ЗВІТ ДИРЕКТОРА
КУ Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15
ім. Д. Турбіна, м. Суми, Сумської області
Замятіної Раїси Веніамінівни
Робота закладу у поточному році була направлена на реалізацію таких навчальних проектів:
- педагогічна технологія «Росток»;
- експериментальна діяльність з використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в умовах навчального середовища «Один учень – один комп’ютер» у рамках всесвітньої освітньої ініціативи Intel «World Ahead»;
- дослідно-експериментальна робота всеукраїнського рівня за темою «Технологія навчання учнів початкової школи «Розумники» (Smart Kids)»;
- експеримент всеукраїнського рівня за темою «Електронний підручник для загальної середньої освіти» (згідно наказу МОН України від 31.08.2018 року № 957
Школа продовжувала роботу над методичною проблемою: «Підвищення педагогічної майстерності у використанні нових освітніх технологій спрямованих на ефективний розвиток інтелектуальних здібностей здобувачів освіти. Формування громадянської зрілості учнів».
З 12 березня по 29 травня 2020 року заняття в закладі здійснювалися за дистанційною формою навчання у зв’язку із карантинними заходами щодо запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19.
При організації навчання з використанням дистанційних технологій під час карантину велику допомогу учителям надало те, що в закладі з 2009 року активно впроваджується експериментальна діяльність з використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в умовах навчального середовища «Один учень – один комп’ютер» у рамках всесвітньої освітньої ініциативи Intel «World Ahead». За цією програмою працюють 4 початкових класи та 7 класів старшої школи.
Саме технічні можливості експериментальної діяльності забезпечили учнів якісними гаджетами та програмами.
Вчителі закладу успішно користувалися різноманітними технологіями дистанційного навчання на платформах ZOOM, Class meet, Qoogle class. Відеоуроки вчителі організувати через Skipe, Viber, Telegrame, Instagram. Долучились до роботи на веб-сервісі Office 365. У закладі своєчасно створені умови для використання сучасних технологій. В кожному кабінеті працюють комп’ютери, мультимедійні проєктори, принтери, ксерокси, ламінатори. 24 кабінети із 40 мають зону WiFi. Учні та вчителі під час карантину мали змогу навчатися у Всеукраїнській он-лайн школі, переглядати відеоуроки на каналі Youtube. Учителі використовували сайт Українського центру якості освіти. Давали учням завдання для ЗНО на платформі Наурок. За результатами навчального року всі учні переведені до наступних класів
24 кабінети із 40 в закладі мають зону Wi-Fі.
На початок навчального року в школі навчалось 1069 учень у 39 класах, працювало 3 групи продовженого дня для учнів 1-4 класів.
За рік сталися такі зміни в чисельному складі учнів:
Вибули 23 учні, прибуло 11 учнів.
Станом на 01.06.2020 року в школі навчається 1057 учнів.
Протягом травня, червня до закладу звернулися більше 100 батьків з проханням зарахувати до закладу, що підтверджує про високий авторитет в місті.
У школі навчається:
- 2 дітей, позбавлених батьківського піклування (Лихо Дарина, 6-Г, Хандуріна Олександра, 9-Б);
- 61 учень, батьки яких є учасниками АТО;
- 2 учні, батьки яких є добровольцями АТО;
- 3 учнів, батьки яких є учасниками бойових дій на території інших держав;
- 21 дитина, яких виховують матері-одиначки.
- 1 учень (Абрютін Андрій, 5-В клас), батько якого загинув при виконанні службових обов’язків під час АТО;
- 22 учні напівсироти;
- 9 дітей із внутрішньо переміщених сімей;
- 8 учнів із малозабезпечених сімей;
- 5 дітей-чорнобильців;
- 11 дітей з інвалідністю;
- 6 дітей трудових мігрантів;
- 97 учнів із 53 багатодітної родини.
Учні пільгових категорій отримували підтримку від держави, міської ради, школи.
На обліку в Сумському секторі превенції ювенальної поліції учні школи станом на кінець семестру не перебувають.
На обліку у соціально-психологічній службі школи знаходився учень з деструктивною поведінкою: Пархоменко Владислав 9-Г.
У школі працюють 16 вчителів 1-4 класів, 52 учителі – 5-11 класів, 2 вихователі груп продовженого дня, психолог, соціальний педагог, бібліотекар.
Якісний склад педагогічних працівників складає 70%, 7 вчителів-методистів. 19 старших вчителів, 31 з вищою категорією, 18 мають І категорію. Учителі протягом року відвідали 78 вебінарів, семінарів, конференцій, отримали 144 сертифікати, 18 пройшли курсову перепідготовку.
Працювали за сумісництвом учитель основ інформатики Павленко І.М., правознавства та громадянської освіти Бєляєва О.П.
Проблемою залишається заповнення вакансій, після закінчення ВНЗ молодь не поспішає до школи.
Адміністрація школи станом на 29.05.2020 року має інформацію про виконання навчальних програм кожним вчителем у кожному класі.
Перевірка показала, що всі вчителі 1-11 класів на кінець семестру навчальні програми з предметів виконали, враховуючи і дистанційне навчання, яке було організоване з 12.03 по 29.05.2020 року в 1-11 класах.
У школі у 2019-2020 навчальному році працювали профільні класи:
10-А,11-А – математичного профілю;
10-Б, 11-Б – профілю іноземної філології.
Працювали класи з поглибленим вивченням предметів:
8-А, 9-А – поглибленого вивчення математики;
8-Б, 9-Б – поглибленого вивчення англійської мови;
9-В – поглибленого вивчення української мови.
Для ефективної організації роботи щодо профільної освіти в 2019-2020 навчальному році у школі була організована робота 14 курсів за вибором та факультативних занять:
- курси за вибором:
№
|
Назва предмету, курсу |
Класи |
К-сть годин |
ПІП учителя |
1. |
Курс «Сходинки до вершини «Я» |
8 класи |
1 |
Практичний психолог Сердюк А.О. |
2. |
Курс «Фінансова грамотність» |
10-А |
1 |
Швачко В.В. |
3. |
Курс «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність» |
8 класи |
1 |
Підопригора Ю.О. |
4. |
Курс «Модуль числа» |
8-А |
1 |
Шапочка І.А. |
5. |
Курс за вибором «Методика розв’язування нестандартних задач» |
9-А |
1 |
Савицька К.М. |
6. |
Курс «Країнознавство» |
8-Б |
1 |
Майборода О.В. |
7. |
Курс «Країнознавство» |
9-Б |
1 |
Острішко М.В. |
8. |
Курс «Країнознавство» |
10-Б |
1 |
Чорна О.В. |
9. |
Курс «Країнознавство» |
11-Б |
1 |
Бондаренко О.М. |
10. |
Курс «Захисти себе від ВІЛ» |
10 класи |
1 |
Горєла Т.М. |
11. |
Курс «Ірраціональність у рівняннях, нерівностях і алгебраїчних виразах» |
10-А |
1 |
Савицька К.М. |
12. |
Курс «Застосування похідної у розв’язуванні задач» |
11-А |
1 |
Шапочка І.А. |
13. |
Курс «Основи енергопостачання та енергозбереження» |
7 класи |
1 |
Кордюк Ю.П. |
14. |
Курс «Репродуктивне здоров’я» |
9 класи |
1 |
Горєла Т.М. |
– факультативи:
№ з/п |
Назва предмету, курсу |
Класи |
К-сть годин |
ПІП учителя |
1. |
Інформатика |
10 клас |
1 |
Дудченко О.М. |
2. |
Біологія |
6 класи |
1 |
Обозна Л.Л. |
3. |
Англійська мова |
7 класи |
2 |
Погрібна І.С. (друга мова) |
4. |
Хімія |
7 класи |
1 |
Матвєєнко О.І. |
5. |
Трудове навчання |
8-Б, 9-В клас |
2 |
Марущенко С.І. (в розклад) |
6. |
Трудове навчання |
7-Г клас |
1 |
Марущенко С.І. (в розклад) |
7. |
Українська мова |
8-В
|
1 |
Сергієнко Н.В. |
8. |
Англійська мова |
5 класи |
1 |
Нонко Я.С. |
Аналіз навчальних досягнень показує, що двоє учнів мають досягнення низького рівня з 5 предметів за результатами року (0,2% від загальної кількості атестованих учнів):
7-А Алєксєєв Даніїл – 5 предметів;
7-А Бараніченко Вікторія – 5 предметів.
Досягнення тільки високого рівня (відмінники) мають 44 учні 3-4 класів та 35 учнів 5-11 класів, що становить 10 % від загальної кількості атестованих учнів.
Учні 11-А класу Новікова Катерина, Лютий Андрій, Гриценко Влада
11-Б класу Дух Анастасія закінчили школу із золотими медалями.
В 10-А класі 5 претендентів на медалі.
Учні 5-11 класів, які мають загальний бал більше ніж 9,7, вважаються рейтинговими відмінниками. Таких відмінників в 5-11 класах за результатами семестру 80 –13% від загальної кількості учнів 5-11 класів (у минулому році – 42 – 7,2%).
Показник якості знань за І семестр по школі складає 54,6% (за результатами І семестру –50,4%).
Рівень навчальних досягнень учнів по класам за результатами 2019-2020 навчального року:
Місце |
Клас |
Бали |
Класний керівник |
1 |
11-А |
9,6 |
Швачко В.В. |
2 |
10-А |
9,5 |
Савицька К.М. |
3 |
6-А |
9,4 |
Геращенко Е.М. |
4 |
5-Б |
9,2 |
Нонко Я.С. |
5 |
5-Г |
8,8 |
Спиця Т.О. |
6 |
8-А 9-Б 5-А |
8,7 |
Шапочка І.А. Острішко М.В. Демидова А.В. |
7 |
6-В |
8,6 |
Бєлковська-Ткаченко А.В. |
8 |
9-А |
8,5 |
Бойко І.В. |
9 |
6-Б |
8,4 |
Погрібна І.С. |
10 |
8-Б |
8,3 |
Гаращенко І.В. |
11 |
5-В 7-Б 10-Б 11-Б |
8,2 |
Чередніченко Н.І. Матвєєнко О.І. Горєла Т.М. Бондаренко О.М |
12 |
6-Г 9-В |
8,1 |
Тітова О.В. Ільяшенко Г.М. |
13 |
7-А 7-В |
7.8 |
Гончаренко С.О. Кордюк Ю.П. |
14 |
7-Г |
7,7 |
Чернуха Л.О. |
15 |
8-В |
7,2 |
Сєргієнко Н.В. |
16 |
9-Г |
5.4 |
Мірошниченко Т.А. |
Аналізуючи навчальні досягнення з предметів, слід відзначити найкращі (70% і вище) показники якості знань з таких предметів як
Предмет |
І семестр 2019-2020 н.р. |
Річна 2019-2020 н.р. |
Захист Вітчизни |
100% |
100% |
Астрономія |
100% |
100% |
Образотворче мистецтво |
94% |
100% |
Правознавство |
91% |
98% |
Музичне мистецтво |
97% |
97% |
Обслуговуюча праця |
94% |
96% |
Фізичне виховання |
98% |
90% |
Мистецтво |
92% |
92% |
Основи здоров’я |
90% |
92% |
Інформатика |
85,4% |
87,7% |
Технічна праця |
70% |
87,5% |
Географія |
70% |
87% |
Біологія |
73% |
84% |
НС |
70% |
83% |
Історія України |
74% |
80% |
Німецька мова І мова |
76,5% |
77% |
Українська література |
73% |
77% |
Зарубіжна література |
76% |
77% |
Німецька мова ІІ мова |
77% |
76,5% |
Українська мова |
67% |
75% |
Всесвітня історія |
74% |
74% |
Фізика |
60% |
73% |
Громадянська освіти |
70% |
72% |
Успішність учнів у 9-А, 8-Б, 9-Б, в профільних математичних 10-А, 11-А, гуманітарних 10-Б, 11-Б класах з профільних предметів складає 100%.
Учні школи брали активну участь у ІІ-ІІІ етапах Всеукраїнської учнівської олімпіади з навчальних предметів. Стали призерами ІІ етапу олімпіад 13 учнів, ІІІ етапу – 5 учнів. Трьох учнів запросили до участі у ІV етапі з інформатики, інформаційних технологій, трудового навчання, але у зв’язку із карантином олімпіада була відмінена.
За показниками участі у Всеукраїнських олімпіадах школа серед кращих у місті.
П’ять учнів 9-11 класів посіли активну участь та посіли призові місця в ІІ етапі (обласному) конкурсу-захисту робіт МАН (секції всесвітньої історії, української мови, англійської мови, української літератури, фольклористики).
Учениця 10-А класу Бурдюг Ксенія посіла І місце та направлена до участі у Всеукраїнському етапі у м. Києві.
Учень 10 класу Харьков Денис став учасником Всеукраїнської навчальної школи з програмування для переможців конкурсу «Бобер-2018», які досягли високих результатів в олімпіадах з інформатики . Захід проходив на базі Львівського фізико-математичного ліцею з 13 по 19 жовтня 2019 року. У міжнародній олімпіаді Школи програмування Денис посів ІІ місце.
Учень 11 класу Лютий Андрій посів І місце, учениця 11-А Корякіна Катерина ІІІ місце в очному етапі Всеукраїнського турніру юних біологів “NEOBІO”, який 28-31 січня 2020 року.
Учениця 7 класу Ращенко Поліна посіла І місце в ІІ та ІІІ етапах Всеукраїнського конкурсу дитячої та юнацької творчості в номінації «Література», робота направлена до участі в ІV етапі в м. Києві.
Учні 9-Б класу Бовкун Ольга, 10-А Наконєчний Владислав, 10-А Арбузова Вероніка, 11-Б Галайда Станіслав отримують стипендію голови обласної державної адміністрації. Вероніка та Ольга за вагомий внесок в спортивне життя міста (чемпіони України зі спортивного орієнтування), Наконєчний Владислав – призер ІVетапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання, Станіслав – чемпіон Європи зі спортивної аеробіки.
Робота Школи сприяння здоров’ю (керівник Горєла Тетяна Миколаївна) протягом року мала певні результати:
Активна участь у роботі VІІІ та ІХ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Освіта і здоров’я» (2 виступи, публікації в збірнику матеріалів конференції), активна участь у Міжнародному проекті «Healthy Schools: заради здорових і радісних школярів». У цьому році заклад увійшов в 50 шкіл переможців, один у області.
Заклад увійшов у ТОП-100 Всеукраїнського рейтингу закладів освіти за кількістю переможців, що брали участь в олімпіаді «Всеосвіта Зима – 2019-2020», посів 41 місце.
Учителі школи Гончаренко С.О., Марущенко С.І. були запрошені до роботи членами журі ІV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з української мови та літератури та трудового навчання.
У міському етапі Всеукраїнського конкурсу «Кращий учитель року» учитель хімії Чередніченко Н.І. посіла І місце, учитель початкових класів Лойко І.М. – ІІІ місце.
У міському конкурсі педагогічної майстерності «Територія творчості» у номінації «Майстер-клас з використанням інноваційних педагогічних технологій» учитель української мови та літератури Гончаренко С.О. посіла І місце.
На високу рівні організована робота з національно-патріотичного виховання вчителем фізичної культури Покидченко Н.А. Надана заявка до відділу молоді та спорту про організацію куреня в закладі.
Колектив шкільного драматичного гуртка «Діони» отримали ІІІ місце серед лялькових та театральних колективів, вокальний ансамбль «Елегія» зайняли ІІ місце. Всього учні школи посіли 142 призових місця в 85 конкурсах.
Слід відмітити якісне оформлення 10 кабінетів 1-2 класів, які працюють в умовах упровадження Нової української школи. У кабінетах є інтерактивні комплекти, усе необхідне обладнання згідно вимог до освітнього середовища НУШ.
Залишається обладнати за вимогами НУШ 4 кабінети навчальних класів. Станом на 1 липня 2020 р. проводиться процедура закупівлі обладнання до кабінетів № 15, 18, 19, 21 на суму 278 тисяч. В т.ч. 30 тисяч на мультимедійні комплекти, 175 тисяч на меблі, 71 тисяча на обладнання.
У 2019-2020 навчальному році заклад обладнаний пожежною сигналізацією та системою оповіщення про пожежу.
Установлена система протипожежного блискавко захисту. Підготовлена документація для обладнання системи аварійного освітлення.
Благодійна
Дякуємо викладачам Шаповал І.Ю., Угнічу Г.В., Скварчі О.К., Саєнко В.С., Мазур О.В., спонсорам Коваленко М.С., Нікітіну С.П., Малимоненко В.В., Молодан Г.Р., ТОВ «Книголюб», депутатам міської ради Калініченко В.С., Лантушенко Д.С., депутату обласної ради Нечаеву С.С. за підтримку та допомогу.
Протягом 2019-2020 навчального року на рахунок БО «Благодійний фонд допомоги розвитку школи №15» отримано 47330 грн., витрачено 46836 грн.
За кошти БО Благодійний фонд допомоги розвитку школи №15» придбали вітрини до музею історії школи, кабель для встановлення мультимедіа в актову залу, плівку на двері за приписом пожежної служби, новорічні гірлянди, журнал «Колосвіт» до бібліотеки, подарунки учням та вчителям переможцям олімпіад та конкурсів, сплачені поліграфічні послуги та за абонентську скриньку.
Звіти про стан коштів на рахунку БО «Благодійний фонд допомоги розвитку школи № 15» проводились щомісячно.
За рахунок державного бюджету
Бюджет на 2020 рік
Закладено |
|
Використано |
Ст.2210 |
279500 |
110142,46 |
Ст.2240 |
256180 |
111926,12 |
Ст.2220 |
3416 (медикаменти) |
|
Ст.3110 |
1600000 |
1100929,16 встановлена система пожежної сигналізації 342596,04 встановлена система блискавкозахисту 156475 на обладнання аварійного освітлення |
|
130000 |
Проводиться процедура заключення договору на ремонт системи опалення |
|
70000 |
Проводиться процедура заключення договору на ремонт даху |
Станом на 1 липня 2020 року виконані роботи з підготовки закладу до нового навчального року:
- відремонтували 12 навчальних кабінетів № 14, 15, 18, 19, 21, 23, 27, 35, 36, 41, 51, 52;
- замінена система водопостачання в майстернях;
- обладнано приміщення роздягальні для учнів 3-4 класів, які будуть навчатися на підзміні;
- виконали роботи із забезпечення функціонування закладу
- повірили манометри, лічільники води;
- прочищені вентиляційні канали;
- перевірені контури заземлення, ваги;
- виконані роботи з перезарядки вогнегасників;
- перевірити пожежні рукава та крани;
- проведені гідравлічні випробування;
- горище старого корпусу та майстерні оброблені протипожежними засобами;
- відремонтоване електричне обладнання харчоблоку;
- оновлений сайт школи.
- Обладнаний пандус каб. № 29.
В даний час складений план роботи школи на 2020-2021 навчальний рік, в стадії завершення робота зі створення стратегії розвитку закладу на 2020-2024 року.
Сподіваємось на взаєморозуміння, підтримку, та активну спільну роботу в організації освітнього процесу. Бажаємо всім здоров’я, гарного відпочинку та найскорішої зустрічі на подвір’ї нашої школи 1 вересня. Дякуємо за увагу.
Дякую за увагу!