtube.com/watch?v=yVTvYvsSI_A
7. Площа трапеції Самостійна робота Задача 3 https://www.youtube.com/watch?v=rbiWZHIQ7PA
8. ДПА 2015 Математика Варіант 4 частина 3 задача 3 https://www.youtube.com/watch?v=Iqxp4JVApUI

(з 12.05 по 15.05)

І. Повторити § 6, п.26-29.
Розв’язати № 27.13, 28.31, 29.16, 29.27*.
Переглянути та опрацювати:
Площа многокутника.

Підготовка до к.р https://www.youtube.com/watch?v=1MJQpy8oRWE



8 – Б

з 16.03 по 20.03

Параграф 4, п.19. Знати відповіді на запитання на ст.143, №648, 650, 653,659. Параграф 4, п.20 опрацювати. Знати відповіді на запитання на ст.147, № 667, 670, 677, 679, 682

з 30.03 по 03.04

Опрацювати п.21(площа паралелограма), розв’язати №698-715 (зелені). Опрацювати п.22, розв’язати №724-738(зелені).

з 06.04 по 10.04

Повторити параграф 4, п.19-22, Розвязати №647, 649, 706, 709,739,742,745
Переглянути: 1) Многокутник та його елементи

https://www.youtube.com/watch?v=5Fj_fSpxiWg
2) Площа многокутника. Площа прямокутника.

https://www.youtube.com/watch?v=uexwXacwGWo
3) Поща паралелограма.

https://www.youtube.com/watch?v=rhNq6p8W_iw&t=204s
4) Площа многокутників

https://www.youtube.com/watch?v=cQ2-agslMWg&t=10s
5) Площа паралелограма (розв’язування задач)

https://www.youtube.com/watch?v=V0cxAtjCRdw
6) Площа паралелограма (самостійна робота)

https://www.youtube.com/watch?v=qDCSGJgqI2w
7) Площа трикутника

https://www.youtube.com/watch?v=4eZXBnTGBh8&t=640s

(з 13.04 по 17.04)

Повторити § 4, п.19-22.

Розв’язати №702, 705,711,746,749
Переглянути
1) Площа трикутника https://www.youtube.com/watch?v=rqzh4tLUMc8
2) Площа трикутника (самостійна робота) https://www.youtube.com/watch?v=-aHlrLkI_gA
3) Площа трикутника (розв задач) https://www.youtube.com/watch?v=UKokoIEEj6M
4) Площа ромба (розвя’зування задач) https://www.youtube.com/watch?v=pJGfdcxIpl0

Переглянути (повторення): 1) Многокутник та його елементи https://www.youtube.com/watch?v=5Fj_fSpxiWg
2) Площа многокутника. Площа прямокутника. https://www.youtube.com/watch?v=uexwXacwGWo
3) Поща паралелограма. https://www.youtube.com/watch?v=rhNq6p8W_iw&t=204s
4) Площа многокутників https://www.youtube.com/watch?v=cQ2-agslMWg&t=10s
5) Площа паралелограма (розв’язування задач) https://www.youtube.com/watch?v=V0cxAtjCRdw
6) Площа паралелограма (самостійна робота) https://www.youtube.com/watch?v=qDCSGJgqI2w
7) Площа трикутника https://www.youtube.com/watch?v=4eZXBnTGBh8&t=640s

(з 21.04 по 24.04)

І. Повторити § 4, п.19-22, Розв’язати №702, 705,711,746,749
Розв’язати № 735,744,851,760*
Переглянути та повторити:
1. Площа трикутника https://www.youtube.com/watch?v=rqzh4tLUMc8
2. Площа трикутника (розвязування задач)

https://www.youtube.com/watch?v=rqzh4tLUMc8&t=425s
3. Площа трикутника

https://www.youtube.com/watch?v=4eZXBnTGBh8&t=640s
4. Площа трикутника Самостійна робота Задача 1

https://www.youtube.com/watch?v=-aHlrLkI_gA
5. Площа трикутника Самостійна робота Задача 3

https://www.youtube.com/watch?v=UKokoIEEj6M
6. Площа ромба (розвя’зування задач)

https://www.youtube.com/watch?v=pJGfdcxIpl0

(з 27.04 по 30.04)

І. Повторити § 4, п.19-22
ІІ Опрацювати § 4, п.23
Розв’язати № 773,775,778,783.
Переглянути та опрацювати:
Задача на знаходження площі трапеції https://www.youtube.com/watch?v=F1tawqG6xyw
Площа трапеції. Урок1. https://www.youtube.com/watch?v=xNW0Ece9Iag №583,02 / 27:42
Площа трапеції. Урок 2 https://www.youtube.com/watch?v=7O7PttwFtfQ

(з 04.05 по 08.05)

І. Повторити § 4, п.19-23
Розв’язати № 785,787,789,794*.
Переглянути та опрацювати:
1. Площі фігур. Площа трапеції. Урок 2 https://www.youtube.com/watch?v=mqAWhs9kMGo
2. Площі фігур. Площа трапеції. Урок 3 https://www.youtube.com/watch?v=75PLJ4yH7Po
3. Площі фігур. Площа трапеції. Урок 4 https://www.youtube.com/watch?v=XrpMzIZyryg
4. Площі фігур. Площа трапеції. Урок 5 https://www.youtube.com/watch?v=03RX4Krc4eQ
5. Площа трапеції Самостійна робота Задача 1https://www.youtube.com/watch?v=LrgPLj7zJ6c
6. Площа трапеції Самостійна робота Задача 2 https://www.youtube.com/watch?v=yVTvYvsSI_A
7. Площа трапеції Самостійна робота Задача 3 https://www.youtube.com/watch?v=rbiWZHIQ7PA
8. ДПА 2015 Математика Варіант 4 частина 3 задача 3 https://www.youtube.com/watch?v=Iqxp4JVApUI

з 12.05 по 15.05

І. Повторити § 4, п.19-23
Розв’язати № 714,763*,788.
Переглянути та опрацювати:
Площа многокутника.

Підготовка до к.р https://www.youtube.com/watch?v=1MJQpy8oRWE




8 – В

з 16.03 по 20.03

Повторити параграф 3, пункти 17, 18. Розв’язати задачі 619, 620.
matemamikatests.in.ua (тести з математики, геометрія 8 клас. Тести 18 і 20).

 

з 06.04 по 24.04

Поняття площі.  Площа прямокутника.

Опрацювати параграф 4, п.20.

Переглянути презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-ponyattya-ploschi-mnogokutnika-ploscha-pryamokutnika-kvadrata-8-klas-105798.html

Розв’язати задачі 670, 677.  

Тест 22. Поняття площі. Площа прямокутника на matematikatests.in.ua

 

Площа паралелограма.

Опрацювати параграф 4, п.21.

Переглянути презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-z-geometri-dlya-8-klasu-na-temu-ploscha-paralelograma-5300.html

Розв’язати задачі 698, 701, 702, 703.

Тест 23.Площа паралелограма на matematikatests.in.ua

з 27.04 по 08.05

Тема.  Площа трикутника.   Опрацювати параграф 4, пункт 22 на с.155. (Теорема 22.1. Наслідок). Переглянути відео урок https://www.youtube.com/watch?v=x-iKe1bOApc  (записати формули площі довільного трикутника ,прямокутного, рівностороннього  та ромба, зразки задач).   Розв’язати задачі №727, №729, №731.  Тест 24 https://matematikatests.in.ua/geometriya-8-klas/mnogokutnyky-ploshhi-mnogokutnykiv/

Тема.Площа трапеції. 

 Опрацювати параграф 4, пункт 23 на с.160. 

Переглянути відео урок

https://www.youtube.com/watch?v=NnX4LIgZju8                                  

Розв’язати задачі №772, 773, 774, 778.   Тест 25 https://matematikatests.in.ua/geometriya-8-klas/mnogokutnyky-ploshhi-mnogokutnykiv/

з 12.05 по 15.05

Тема. Контрольна робота «Многокутники. Площі многокутників» Viber. Classroom. Контрольна робота (тестування + завдання)

Тема. Підготовка до підсумкової контрольної роботи.   

1) Повторити параграф 1, пункти 1-6,8. Звернути увагу на властивості паралелограма, прямокутника, ромба, квадрата, трапеції. 

2) Повторити параграф 3, пункти 16, 17 (Теорема Піфагора; означення синуса, косинуса, тангенса, котангенса гострого кута прямокутного трикутника).   

3) Повторити параграф 4, пункти  20-23 ( Площа прямокутника, паралелограма, трикутника, трапеції).   

Viber. Classroom. Тренувальна контрольна робота (тестування + завдання)

Алгебра

8 – А 

(з 16.03 по 20.03)

п.39, опрацювати приклади 1-7 на ст. 292-294; №39.2 – 39.42 (зелені)

з 23.03 по 27.03

Опрацювати параграф 7, п.40. Знати відповіді на запитання ст.302. Розібрати приклади 1-6 ст. 300-301. Розв’язати №40.2 – 40.20 (зелені). Переглянути учнівську сторінку (додаток)

з 30.03 по 03.04

Переглянути:

1) https://www.youtube.com/watch?v=YctnR1JX1WM&t=639s

2) https://www.youtube.com/watch?v=k4BHfTOX8ks;

3)https://www.youtube.com/watch?v=SmDzWE6DcjQ

з 06.04 по 10.04

І. Повторити параграф 7, п.37-39. Розв’язати завдання (див. додаток)
Переглянути (для повторення):
1) Неповні квадратні рівняння

https://www.youtube.com/watch?v=NWivkaBqui0
2) Формула коренів квадратного рівняння

https://www.youtube.com/watch?v=BxrCBbTFiyA
4) Формула коренів квадратного рівняння (складніші випадки)

https://www.youtube.com/watch?v=zVnnaTwwdic
5) 10 уроків по теоремі Вієта

https://www.youtube.com/watch?v=XRXH5Ei6fYI&list=PLwQFD9Tkbc9oxyvVAF7koDDTADNlkJfuu
6) Квадратні рівняння з параметрами

https://www.youtube.com/watch?v=UOccnfJg9NI

ІІ. Квадратний тричлен.
Опрацювати п. 40, розв’язати 40.3 (2,4,6,8), 40.10(4), 40.13 (2), 40.5, 40.19*
Переглянути та опрацювати:
квадратний тричлен

1)https://www.youtube.com/watch?v=SmDzWE6DcjQ
2) https://www.youtube.com/watch?v=99hvVR2CKhI
3) https://www.youtube.com/watch?v=xwEyWyMgfNA&t=386s

з 13.04 по 17.04

І. Повторити §7, п.40.
Переглянути приклади 1-6 на ст. 300-301.
Розв’язати № 40.10(2,3), 40.12(2), 40.14(1,2)
1) Розкладання квадратного тричлена на множники https://www.youtube.com/watch?v=tVTzsj4pqXs
2) Квадратний тричлен https://www.youtube.com/watch?v=KlPgFrWUL7I
3) Квадратний тричлен. Скорочення дробів https://www.youtube.com/watch?v=suFEOxoNq_s

ІІ. Опрацювати §7, п.41.
Розглянути приклади 1-4 на ст. 305-307.
Розв’язати № 41.2 – 41.8 (зелені)
Переглянути та опрацювати:
1) Розвязування дробово-раціональніх рівнянь https://www.youtube.com/watch?v=ZWwQozGv0xI
2) Раціональні рівняння https://www.youtube.com/watch?v=AtnO7rvd4FA
3) Дробово-раціональні рівняння https://www.youtube.com/watch?v=mSEsSHjyqOk&t=833s

(з 21.04 по 24.04)

І. Повторити §7, п.41.
Розв’язати № 41.12, 41.14(1), 41.19(2)
Переглянути та опрацювати:
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних.

Урок 2 https://www.youtube.com/watch?v=HdrZ1ZbxDCU

№ 41.3, 41.5(1,2,4)
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних.

Урок 3. https://www.youtube.com/watch?v=PbzH2W1OfJY

№41.7(1,3,4,5)

ІІ. Опрацювати §7, п.42, розглянути приклади №1-5 на ст.310-312.
Розв’язати № 42.2 – 42.9 (зелені)
Переглянути та опрацювати:
1. Рівняння, які зводяться до квадратних

https://www.youtube.com/watch?v=mHXkwnjwZjs

№42.2, 42.6
2. Розв’язування рівнянь методом заміни змінної.

Урок 1. https://www.youtube.com/watch?v=QVSk6YJz5TM

42.1, 42.5
3. Квадратні рівняння. Метод заміни

(урок 1) https://www.youtube.com/watch?v=30Mb4N-HsIQ

№42.2
4. Квадратні рівняння. Метод заміни

(урок 2 https://www.youtube.com/watch?v=rqhoNVnRokk

№ 42.6
5. Квадратні рівняння. Метод заміни

(урок 3) https://www.youtube.com/watch?v=yq5aG-zX1Q0

№42.4
6. Розв’язування рівнянь методом заміни змінної.

Урок 2. https://www.youtube.com/watch?v=bAfp9WepzZA

№42.3(1), 42.7(1,3),42.8

з  27.04 по 30.04

Опрацювати §7, п.42, розглянути приклади №6-11 на ст.312-315.
Розв’язати № 42.11(1,3,4), 42.10(1,3,4), 42.12, 42.14, 42.18(1), 42.20
Переглянути та опрацювати:
1. Квадратні рівняння. Метод заміни (урок 4) https://www.youtube.com/watch?v=F-6zYPVhTNc № 42.11
2. Метод заміни змінної. Урок 3. Алгебра 8 клас(поглибл. вивчення) https://www.youtube.com/watch?v=h-Ec6A_GdvA №42.10(1,3,4)
3. Метод заміни змінної. Урок 4. Алгебра 8 кл(поглиб. вивчення) https://www.youtube.com/watch?v=uA49VefLfbA №42.12
4. Метод заміни змінної. Урок 5. Алгебра 8 кл(поглиб. вивчення) https://www.youtube.com/watch?v=njzy847jxuQ №42.14
5. Рівняння, які зводяться до квадратних за допомогою введення спеціальних змін https://www.youtube.com/watch?v=mHguqrI1h9U&t=1s № 42.20
6. https://www.youtube.com/watch?v=0TGSqvE3VMs №42.15

з  04.05 по 08.05

І. Опрацювати §7, п.43, розглянути приклади №1-3 на ст.322-324.
Розв’язати № 43.3, 43.8, 43.10, 43.19.
Переглянути та опрацювати:
1. Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь https://www.youtube.com/watch?v=OQb3krD_bwM
2. Квадатне рівняння як математична модель прикладної задачі https://www.youtube.com/watch?v=Bp8v-fI490U
3. 1)Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь. Урок 1. https://www.youtube.com/watch?v=RHRf-DMh1Yk (43.1, 43.2)

2) Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь. Урок 2-3 https://www.youtube.com/watch?v=lW5e1FFOvcs (43.6, 43.7)
3) Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь. Урок 4https://www.youtube.com/watch?v=I2i5Vbuybxo (№ 43.20)
4) Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь. Урок 5. https://www.youtube.com/watch?v=BSS34EN8jUg (43.18)
4. 1) Квадратні рівняння. Розв’язування задач. Урок 1https://www.youtube.com/watch?v=sZj1fVsooMw
2) Квадратні рівняння. Розв’язування задач. Урок 2https://www.youtube.com/watch?v=zYJvYtXsyOk
3) Квадратні рівняння. Розв’язування задач. Урок 3 (рух по річці) https://www.youtube.com/watch?v=V5OabLNgczk
4) Квадратні рівняння. Розв’язування задач. Урок 4 (на роботу) https://www.youtube.com/watch?v=Y0ag1uLKDCM
5) Квадратні рівняння. Розв’язування задач. Урок 5 (на роботу) https://www.youtube.com/watch?v=DM6uSCCrPCc
6) Квадратні рівняння. Розв’язування задач. Урок 6 (на роботу) https://www.youtube.com/watch?v=ci9KWdweMcw
7) Квадратні рівняння. Розв’язування задач. Урок 7 https://www.youtube.com/watch?v=MrNVvI7GLGI
8) Квадратні рівняння. Розв’язування задач. Урок 8 https://www.youtube.com/watch?v=fZZQ37XnY0s
9) Квадратні рівняння. Розв’язування задач. Урок 9 https://www.youtube.com/watch?..

з  12.05 по 15.05

І. Опрацювати §7, п.37- 43. Розв’язати № 42.5(4), 42.9(2,3), 42.19(1,5), 43.22
Переглянути та опрацювати:
1. Рівняння, які зводяться до квадратних. Підготовка до К/Р. Урок1. https://www.youtube.com/watch?v=LMNp-I7mO20
2. Рівняння, які зводяться до квадратних. Підготовка до К/Р. Урок 2. https://www.youtube.com/watch?v=_slkqK3M4T0
3. Рівняння, які зводяться до квадратних. Підготовка до к/р. Урок 3. https://www.youtube.com/watch?v=gx388HZSK80 № 42.13(1), 42.15(2)
ІІ. Опрацювати §7, п.44- 46. Знати відповіді на запитання 1-5 на ст.330
Розв’язати № 44.2 (1), 44.4(1), 44.8(1);
№ 45.2 (1), 45.8, 45.10,45.12,46.2(1,4)
Переглянути та опрацювати:
1. Ділення многочленів. Урок 1 https://www.youtube.com/watch?v=X8dKTIjV350 (44.1
2. Ділення многочленів. Урок 2. https://www.youtube.com/watch?v=fMbFRZ1wV14 (44.7)
3. Корені многочлена. Теорема Безу. Урок1. Алгебра 8 клас https://www.youtube.com/watch?v=56jte4-J2PY
4. Корені многочлена. Теорема Безу. Урок 2. Алгебра 8 клас https://www.youtube.com/watch?v=a7hqcEJmozA
5. Цілі раціональні рівняння. Урок1 https://www.youtube.com/watch?v=uFuOBSrptJs (46.1 (1-3)
6. Цілі раціональні рівняння. Урок2. https://www.youtube.com/watch?v=vHjiP4Iahn4 (46.1(4,5)




8 – Б

(з 16.03 по 20.03)

Параграф 3, п.18. Дати відповіді на запитання ст.143. Розвязати 593-609 (зелені), 623(1).

П.19, опрацювати приклади 1-9 ст.150-151. Дати відповіді на запитання ст. 152. Розв.номера 633 (знайти дискримінант і зробити висновки), 635 (7-12), 639,646.

з 23.03 по 27.03

Параграф 3, п.18. Дети відповіді на запитання ст. 143. Розв. 593-609 ( зелені), 623(1).
П.19, опрацювати приклади 1-9 ст.150-151. Дати відповіді на запитання ст.152. Розв. Номера 633( знайт дискримінант і зробити висновки), 635(7-12),639,646

Повторити п.18, 19. Розв’язати № 634 (11-20), 648, 650, 660* Опрацювати учнівську сторінку (додаток)

https://zno.osvita.ua/mathematics/ – Тести ЗНО онлайн з предмета
«Математика»

з 30.03 по 03.04

Опрацювати п.20(теорема Вієта), опрацювати приклади 1-6 на ст.159-160. Розв’язати №683-719 (зелені).

Переглянути:

1) https://www.youtube.com/watch?v=YctnR1JX1WM&t=639s

2) https://www.youtube.com/watch?v=k4BHfTOX8ks

з 06.04 по 10.04

Повторити парагрф 3 п.18-20. Розв’язати № 634(8-10), 638 (3,6), 645, 662,708; тест на ст. 165.
Переглянути (для повторення):
3) Неповні квадратні рівняння

https://www.youtube.com/watch?v=NWivkaBqui0
4) Формула коренів квадратного рівняння

https://www.youtube.com/watch?v=BxrCBbTFiyA
7) Формула коренів квадратного рівняння (складніші випадки)

https://www.youtube.com/watch?v=zVnnaTwwdic
8) 10 уроків по теоремі Вієта

https://www.youtube.com/watch?v=XRXH5Ei6fYI&list=PLwQFD9Tkbc9oxyvVAF7koDDTADNlkJfuu
9) Квадратні рівняння з параметрами

https://www.youtube.com/watch?v=UOccnfJg9NI

з 13.04 по 17.04

Опрацювати §3, п.21. Розглянути приклади 1 – 3 на ст. 167-168.
Розв’язати № 726, 727, 729(1,3,5,7,9), 731
Переглянути та опрацювати:
Квадратний тричлен 1) https://www.youtube.com/watch?v=SmDzWE6DcjQ
2) https://www.youtube.com/watch?v=99hvVR2CKhI
3) https://www.youtube.com/watch?v=KlPgFrWUL7I
4) https://www.youtube.com/watch?v=xwEyWyMgfNA&t=386s
5) Розкладання квадратного тричлена на множники https://www.youtube.com/watch?v=tVTzsj4pqXs
6) Квадратний тричлен. Скорочення дробів https://www.youtube.com/watch?v=suFEOxoNq_s

 

з  21.04 по 24.04

І. Повторити §3, п.21.
Розв’язати № 733,737,743*
Переглянути та опрацювати:
Квадратні рівняння. Квадратний тричлен. Урок 1

https://www.youtube.com/watch?v=mece-5-tvK0
Квадратні рівняння. Квадратний тричлен. Урок 2

https://www.youtube.com/watch?v=jbys3hLlOwU   (№737)
Квадратні рівняння. Квадратний тричлен. Урок 3 (скорочення дробів)

https://www.youtube.com/watch?v=8gOGrBXzIOA (№733)

з  27.04 по 30.04

Опрацювати §3, п.22, розглянути приклади №1-3 на ст. 172.
Розв’язати № 751,755,757
Переглянути та опрацювати:
1. Рівняння, які зводяться до квадратних https://www.youtube.com/watch?v=mHXkwnjwZjs №42.2, 42.6
2. Розв’язування рівнянь методом заміни змінної. Урок 1. https://www.youtube.com/watch?v=QVSk6YJz5TM 42.1, 42.5
3. Квадратні рівняння. Метод заміни (урок 1) https://www.youtube.com/watch?v=30Mb4N-HsIQ №42.2
4. Квадратні рівняння. Метод заміни (урок 2 https://www.youtube.com/watch?v=rqhoNVnRokk № 42.6
5. Квадратні рівняння. Метод заміни (урок 3) https://www.youtube.com/watch?v=yq5aG-zX1Q0 №42.4
6. Розв’язування рівнянь методом заміни змінної. Урок 2.
https://www.youtube.com/watch?v=bAfp9WepzZA

№42.3(1), 42.7(1,3),42.8

з  04.05 по 08.05

І. Повторити §3, п.22, Розв’язати № 763,770*
ІІ. Опрацювати §3, п.23, розглянути приклади 1-3 на ст.181-183.
Розв’язати №779, 786
Переглянути та опрацювати:
1. Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь https://www.youtube.com/watch?v=OQb3krD_bwM
2. Квадатне рівняння як математична модель прикладної задачі https://www.youtube.com/watch?v=Bp8v-fI490U
3. 1) Квадратні рівняння. Розв’язування задач. Урок 1https://www.youtube.com/watch?v=sZj1fVsooMw
2) Квадратні рівняння. Розв’язування задач. Урок 2https://www.youtube.com/watch?v=zYJvYtXsyOk
3) Квадратні рівняння. Розв’язування задач. Урок 3 (рух по річці) https://www.youtube.com/watch?v=V5OabLNgczk
4) Квадратні рівняння. Розв’язування задач. Урок 4 (на роботу) https://www.youtube.com/watch?v=Y0ag1uLKDCM

ІІІ*. Опрацювати приклад 1-4 ст.177-179
Переглянути та опрацювати*:
1. Квадратні рівняння. Метод заміни (урок 4) https://www.youtube.com/watch?v=F-6zYPVhTNc № 42.11
2. Метод заміни змінної. Урок 4. Алгебра 8 кл(поглиб. вивчення) https://www.youtube.com/watch?v=uA49VefLfbA №42.12
3. Метод заміни змінної. Урок 5. Алгебра 8 кл(поглиб. вивчення) https://www.youtube.com/watch?v=njzy847jxuQ №42.14
4. Рівняння, які зводяться до квадратних за допомогою введення спеціальних змін https://www.youtube.com/watch?v=mHguqrI1h9U&t=1s № 42.20

з 12.05 по 15.04

І. Повторити §3, п.18-23,
Розв’язати №732(2,4,6), 736(4), 754(4), 768(4)* 796
Переглянути та опрацювати:
5. Рівняння, які зводяться до квадратних. Підготовка до К/Р. Урок1. https://www.youtube.com/watch?v=LMNp-I7mO20
6. Рівняння, які зводяться до квадратних. Підготовка до К/Р. Урок 2. https://www.youtube.com/watch?v=_slkqK3M4T0
7. Рівняння, які зводяться до квадратних. Підготовка до к/р. Урок 3. https://www.youtube.com/watch?v=gx388HZSK80 № 42.13(1), 42.15(2)
ІІІ*. Опрацювати приклад 1-4 ст.177-179
Переглянути та опрацювати*:
1. Квадратні рівняння. Метод заміни (урок 4) https://www.youtube.com/watch?v=F-6zYPVhTNc № 42.11
2. Метод заміни змінної. Урок 4. Алгебра 8 кл(поглиб. вивчення) https://www.youtube.com/watch?v=uA49VefLfbA №42.12
3. Метод заміни змінної. Урок 5. Алгебра 8 кл(поглиб. вивчення) https://www.youtube.com/watch?v=njzy847jxuQ №42.14
4. Рівняння, які зводяться до квадратних за допомогою введення спеціальних змін https://www.youtube.com/watch?v=mHguqrI1h9U&t=1s № 42.20



8 – В  

з 16.03 по 20.03

Повторити параграф 2, пункти 12, 15, 16.
matemamikatests.in.ua (тести з математики, алгебра 8 клас. Тест 17 “Властивості арифметичного квадратного кореня”, тест 18 “Тотожні перетворення виразів, що містять квадратній корені”.
Опрацювати параграф 3, пункт 18.
Дати відповіді на запитання 4-8 на с.143. Розв’язати вправи 591(усно), 592, 601, 602.

з 06.04 по 24.04

 Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння.

Опрацювати параграф 3, п.18. Переглянути відео урок https://www.youtube.com/watch?v=bUA4_ynbFpU

Розв’язати вправи 592, 601, 603, 604.

Тест 20. Квадратні рівняння, неповні квадратні рівняння на matematikatests.in.ua

Формула коренів квадратного рівняння.

 Опрацювати параграф 3, п.19.  Переглянути відео урок https://www.youtube.com/watch?v=bUA4_ynbFpU

Розв’язати вправи 634, 635(1-6),638.

Тест 21. Формула коренів квадратного рівняння на matematikatests.in.ua

Теорема Вієта

 Опрацювати параграф 3, п.20.

Розв’язати вправи 683, 685, 689, 691, 608.

Тест 22. Терема Вієта на matematikatests.in.ua

з 27.04 по 08.05

Тема. Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на множники.  Опрацювати параграф 3, пункт 21 на с.166 підручника. Розглянути приклад

1.  Переглянути відео урок  

https://www.youtube.com/watch?v=mZ9MJMRGrYs 

Розв’язати вправу №729(1-6).

Тест 24  https://matematikatests.in.ua/algebra-8-klas/kvadratni-koreni-dijsni-chysla/

Тема. Розкладання квадратного тричлена на множники. Скорочення дробів.

Повторити  параграф 3, пункт 21 на с.166 підручника. Розглянути приклад 2.   

Переглянути відео урок https://www.youtube.com/watch?v=mZ9MJMRGrYs         

Розв’язати вправи №731, 733(1,3).

Тема. Розв¢язування рівнянь, які зводяться до квадратних. Біквадратні рівняння.     Опрацювати параграф 3, пункт 22 на с.172 підручника. Розглянути приклад 1.  Відео урок Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=yGbBWoXbLsE 

Розв’язати вправу №751(1,2,3,5).

Тест 25  https://matematikatests.in.ua/rozv-yazuvannya-rivnyan-shho-zvodyatsya-do-kvadratnyh-test-25-algebra-8-klas/

з 12.05 по 15.05

Тема. Роз’язування рівнянь, що зводяться до квадратних рівнянь. Розв’язування дробових раціональних рівнянь.  Опрацювати  параграф 3, пункт 22 на с.173. Розглянути розв’язування прикладів 4 і 5.  Переглянути презентацію  https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-rozv-yazuvannya-rivnyan-scho-zvodyatsya-do-kvadratnih-169422.html  (означення дробового раціонального рівняння, способи розв’язування рівнянь)       

Розв¢язати вправи №753(1,3,5), 760(3), 761(1). Тести.

 

Фізика

8 –  А, Б, В

з 16.03 по 20.03

Параграф 31, впр.31, п.1-3,
Параграф 32, впр.32, п. 2, 3, 5, 6

з 30.03 по 17.04

Повторити параграф 23-32, Завдання для самоперевірки до розділу 2 ( частина 1, на ст.220-221, номер 6, 7, 12, 15)

з 21.04 по 30.04

Повторити параграф 33, опрацювати параграф 34-35, впр. 34 (2, 5)

з 04.05 по 05.04

Виконати самостійну роботу з теми “Робота та потужність електричного. Закон Джоуля -Ленца”. 

Читати параграф 36, впр.36, п.1, 2

з 05.05 по 08.05

Вивчити параграф 36-37, впр.36 (1, 2), впр. 37 (4, 5)

з 12.05 по 18.05

Опрацювати параграфи 39-40, повторити параграф 36 – 40, підготуватись до контрольної роботи.

Зарубіжна література

8 –  А, Б, В

з 16.03 по 20.03

Вивчити напам’ять сонет Ф. Петрарки за вибором (с. 163-165) або будь-який інший у будь-якому перекладі.

Читати трагедію В. Шекспіра «Ромео і Джульєтта» (с. 177-190).

Читати, переказувати уривки з роману М. Сервантеса «Дон Кіхот», ч.I. (с. 199-209).

 06.04 – 10.04

1.Виконайте контрольну роботу за темою «Література Відродження» на основі самостійно опрацьованих матеріалів:

1. Літературний диктант

1) Коли тривала доба Відродження?

2) Який синонім використовують для назви доби Відродження?

3) До ідеалів якої доби зверталися митці епохи Відродження?

4) Яка світоглядна система стала провідною в цю епоху?

5) Кого проголошували найвищою цінністю свого часу гуманісти?

6) Назвіть представників літератури Відродження.

2. Словникова робота. Дайте визначення жанру сонета.

3. Аналіз змісту вірша. Проаналізуйте будь-який сонет Ф. Петрарки.

4. Поширена відповідь на питання. Які важливі для сучасних людей проблеми підняв В. Шекспір у трагедії «Ромео і Джульєтта»?

5. Відгук про Дон Кіхота, героя книги М. Сервантеса.

2. Законспектуйте матеріал підручника (с. 210-215) про бароко як добу і художній напрям.

3. Виразно прочитайте вголос вірш Дж. Донна «Щоб мучить мене…» (с. 220-221). Письмово доведіть, що ця поезія є філософською.

13.04 – 17.04

1. Опрацювавши статтю підручника «Класицизм як художній напрям» (с. 222-227), заповніть порівняльну таблицю:

Параметри порівняння

Бароко

Класицизм

Значення терміну

 

 

Час розвитку

 

 

Особливості напряму

 

 

Характери героїв

 

 

Основні ідеї (узагальнено) літературних творів

 

 

Приклади творів, їх автори

 

 

2. Прочитайте комедію Мольєра «Міщанин-шляхтич» або перегляньте онлайн відеовиставу за однойменним твором.

3. За змістом цієї комедії заповніть схему:

           
  Походження пана Журдена

Мрія пана Журдена

Риси характеру героя
  Смішні вчинки героя

Ставлення до нього оточуючих

Основна думка автора
   

 20.04 – 24.04

1.  Складіть від імені пана Журдена План перевтілення у дворянина.

2.  Напишіть контрольний твір за комедією Мольєра «Міщанин-шляхтич» на тему: «Мрія пана Журдена  та її втілення у життя».

 

 27.04 – 15.05

БЛОК IV. З 27.04 по 30.04

  1. Прочитайте або перегляньте онлайн комедію Д. Фонвізіна «Недоросль».
  2. Дайте короткі відповіді на питання:

* Кого у XVIII столітті називали в Росії недорослями?

* Хто в комедії є недорослем?

* Якою людиною ви побачили Мітрофана Простакова?

* Що висміює автор у цій комедії?

* На що натякають прізвища героїв комедії?

* До якого літературного напряму (бароко чи класицизму) відноситься цей твір?

3.Виконайте контрольну роботу за темою «Бароко і класицизм» на основі самостійно опрацьованих матеріалів:

  1. Заповніть таблицю:

Напрями

Бароко

Класицизм

Спільне в обох

 

Чим відрізняються

 

 

 

  1. Словникова робота. Що означають у перекладі терміни «бароко» і «класицизм»?
  2. Характеристика жанру комедії.

* Який характер притаманний комедіям?

* Назвіть приклади двох розглянутих комедій класицизму та їх авторів.

* Що висміюють автори комедій найчастіше?

* Яка роль комедій у житті людей?

  1. Поширена відповідь на питання. Позитивним чи негативним змальовує автор (Мольєр або Д.Фонвізін – за власним вибором) головного героя своєї комедії? Свою думку докладно, з прикладами доведіть ( приблизно на сторінку).

 

БЛОК V. З 04.05 по 08.05

  1. Створіть власну презентацію (у довільній формі) про одну з комедій класицизму, яка вам більше сподобалась.

 

БЛОК VI. З 11.05 по 15.05

  1. Прочитайте казку-притчу А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц».
  2. За змістом цієї казки-притчі заповніть схему-кластер:

  1. У вигляді тез (по-перше, по-друге і т.д.) дайте поширену відповідь на питання: «Чого навчив мене казкою-притчею «Маленький принц» А. де Сент-Екзюпері?»

* Тези – основні положення виступу, відповіді, доповіді, реферату тощо в формі розповідних повних речень з конкретним змістом.

18.05 по 29.05

БЛОК VІІ. З 18.05 по 22.05

  1. Прочитайте оповідання І.О. Буніна «Красуня» (текст твору додається).
  2. Виконайте за змістом оповідання пошукову роботу:
  • Визначте теми, ідею та проблеми твору ( у вигляді схеми):

  • Дайте відповідь на питання: ПРО ЩО ПОПЕРЕДЖУЄ АВТОР У ЦЬОМУ ТВОРІ?

БЛОК VІІІ. З 25.05 по 29.05.

  1. На підставі матеріалів підручника або Інтернету скласти доповідь про одну зі вказаних книг ( обсяг у друкованому вигляді – одна сторінка формату А4):

8-А клас – Річард Бах. «Чайка Джонатан Лівінґстон»;

8-Б клас – Барбара Космовська. «Буба»;

8-В клас – М. Аромштам. «Коли відпочивають янголи».

Список літератури на літо за програмою 9 класу

Шановні діти, звертаю вашу увагу на цей список. У нього включені не всі програмові твори за 9 клас, а тільки ті, яких немає у підручнику або великі за обсягом, а також ті, що виносяться на позакласне читання.

Я не знаю, наскільки довго буде в нашому розпорядженні класрум, тому раджу вам цей список собі роздрукувати або якось зберегти, щоб він був у вас під рукою.

За списком літератури нічого надсилати не треба, просто читайте твори  протягом літа. Добрих вам канікул, гарного настрою, приємних відкриттів!

  1. Джонатан Свіфт. «Мандри Гуллівера» (частина 1).
  2. Джордж Байрон. «Мазепа».
  3. О. Пушкін. «Євгеній Онєгін», «Капітанська дочка».
  4. М.Ю, Ленмонтов. «Герой нашого часу».
  5. Оноре де Бальзак. «Гобсек».
  6. М.В. Гоголь. «Ревізор», «Шинель».
  7. Генрік Ібсен. «Ляльковий дім».
  8. Бернард Шоу. «Пігмаліон».
  9. Рей Дуглас Бредбері. «451˚ за Фаренгейтом».
  10. М.О. Булгаков. «Собаче серце».
  11. Віктор Гюго. «Собор Паризької богоматері».

Основи здоров'я

8 –  А, Б, В

(з 16.03 по 20.03,  з 30.03 по 03.04)

Опрацювати § 21, 22, 23.

Правила дорожнього руху (ПДР України) 2020 – Vodiy.ua

vodiy.ua › pdr

  1. Обов’язки і права пішоходів
  2. Обов’язки і права пасажирів
  3. Вимоги до велосипедистів

30.03-03.04

  1. Намалювати плакат на тему «Я обираю здоровий спосіб життя»*.
  2. Створити презентацію «Я і моє здоров’я»*.
  3. Прийняти участь в спортивному челенджі для батьків та школярів до 03 квітня 2020*.

Сімейний спорт-челендж. Healthy Schools  https://www.facebook.com/HealthySchools.UA

*За бажанням

06.04 по 24.04

I    Опрацювати § 25-27.

II   Пройти тест за посиланням:

1.     Безпека на дорозі. Екологічна безпека  

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=668104

2.     Безпека на дорозі. Екологічна безпека  

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=408180

3.     Безпека на дорозі. Екологічна безпека  

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=196669

27.04 по 08.05

Опрацювати параграф 28-29

https://naurok.com.ua/informaciyniy-stend-dlya-starshoklasnikiv-torgivlya-lyudmi-109394.html

Виконуйте тести

Правова відповідальність. Необхідна оборона та її межі. Протидія торгівлі людьми. Дитяча безпритульність.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=324393

Правова відповідальність. Необхідна оборона та її межі. Протидія торгівлі людьми. Дитяча безпритульність.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=307114

Правова відповідальність. Необхідна оборона та її межі. Протидія торгівлі людьми. Дитяча безпритульність.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=351516

 https://classroom.google.com/ 

код класу fn4wl4c

12.05 по 29.05

Опрацювати параграф  30.

Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=DlUzZEZeuRs

Виконати тест до 20.05  Інтернет-безпека

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=364339

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=878403

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=356356

 

Біологія

8 –  А, Б, В

(з 16.03 по 20.03,  з 30.03 по 03.04)
Опрацювати параграф 44, 45, 46
Письмово зошит №2 с.46-50